تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱:۰۳
کد خبر : 20208

تفاهم نامه همکاری بانک ملی ایران و دانشگاه علوم پزشکی قم در راستای مسئولیت های اجتماعی

تفاهم نامه همکاری بانک ملی ایران و دانشگاه علوم پزشکی قم در راستای مسئولیت های اجتماعی

کافه دانش: بانک ملی ایران در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی خود با انعقاد تفاهم نامه همکاری با دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان قم، در ساخت و تکمیل درمانگاه روستای قمرود و مسجد دانشگاه علوم پزشکی این استان مشارکت کرد. به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، مرکز بهداشتی درمانی روستای قمرود با …

کافه دانش: بانک ملی ایران در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی خود با انعقاد تفاهم نامه همکاری با دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان قم، در ساخت و تکمیل درمانگاه روستای قمرود و مسجد دانشگاه علوم پزشکی این استان مشارکت کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، مرکز بهداشتی درمانی روستای قمرود با متراژ ۱۱۰۰ متر مربع در ۲ طبقه برای ارایه خدمات مامایی، دندانپزشکی، بهداشت خانواده، بهداشت محیط، بهداشت حرفه ای، آزمایشگاه، اورژانس، داروخانه و… به مردم شریف این روستا در حال احداث است که بانک ملی ایران مبلغ ۲میلیارد و پانصد میلیون ریال در ساخت و تکمیل درمانگاه مشارکت کرده است.

همچنین مشارکت بانک در ساخت و تکمیل مسجد دانشگاه علوم پزشکی استان قم در محل جدید الاحداث این دانشگاه در جاده قدیم اصفهان به مبلغ ۶۰۰ میلیون ریال است.

انتشار: کوروش جم

 

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.