تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۲
کد خبر : 58398

آموزش درگ و دراپ عکس های آیفون از اپلیکیشن Safari به Photos

آموزش درگ و دراپ عکس های آیفون از اپلیکیشن Safari به Photos

آموزش درگ و دراپ عکس های آیفون از اپلیکیشن Safari به Photosبه لطف iOS 15 کاربران آیفون‌های اپل قادر به استفاده از یک ترفند جالب برای درگ و دراپ عکس های آیفون از اپلیکیشن Safari به Photos هستند.
درگ و ..

آموزش درگ و دراپ عکس های آیفون از اپلیکیشن Safari به Photosآموزش درگ و دراپ عکس های آیفون از اپلیکیشن Safari به Photos

به لطف iOS 15 کاربران آیفون‌های اپل قادر به استفاده از یک ترفند جالب برای درگ و دراپ عکس های آیفون از اپلیکیشن Safari به Photos هستند.

درگ و دراپ، یکی از بزر‌گ‌ترین امکاناتی بود که iOS 11 به آیپد آورد تا تبلت‌های اپل بعد از سال‌ها قابلیتی را دریافت کنند که از آن‌ها محصولاتی کاربردی بسازد. درگ و دراپ (کشیدن و رها کردن)‌ درست مثل اسمش عمل می‌کند: شما می‌توانید یک آیتم مثل نوشته عکس یا نوع دیگری فایل را انتخاب کنید، آن را از جایی که هست بکشید و به اپلیکیشن دیگری برده و در آنجا رها کنید. این فایل کشیده شده می‌تواند جایی به جز اپلیکیشنی که در آن حضور دارید رها شود. اما شما زمانی می‌توانید از تمام پتانسیل این قابلیت استفاده کنید که در حالت تقسیم شده صفحه، دو اپلیکیشن را در کنار هم اجرا کرده باشید.

ترفندهای مخفی زیادی در نرم افزار iOS آیفون‌های اپل وجود دارد که شاید با خیلی از آن‌ها آشنا شده‌اید. اما یکی از ترفندهایی که به تازگی در iOS 15 آن را کشف کرده‌ایم، آینده‌ی بسیار روشنی را برای آیفون‌های اپل ترسیم می‌کند.

آیا می‌دانستید که قادر به درگ و دراپ عکس های آیفون به طور مستقیم از مرورگر Safari به گالری تصاویر Photos هستید؟ برای انجام این کار فقط باید از انگشتان هر دو دست خودتان استفاده کنید. در ادامه هم شما را با نحوه انجام این کار آشنا خواهیم کرد.

درگ و دراپ عکس های آیفون بین دو اپلیکیشن

شاید ترفند درگ و دراپ عکس های آیفون بین اپلیکیشن Safari و گالری تصاویر برای برخی کاربران جذاب نباشد، اما بسیاری از این اتفاق خوشحال هستند. اگر دنبال عکس‌های متحرک Gif هستید تا از آن‌ها در چت‌های خود استفاده کنید، کافیست با مرورگر سافاری به گوگل رفته و عکس مورد نظر خودتان را پیدا کنید. سپس کافیست آن را انتخاب کرده یا هر چند عکسی که مد نظرتان است را انتخاب کنید، در نهایت آن تصاویر را بکشید و در داخل اپلیکیشن گالری رها کنید.

آموزش درگ و دراپ عکس های آیفون از اپلیکیشن Safari به Photos

  1. اپلیکیشن Photos را اجرا کنید.
  2. اپلیکیشن Safari را اجرا کنید.
  3. صفحه‌ای که حاوی تصاویر مورد نظرتان است را باز کنید.
  4. سپس عکس مورد نظر را لمس کنید و نگه دارید و آن را به گوشه صفحه بکشید.
  5. همچنان که این عکس را می‌کشید، با انگشت دیگر دست خود می‌توانید تصاویر دیگری که می‌خواهید را هم انتخاب کنید تا همگی به گوشه صفحه و در کنار تصویر اول اضافه شوند.
  6. زمانی که تمام عکس‌های مورد نظرتان را انتخاب کردید، از دست دیگر خود برای فراخواندن App Switcher (جابجا کننده بین اپلیکیشن‌ها) با کشیدن صفحه به طرف بالا در آیفون‌های دارای فیس آیدی یا دو بار ضربه روی دکمه هوم برای آیفون‌های دارای تاچ آیدی استفاده کنید.
  7. سپس اپلیکیشن Photos را انتخاب کنید. فقط مطمئن شوید که این برنامه را قبل از Safari اجرا کرده باشید.
  8. زمانی که اپلیکیشن Photos اجرا شد، تصاویر را رها کنید تا به صورت خودکار به گالری عکس‌های آیفون شما اضافه شوند.

از این روش می‌توانید برای درگ و دراپ کردن تنها یک عکس هم استفاده کنید. شما همچنین می‌توانید بدون نیاز به این روش برای اضافه کردن یک عکس به گالری، روی آن لمس طولانی مدت انجام دهید و سپس گزینه Add to Photos را بزنید که بی‌شک برای اضافه کردن یک عکس به گالری روش سریع‌تری است.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.