تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۰
کد خبر : 609317

۳ اشتباه بزرگ که در بازار صعودی آتی نباید انجام دهید!

۳ اشتباه بزرگ که در بازار صعودی آتی نباید انجام دهید!

زمان مطالعه: 2 دقیقه بازار ارزهای دیجیتال در زمان رالی‌های صعودی ممکن است به شدت نوسان داشته باشد. برای مثال، به یاد بیاورید که در اکتبر ۲۰۲۱، ارزش بازار شیبا اینو (SHIB) که در آن زمان یک میم کوین نسبتاً جدید بود، به بیش از ۴۰ میلیارد دلار رسید. چه کسی می‌توانست تصور کند که

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بازار ارزهای دیجیتال در زمان رالی‌های صعودی ممکن است به شدت نوسان داشته باشد. برای مثال، به یاد بیاورید که در اکتبر ۲۰۲۱، ارزش بازار شیبا اینو (SHIB) که در آن زمان یک میم کوین نسبتاً جدید بود، به بیش از ۴۰ میلیارد دلار رسید.

چه کسی می‌توانست تصور کند که یک میم کوین جدید بتواند از بسیاری از پروژه‌های شناخته‌شده و جا افتاده در صنعت پیشی بگیرد؟

با توجه به نوسانات شدید بازار در زمان‌های صعود، در ادامه به برخی از رایج‌ترین اشتباهات معامله‌گران در این دوره‌های صعودی می‌پردازیم.

۱. ایمن نکردن کیف‌پول‌ها و به دام افتادن در کلاهبرداری‌ها: همان‌طور که در خبرهای قبلی رمزارز نیوز هم گزارش شد، حساب توییتری مایکرواستراتژی اخیرا هک شد و در نتیجه آن، سرمایه‌گذاران حدود ۴۰۰ هزار دلار را از دست دادند.

این تنها یک مثال از کلاهبرداری‌های بی‌شماری است که افراد در طول سال‌ها با آنها مواجه شده‌اند. حقیقت تاسف‌بار این است که این اتفاق ممکن است برای هر کسی رخ دهد و حفظ امنیت حساب و وجوه در بازارهای صعودی و هنگام افزایش حجم معاملات، از اهمیت بالاتری برخوردار است.

۲. تعقیب فومو (FOMO- ترس از دست دادن فرصت): فومو یک حالت روانی رایج است که در آن، افراد احساس می‌کنند که پس از افزایش قابل‌توجه قیمت، رالی تازه شروع شده است. ضروری است که برای هر معامله دلیل روشنی داشته باشید و دنبال کردن فومو، هرگز دلیل خوبی نیست.

۳. عدم وجود اهداف مشخص: کاملاً ممکن است که در حین رشد سهموی یک دارایی، وارد میدان شوید، اما قبل از آن، مطمئن شوید که برای هر سناریویی یک استراتژی خروج آماده کرده‌اید.

به عنوان یک مثال دیگر، سرمایه‌گذاری ۱،۰۰۰ دلاری در یک آلت‌کوین تصادفی در طول رالی صعودی، منطقی نیست. اهداف واضح و معقول تعیین کنید و به آنها پایبند باشید.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته ۳ اشتباه بزرگ که در بازار صعودی آتی نباید انجام دهید! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.