تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۳
کد خبر : 60098

آنر Play5 Youth با پردازنده دایمنسیتی، نمایشگر ۱۲۰ هرتزی و شارژ ۶۶ واتی معرفی شد

آنر Play5 Youth با پردازنده دایمنسیتی، نمایشگر ۱۲۰ هرتزی و شارژ ۶۶ واتی معرفی شد

آنر Play5 Youth با پردازنده دایمنسیتی، نمایشگر ۱۲۰ هرتزی و شارژ ۶۶ واتی معرفی شددر بهار گذشته، Honor گوشی پلی ۵ را با چیپست دایمنسیتی ۸۰۰U معرفی کرده بود. حالا آنر Play5 Youth با یک تراشه دیگر مدیاتک ..

آنر Play5 Youthآنر Play5 Youth با پردازنده دایمنسیتی، نمایشگر ۱۲۰ هرتزی و شارژ ۶۶ واتی معرفی شد

در بهار گذشته، Honor گوشی پلی ۵ را با چیپست دایمنسیتی ۸۰۰U معرفی کرده بود. حالا آنر Play5 Youth با یک تراشه دیگر مدیاتک از راه رسیده است.

آنر Play5 Youth یک گوشی ۶.۶۷ اینچی با پنل فول اچ‌دی پلاس ۱۲۰ هرتز است که دامنه رنگ DCI-P3 را پوشش می‌دهد. جالب اینکه برای میزبانی از تک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی، حفره‌ای کپسولی شکل روی صفحه نمایش دستگاه وجود دارد. خبری از فلش LED هم نیست و باید پرسید چرا کمپانی چینی از طراحی punch-hole استفاده نکرد؟

آنر Play5 Youth
آنر Play5 Youth

به هر حال، گوشی جدید آنر از تراشه دایمنسیتی ۹۰۰ مدیاتک قدرت می‌گیرد و با Magic UI 4.2 (مبتنی بر اندروید ۱۱) کار می‌کند. به لطف پشتیبانی از رم مجازی، امکان افزایش ۲ گیگابایت دیگر به ظرفیت ۸ گیگابایتی رم دستگاه وجود دارد. ظرفیت حافظه داخلی آن هم ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگ است.

در پنل عقب، یک برآمدگی دوربین چهار دایره‌ای را می‌یابیم که البته فقط دو سنسور دارد: یکی برای دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و دیگری، دوربین عمق‌سنج ۲ مگاپیکسلی. سومین دایره برای فلش LED است و چهارمی فقط برای ایجاد تقارن وجود دارد.

آنر Play5 Youth

ظرفیت باتری آنر پلی ۵ یوث، ۴۳۰۰ میلی‌آمپر ساعت است که از درگاه USB-C با توان ۶۶ وات شارژ می‌شود. به ادعای کمپانی چینی، آداپتور ۶۶ واتی موجود در جعبه گوشی، درصد شارژ آن را تنها در ۱۵ دقیقه از صفر به ۵۰ درصد می‌رساند.

بیشتر بخوانید: گوشی آنر پلی ۵ معرفی شد؛ چیپست مدیاتک و شارژ سریع ۶۶ وات

از دیگر امکانات دستگاه باید به GPU Turbo X، حسگر اثر انگشت جانبی، پشتیبانی از شبکه ۵G و جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون اشاره کنیم.

قیمت آنر Play5 Youth

این گوشی در رنگ‌های آبی و مشکی عرضه می‌شود. نسخه ۸+۱۲۸ گیگ در چین، قیمتی معادل ۲۸۰ دلار دارد و این مبلغ برای نسخه ۸+۲۵۶ گیگ به ۳۱۵ دلار می‌رسد. هم‌اکنون امکان ثبت سفارش از طریق وب‌سایت رسمی آنر وجود دارد؛ اما فروش رسمی از تاریخ ۱۰ آبان آغاز خواهد شد.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.