تاریخ انتشار : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۳
کد خبر : 610348

اولین اجرای رپ در مدارس با سینا جوادی ،رودین

اولین اجرای رپ در مدارس با سینا جوادی ،رودین

سینا جوادی متولد فرودین ۱۳۸۲ آهنگساز و ترانه سرا است. او با نام هنری رودین در حوزه‌ی موسیقی فعالیت میکند. رودین فقط یک نام نیست رودین در زبان فارسی به معنای پسر خدا است. سینا جوادی با دانش موسیقیایی خود توانست توجه نسل جدید موسیقی را به خود جذب کند. رپ در مدرسه! سینا جوادی

سینا جوادی متولد فرودین ۱۳۸۲ آهنگساز و ترانه سرا است. او با نام هنری رودین در حوزه‌ی موسیقی فعالیت میکند.

رودین فقط یک نام نیست
رودین در زبان فارسی به معنای پسر خدا است. سینا جوادی با دانش موسیقیایی خود توانست توجه نسل جدید موسیقی را به خود جذب کند.

رپ در مدرسه!
سینا جوادی که خود را با نام رودین به مخاطبان معرفی کرده است ، اولین نسل جوانی است توانست در مدارس ایران پا به صحنه بگذارد.
به گفته رودین اولین اجرای او با عنوان «رپ فرهنگی» به دلیل محدودیت ها بود.

رودین از دوران کودکی ،آوازهای مورد علاقه‌اش را به شیوه های مختلف بازخوانی می‌کرد، اما همواره آرزو برای ساختن موزیک هایی از خود را داشته.
او در ۲۸ فرودین ۱۴۰۲ اثری تحت عنوان “آزادی” را به صورت مستقل منتشر کرد که به گفته وی، با انتشار آن سعی در ایجاد تاثیرات مثبت در جامعه را با خود به همراه داشته است.

هنوز بیشتر از خلاقیت‌های رودین در انتظار زمان مناسب برای انتشار هستند، اما اثرات قابل توجه او در مارکت موزیک، به ویژه در دنیای رپ فارسی، حکایتی از توانایی و اثرگذاری او را در صحنه‌ی موسیقی ایران را به ما می‌گویند که هنوز به آن ها اشاره مستقیمی نداشته و در زمان مناسب با او بیشتر آشنا خواهیم شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.