تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰
کد خبر : 609829

۸۹ درصد از دارندگان اتریوم در سود هستند! احتمال اصلاح قیمت چقدر است؟

۸۹ درصد از دارندگان اتریوم در سود هستند! احتمال اصلاح قیمت چقدر است؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه علی‌رغم اجرای موفقیت آمیز ارتقای دنکن اتریوم در هفته گذشته، قیمت ETH شاهد افزایش فشار فروش بوده و در عبور از مقاومت ۴ هزار دلار ناموفق عمل کرده است. در زمان نگارش این خبر، اتریوم با قیمت ۳،۶۰۰ دلار معامله می‌شود که یک افت ۱۰٫۶ درصدی نسبت به هفته گذشته دارد.

زمان مطالعه: 2 دقیقه

علی‌رغم اجرای موفقیت آمیز ارتقای دنکن اتریوم در هفته گذشته، قیمت ETH شاهد افزایش فشار فروش بوده و در عبور از مقاومت ۴ هزار دلار ناموفق عمل کرده است. در زمان نگارش این خبر، اتریوم با قیمت ۳،۶۰۰ دلار معامله می‌شود که یک افت ۱۰٫۶ درصدی نسبت به هفته گذشته دارد.

علی‌رغم این رکود، بخش قابل‌توجهی از دارندگان اتریوم (۸۹ درصد) همچنان در وضعیت سوددهی هستند و این امر بر انعطاف‌پذیری اتریوم در بحبوحه نوسانات بازار تأکید می‌کند.

بر اساس داده های پلتفرم IntoTheBlock، در حال حاضر بیشترین تمرکز حجم فروش در محدوده قیمتی ۳،۷۰۰ دلار قرار دارد. در این محدوده، تقریباً ۹۹۱ هزار آدرس در مجموع ۴٫۳۵ میلیون ETH را خریداری کرده‌اند که نشان‌دهنده یک مانع بزرگ برای افزایش قیمت است.

در کوتاه مدت نیز، مقاومتی در نزدیکی سطح ۳،۶۵۰ دلار وجود دارد. پس از سطح ۳،۷۰۰ دلار هم، سطوح ۳،۷۵۰ دلار (مطابق با سطح ۵۰ درصد فیبوناچی اصلاحی) و ۳،۸۳۰ دلار می‌توانند به عنوان مقاومت عمل کنند.

در یک سناریوی صعودی، اگر اتریوم بتواند این موانع را پشت سر بگذارد، می‌تواند به سمت مقاومت کلیدی ۴ هزار دلار حرکت کند و پتانسیل افزایش بیشتر به سمت ۴،۰۸۰ دلار را نیز خواهد داشت.

در مقابل، عدم موفقیت اتریوم در عبور از مقاومت ۳،۶۵۰ دلاری ممکن است باعث ریزش مجدد قیمت شود. در مسیر نزولی، حمایت اولیه‌ای که اتریوم می‌تواند به آن تکیه کند، محدوده ۳،۵۲۰ دلار است و حمایت بعدی در محدوده ۳،۵۰۰ دلار قرار دارد.

اگر فشار فروش تشدید شود، اتریوم ممکن است منطقه حمایتی ۳،۴۲۰ دلار را هم هدف قرار دهد و به طور بالقوه، تا سطوح ۳،۳۵۰ دلار و ۳،۲۵۰ دلار کاهش یابد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته ۸۹ درصد از دارندگان اتریوم در سود هستند! احتمال اصلاح قیمت چقدر است؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.