تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۱
کد خبر : 21534

۲ نمایش‎ رادیویی در فضای مجازی منتشر می‌شود

۲ نمایش‎ رادیویی در فضای مجازی منتشر می‌شود

کافه دانش: پادکست صوتی نمایش‎های رادیویی «کرونا جونم میخوام برات زن بگیرم» و «اگه کرونایی هستی یه فوت کن» در فضای مجازی فرهنگ‎سرای سرو منتشر می‎شود . به گزارش روابط‌عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۶ و فرهنگ‎سرای سرو، دبیر کانون فرهنگی هنری ویدار فرهنگ‎سرای سرو  و تهیه کننده نمایش های رادیویی، شهرام صدیق ، ضمن …

کافه دانش: پادکست صوتی نمایش‎های رادیویی «کرونا جونم میخوام برات زن بگیرم» و «اگه کرونایی هستی یه فوت کن» در فضای مجازی فرهنگ‎سرای سرو منتشر می‎شود .

به گزارش روابط‌عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۶ و فرهنگ‎سرای سرو، دبیر کانون فرهنگی هنری ویدار فرهنگ‎سرای سرو  و تهیه کننده نمایش های رادیویی، شهرام صدیق ، ضمن اعلام این خبر افزود: کانون فرهنگی هنری ویدار فرهنگ‎سرای سرو با هدف بسترسازی برای علاقه‎مندان به هنر به ویژه هنر گویندگی و اجرا و تهیه آثار فرهنگی در قالب بسته‎های صوتی در حال ضبط نمایش‎های جدید رادیویی است که هر کدام از آنها با موضوعات مختلف برای مناسبت‎های مختلف به سفارش رادیو جوان و فرهنگ‎سرای سرو توسط نویسندگان، گویندگان این کانون ضبط و تولید می شوند.

وی ادامه داد: نمایش‎های طنز رادیویی ” کرونا جونم می‎خوام برات زن بگیرم” و “اگه کرونایی هستی یه فوت کن” هم به تهیه کنندگی شهرام صدیق با توجه به شرایط کنونی مبارزه با ویروس کرونا در کشورمان و برای ایجاد روحیه بین مردم و مخاطبان تهیه شده اند.

نمایش رادیویی طنز “کرونا جونم می خوام برات زن بگیرم” به تهیه کنندگی شهرام صدیق، نوشته مهدی محمدی و نقش آفرینی رضا احسانی و شهرام صدیق با تدوین بتول عباسی تهیه شده است و نمایش رادیویی طنز “اگه کرونا داری یه فوت کن”  نوشته فاطمه فراهانی و نقش آفرینی محمد کیقبادی و شهرام صدیق با تدوین  بهاره شاه محمدی تهیه شده است.

این تهیه کننده ی رادیویی تأکید کرد: در حال حاضر کانون هنری ویدار فرهنگ‎سرای سرو با توجه و بهره گیری از اعضای هنرمند علاقه‎مند و توانمند خود شامل گروه نویسندگان، گویندگان و ادیتورهای علاقه‎مند و توانمند توانسته است به تولید آثار جدیدی در زمینه های مختلف برنامه های رادیویی، پادکست های صوتی، کتاب های صوتی و دوبله فیلم و انیمیشن بپردازد و موفقیت‎های خوبی در این عرصه کسب نموده است که در نوع خود قابل تأمل است.

علاقه‌مندان برای دریافت این نمایشنامه می توانند به اینستاگرام @farhangsara_sarv فرهنگ‌سرای سرو مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۸۸۸۸۱۸۷۹ تماس بگیرند.

انتشار: کوروش جم

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.