تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۳
کد خبر : 41343

۳۰ کیلومتری شهرها یادمان نرود!

۳۰ کیلومتری شهرها یادمان نرود!

۳۰ کیلومتری شهرها یادمان نرود! با رسیدن آخرین روز از تعطیلات نوروز، با وجود تاکیدات پلیس بر سازماندهی زمان برگشت اما شاهد ترافیک نیمه سنگین در برخی از محور های مواصلاتی کشور هستیم؛ همین امر موجب خستگی..

۳۰ کیلومتری شهرها یادمان نرود!

۳۰ کیلومتری شهرها یادمان نرود!

با رسیدن آخرین روز از تعطیلات نوروز، با وجود تاکیدات پلیس بر سازماندهی زمان برگشت اما شاهد ترافیک نیمه سنگین در برخی از محور های مواصلاتی کشور هستیم؛ همین امر موجب خستگی و عدم تمرکز رانندگان شده و زمینه وقوع تصادفات رانندگی را فراهم می کند. بارها از سوی پلیس و رسانه ها عنوان شده که درصد قابل توجهی از تصادفات در ۳۰ کیلومتری شهر ها رخ می دهد.

سرهنگ عین اله جهانی -معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا- در گفت‌وگو با ایسنا در این باره اظهار کرد: ‌بر اساس آمار و بررسی های صورت گرفته ۶۴ درصد تصادفات منجر به فوت و مجروحیت در محدوده ۳۰ کیلومتری شهر ها رخ می دهد.

وی ادامه داد: در محدوده ۳۰ کیلومتری شهر ها به علت وجود دوربرگردان ها، ورودی و خروجی های فرعی و حاشیه شهری، حضور موتورسواران و عابران پیاده باید نسبت به رانندگی ایمن دقت بیشتری داشت.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا اظهار کرد:‌ همچنین در ۳۰کیلومتری پایانی مسیر علاوه بر عوامل ذکر شده عدم تمرکز، خستگی از مهمترین تهدیدات و خطرات جاده‌ای است به همین دلیل در این مناطق باید با هوشیاری و دقت بیشتری رانندگی کرد.

انتهای پیام

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.