تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۸
کد خبر : 35092

بهترین بازی های یوبی سافت در نسل هشتم که باید تجربه کنید

بهترین بازی های یوبی سافت در نسل هشتم که باید تجربه کنید

بهترین بازی های یوبی سافت در نسل هشتم که باید تجربه کنیددر این مطلب به معرفی بهترین بازی های یوبی سافت در نسل هشتم پرداخته‌ایم، آثاری که کیفیت بالایی داشتند و توانستند مخاطبان زیادی بدست بیاورند.
شرکت Ubisoft در نسلی که گذشت، عناوین جذاب و بزرگی منتشر کرد. در ادامه می‌توانید بهترین بازی های یوبی سافت در نسل هشتم آشنایی پیدا کنید.
شرکت Ubisoft یکی از بزرگ‌ترین ناشران بازی‌های ویدیویی جهان است که هر ساله، عناوین AAA پرخرجی را وارد بازار می‌کند. اگر گیمر هستید، به احتمال زیاد مجموعه‌هایی همچون اساسینز کرید، فار کرای یا واچ داگز را تجربه کرده‌اید، آثاری که شاید بسیاری از بازی دوستان با آن‌ها خاطره دارند.
بهترین بازی های یوبی سافت در نسل هشتمحتی اگر طرفدار آثار این شرکت نباشید، نمی‌توان تاثیر آن‌ها بر صنعت بازی را انکار کرد، مجموعه‌هایی که در چند سال اخیر توانسته‌اند بازار را گرم کنند و جایگزین خوبی برای بازی‌های انحصاری باشند. در ادامه با ما همراه باشید تا بهترین‌های نسل هشتم این شرکت را معرفی کنیم. این فهرست بر اساس نمره منتقدان و میانگین امتیاز آثار در سایت متاکریتیک تنظیم شده است.
– باز..

بهترین بازی های یوبی سافت در نسل هشتم که باید تجربه کنید

در این مطلب به معرفی بهترین بازی های یوبی سافت در نسل هشتم پرداخته‌ایم، آثاری که کیفیت بالایی داشتند و توانستند مخاطبان زیادی بدست بیاورند.

شرکت Ubisoft در نسلی که گذشت، عناوین جذاب و بزرگی منتشر کرد. در ادامه می‌توانید بهترین بازی های یوبی سافت در نسل هشتم آشنایی پیدا کنید.

شرکت Ubisoft یکی از بزرگ‌ترین ناشران بازی‌های ویدیویی جهان است که هر ساله، عناوین AAA پرخرجی را وارد بازار می‌کند. اگر گیمر هستید، به احتمال زیاد مجموعه‌هایی همچون اساسینز کرید، فار کرای یا واچ داگز را تجربه کرده‌اید، آثاری که شاید بسیاری از بازی دوستان با آن‌ها خاطره دارند.

بهترین بازی های یوبی سافت در نسل هشتم

حتی اگر طرفدار آثار این شرکت نباشید، نمی‌توان تاثیر آن‌ها بر صنعت بازی را انکار کرد، مجموعه‌هایی که در چند سال اخیر توانسته‌اند بازار را گرم کنند و جایگزین خوبی برای بازی‌های انحصاری باشند. در ادامه با ما همراه باشید تا بهترین‌های نسل هشتم این شرکت را معرفی کنیم. این فهرست بر اساس نمره منتقدان و میانگین امتیاز آثار در سایت متاکریتیک تنظیم شده است.

– بازی Watch Dogs 2

بهترین بازی های یوبی سافت

قسمت اول مجموعه واچ داگز در سال ۲۰۱۴ عرضه شد و در شهر شیکاگو جریان داشت. این بازی که ساخت آن ۵ سال به طول انجامید، با ادعاهای فراوان به بازار آمد اما نتوانست در حد انتظار ظاهر شود و حتی بسیاری از بازیکنان آن را ناامیدکننده و ضعیف خطاب کردند. با این حال، یوبی‌سافت بیش از ۱۰ میلیون نسخه از این بازی را به فروش رساند و با درس گرفتن از اشتباهات، قسمت دوم را در سال ۲۰۱۶ منتشر کرد. این نسخه دنباله توانست موفق‌تر ظاهر شود و بازخورد مثبتی از منتقدان و طرفداران دریافت کند.

گیم پلی بازی Watch Dogs 2 شباهت‌های زیادی به قسمت اول دارد اما آن را از هر نظر بهبود بخشیده و استفاده بهتری از مکانیک‌های مخفی کاری می‌کند. قسمت دوم هم موفق شد بیش از ۱۰ میلیون نسخه فروش داشته باشد که حیرت انگیز است. بالاترین امتیاز این بازی، متعلق به نسخه پلی استیشن ۴ است که میانگین ۸۲ را در سایت متاکریتیک دریافت کرد.

– بازی Far Cry 5

بهترین بازی های یوبی سافت

قسمت اول فار کرای در سال ۲۰۰۴ منتشر شد و با گذشت سال‌ها، هنوز هم طرفداران زیادی دارد و از مجموعه‌های محبوب یوبی سافت به حساب می‌آید. با اینکه اکثرا طرفداران، از شماره سوم به عنوان بهترین قسمت مجموعه یاد می‌کنند اما قسمت پنجم هم توانست مخاطبان را راضی کند.

قسمت پنجم برای اولین بار شما را به کشور آمریکا می‌برد و توانایی شخصی سازی شخصیت خود را دارید که این هم ویژگی تازه‌ای است. جهان فار کرای ۵ بسیار بزرگ‌تر از نسخه‌های قبلی بود و در آن می‌توانستید به انجام کارهای مختلفی بپردازید. نسخه ایکس باکس وان بازی با میانگین امتیاز ۸۲، بهترین عملکرد را داشت و نسخه رایانه‌های شخصی هم به خاطر مشکلات فنی، امتیاز ۷۸ را دریافت کرد.

– بازی Assassin’s Creed IV: Black Flag

بهترین بازی های یوبی سافت

اولین قسمت مجموعه که کمی از دنیای اساسینزها جدا شد و فضای تازه‌ای ارائه داد. شخصیت اصلی بازی، ادوارد بیشتر به یک دزد دریایی شباهت دارد تا یک اساسین و این اتفاق خوبی است. شما ناخدای یک کشتی دزدان دریایی هستید که می‌تواند به تدریج ارتقا پیدا کند و قوی‌تر شود.

بهترین ویژگی بازی این است که می‌توانید در دریا و سواحل مختلف به گشت و گذار بپردازید و ماجراجویی‌های متفاوتی را تجربه کنید. این بازی مورد تحسین منتقدان قرار گرفت و در نهایت ۱۵ میلیون نسخه از آن به فروش رفت. بالاترین امتیاز بازی متعلق به نسخه ایکس باکس وان با میانگین ۸۴ است.

– بازی Tom Clancy’s The Division 2

بهترین بازی های یوبی سافت

یک بیماری مرموز جهان را فرا گرفت و باعث نابودی همه چیز شد. حالا تعدادی از ماموران نظامی باید با همکاری یکدیگر، شهرهای آمریکا (در قسمت دوم، واشنگتن دی سی) را بازسازی کنند اما این کار چندان آسان نخواهد بود زیرا این مناطق به تسخیر خیانت کاران، مزدوران و افراد مسلح در آمده است. داستان بازی، تفاوت چندانی با وضعیت فعلی جهان ندارد که در یک سال اخیر تحت تاثیر شیوع کرونا ویروس قرار گرفته است.

این بازی شوتر سوم شخص، از مکانیک‌های سنگرگیری استفاده می‌کند و جذابیت اصلی آن زمانی رخ نشان می‌دهد که در کنار دوستانتان بازی کنید. باید بدانید که انجام یک ماموریت به صورت چهار نفره، هیجان زیادی دارد. همچنین در بازی به مهارت‌های مختلفی دسترسی دارید و باید مهارت‌هایی را انتخاب کنید که با سبک بازی شما سازگارتر هستند و کمک می‌کنند تا شخصیت شما، عملکرد بهتری داشته باشد. نسخه رایانه‌های شخصی این بازی با میانگین امتیاز ۸۴، عملکرد بهتری نسبت به نسخه‌های کنسولی داشته است.

– بازی Assassin’s Creed Valhalla

بهترین بازی های یوبی سافت

نسخه Black Flag تنها یک جرقه بود تا نسخه‌های اورجینز (Origins) و اودیسه (Odyssey) از راه برسند و فصل تازه‌ای را برای اساسینز کرید آغاز کنند. این مسئله با بازی والهالا نیز ادامه پیدا کرد. والهالا یک اثر نقش آفرینی اوپن ورلد است که از رویکردهای سنتی این سری بازی پیروی نمی‌کند (چیزی که حتی در نسخه چهارم هم وجود داشت). این بازی همچنین اولین قسمت از مجموعه به حساب می‌آید که به دنیای وایکینگ‌ها می‌پردازد و داستان آن در اسکاندیناوی قرن نهم میلادی اتفاق می‌افتد، جایی که وایکینگ‌ها قصد حمله به پادشاهی بریتانیا را دارند و رهبری آن‌ها بر عهده شماست.

این نسخه که ورود مجموعه به نسل نهم کنسول‌ها را رقم زد، ویژگی‌های شخصی سازی گسترده‌ای ارائه می‌دهد و دارای یک درخت مهارت گسترده است که به واسطه آن، می‌توانید شخصیت خود را از جهات مختلف ارتقا دهید. شما همچنین می‌توانید شخصیت خود را در بخش‌های مخفی کاری، حمله، دفاع و غیره بهبود ببخشید یا چهره و جنسیت او را عوض کنید. همانند آثار نقش آفرینی دیگر، حق انتخاب هم به شما داده شده و انتخاب‌هایتان در داستان تاثیر می‌گذارد. نسخه رایانه‌های شخصی بازی Assassin’s Creed Valhalla میانگین امتیاز ۸۴ را دریافت کرد که بالاتر از نسخه‌های کنسولی است.

– بازی Far Cry 4

بهترین بازی های یوبی سافت

فار کرای ۴ قرار بود دنباله مستقیم قسمت سوم باشد اما در نهایت به یک اثر مستقل تبدیل شد. این بازی هم توانست از نظر تجاری موفق ظاهر شود، اما تلاش سازندگان برای تکرار سبک روایی نسخه سوم، چندان موفقیت آمیز نبود. آن‌ها می‌خواستند که شخصیت منفی این نسخه نیز تبدیل به یک کاراکتر خاطره انگیز شود اما این مسئله رخ ندارد و او در حد و اندازه واس (Vaas) نیست.

اما نکته جذابی که پس از گذشت شش سال هنوز هم بعضی از طرفداران نمی‌دانند، این است که شما می‌توانید بازی را در همان چند دقیقه ابتدایی به پایان برسانید! هنگامی که پیگن (Pagan) به شما می‌گوید غذایتان را میل کنید تا بازگردد، کافی است منتظر او بمانید. نسخه پلی استیشن ۴ این بازی، با میانگین ۸۵، بالاترین امتیاز را دریافت کرد.

– بازی Mario + Rabbids Kingdom Battle

بهترین بازی های یوبی سافت

یک کراس اوور عجیب که بهتر از حد انتظار از کار در آمد. البته ماریو همیشه با شخصیت‌هایی از دنیاهای دیگر رو به رو شده ‌است (همانند همانند سونیک)، اما کمتر کسی می‌توانست پیش بینی کنند که رویارویی او با خرگوش‌ها تا این اندازه جذاب و بامزه شود.

این بازی که از سبک گیم پلی نوبتی (Turn-based) بهره می‌برد، هنگامی اوج می‌گیرد که آن را به صورت دونفره انجام دهید. همچنین در بازی چهار دنیای مختلف وجود دارد که هر کدامشان با ویژگی‌های خاصی طراحی شده‌اند. شما می‌توانید تمرکز خود را بر روی نابودی دشمنان قرار دهید یا به انجام ماموریت‌های اصلی بپردازید و از حاشیه دوری کنید. با اینکه بازی شاید پس از مدتی تکراری شود اما از کیفیت بالای گیم پلی و پازل‌های آن نمی‌توان عبور کرد. بازی Mario + Rabbids Kingdom Battle تنها بر روی کنسول نینتندو سوییچ در دسترس قرار دارد و میانگین امتیاز ۸۵ را دریافت کرده است.

– بازی Assassin’s Creed Origins

بهترین بازی های یوبی سافت

همان طور که بالاتر هم اشاره شد، این بازی مسیر مجموعه اساسینز را تغییر داد و آن را دستخوش تغییرات گسترده‌ای کرد. این نسخه مخاطبان را به مصر باستان برد و فرمول‌های ثابت قسمت‌های پیشین را تا حد زیادی کنار گذاشت. این نسخه دیگر یک اثر ماجراجویی اکشن محور خالص نبود و می‌توانستید آن را یک عنوان نقش آفرینی توصیف کنید. خوشبختانه این تغییرات مورد رضایت طرفداران و منتقدان قرار گرفت و نسخه ایکس باکس وان با میانگین امتیاز ۸۵، بیشترین بازخوردهای مثبت را دریافت کرد.

این بازی، عناصر زیادی را از عناوین نقش آفرینی بزرگ بازار قرض گرفت و گیم پلی آن یک بار دیگر از پایه طراحی شد تا حس متفاوتی نسبت به قسمت‌های قبلی ارائه دهد. سیستم لوت و فهرست آیتم‌ها، به اثری همچون دستینی (Destiny) شباهت دارد و سیستم‌های مبارزه به عناوین نقش آفرینی کلاسیک نزدیک شده است.

– بازی Rocksmith 2014 Edition

بهترین بازی های یوبی سافت

این بازی تفاوت‌های زیادی با عناوین مشابه دارد، زیرا یک مهارت واقعی را به شما آموزش دهد، یعنی زدن گیتار بیس یا گیتار کلاسیک. شما می‌توانید نسخه الکتریک این سازها را نیز استفاده کنید که اتفاق جذابی است و حتی می‌توانید گیتار خود را به کنسول متصل کرده و تکنیک‌ها و ترانه‌های مختلف را یاد بگیرید.

راک اسمیت تقریبا به گیتار هیرو شبیه است اما از سازهای واقعی نیز پشتیبانی می‌کند و به زدن دکمه کیبورد یا دسته، محدود نخواهید بود.بازی با سطح مهارت شما سازگار می‌شود و به تدریج که بهتر می‌شوید، چالش‌ها و موانع بیشتری را در مقابل شما قرار می‌دهد. این بازی مورد تحسین منتقدان و طرفداران موسیقی قرار گرفت و هنوز هم یکی از سریع‌ترین راه‌ها برای یادگیری گیتار است. حتی مینی گیم‌های بازی نیز به شکلی طراحی شده‌اند که در تمرین‌های شما مفید باشند. در بازی، بیش از ۱۰۰۰ هزار ترک موسیقی نیز وجود دارد که البته بسیاری از آن‌ها را باید به صورت بسته‌های الحاقی خریداری کنید. این بازی آموزشی و باکیفیت، میانگین امتیاز ۸۹ را بر روی رایانه‌های شخصی کسب کرد.

همچنین مطالعه کنید:

بهترین بازی های کامپیوتری سال ۲۰۲۰ که باید تجربه کنید

– بازی Rayman Legends

بهترین بازی های یوبی سافت

ریمن شاید به اندازه ماریو یا سونیک مشهور نباشد اما از نظر کیفیت با آن‌ها هم سطح است و نباید آن را از دست دهید. نسخه ریمن لجندز با گرافیک زیبا، طراحی مراحل هوشمندانه و موسیقی فوق‌العاده‌اش، بدون شک یکی از بهترین بازی‌های پلتفرمر تاریخ محسوب می‌شود.

این بازی در حالت تک نفره عالی است اما آن را می‌توانید به صورت دو نفره یا چهارنفره تجربه کنید و در نقش شخصیت‌های مختلف دنیای ریمن قرار بگیرید. این بازی چالش‌های فراوانی برای شما ایجاد خواهد کرد و اگر از آن خسته شدید، می‌توانید مینی گیم Kung Foot را تجربه کنید که مستقل از بازی اصلی، هیجان خاص خودش را دارد. سازندگان، بیش از ۱۲۰ مرحله جذاب طراحی کرده‌اند که ارزش تکرار بالایی هم دارند. نسخه ایکس باکس وان بازی میانگین امتیاز ۹۱ را دریافت کرد و نسخه پلی استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی آن نیز به ترتیب امتیازهای ۹۰ و ۸۹ را کسب کردند تا این اثر به یکی از بهترین بازی های یوبی سافت در نسل هشتم تبدیل شود.

کدام یک از عناوین فهرست بهترین بازی های یوبی سافت در نسل هشتم را تجربه کرده‌اید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبعthegamer-: گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.