تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۲
کد خبر : 50105

۲۴ مکان برتر برای بازدید در کانادا در سال ۲۰۲۱

۲۴ مکان برتر برای بازدید در کانادا در سال ۲۰۲۱

کانادا کشوری است که نیمی از آن از جنگل پوشیده شده که البته تعجبی ندارد زیرا یک دهم کل جنگلهای دنیا در کانادا قرار دارد. اگر قصد مسافرت، تحصیل، کار و یا خرید خانه در کانادا را دارید پس باید از تمامی مکانهای دیدنی کانادا اطلاع داشته باشید تا سفری لذت بخش داشته باشید. در …

کانادا کشوری است که نیمی از آن از جنگل پوشیده شده که البته تعجبی ندارد زیرا یک دهم کل جنگلهای دنیا در کانادا قرار دارد. اگر قصد مسافرت، تحصیل، کار و یا خرید خانه در کانادا را دارید پس باید از تمامی مکانهای دیدنی کانادا اطلاع داشته باشید تا سفری لذت بخش داشته باشید. در زیر لیستی از بهترین مکانهایی که باید در سفر خود به کانادا از آنها دیدن کنید آورده شده اند.

  • آبشارهای نیاگارا

آبشارهای نیاگارا قطعا یکی از برجسته ترین مکانهای گردشگری کاناداست و در تمام لیستهای گشت تابستانی نام آن دیده می شود.

بهترین زمان بازدید: ژوئن – اگوست

  • شهر ویسلر

ویسلر یکی از بزرگترین پیست های اسکی شمال آمریکا، مکانی عالی برای گذراندن تعطیلات زمستانی است. اسکی بازی، پیاده روی در برف و سورتمه سواری از جمله ورزشهای هیجان انگیز در این منطقه می باشند.

بهترین زمان بازدید ژوئن، آگوست، دسامبر و مارچ

  • شهر کبک

کبک به دلیل آثار فرهنگی و هنری فراوانی که دارد یکی از دلرباترین شهرهای کاناداست و در زمره بهترین مراکز گردشگری قرار دارد. در این شهر از جاذبه های تاریخی، مانند ارگ آن بازدید کنید و در خیابان دافرین قدم بزنید.

24 مکان برتر برای بازدید در کانادا در سال 2021

بهترین زمان بازدید: ژوئن، سپتامبر-دسامبر

  • شهر سنت جان: خلوتگاهی برای هنرمندان

شهر سنت جان به داشتن خانه هایی با سقف رنگی معروف است. با اینکه قدیمی ترین شهر کاناداست اما ارتعاش آن به اندازه هر شهر مدرنی بالاست. در این شهر از فانوس دریایی کیپ اسپیر دیدن کنید. در خیابان معروف واتر استریت غذا بخورید و خرید کنید.

بهترین زمان بازدید: آوریل – می. سپتامبر – اکتبر.

  • توفینو: بهشت عاشقان دریا

اگر نمیتوانید تعطیلات خود را بدون استراحت کردن در ساحل تصور کنید توفینو مکان مناسبی برای شماست. در توفینو سری به سواحل معروف آن مانند ساحل لانگ و چسترمن بزنید و در پارک ملی پسفیک ریم قایق سواری کنید.

بهترین زمان بازدید: مارس – می. سپتامبر- نوامبر

  • شهر چرچیل

این شهر کوچک در خلیج هادسون یکی از برترین مراکز گردشگری کاناداست و به مرکز خرسهای قطبی جهان معروف است و برای کسانی که عاشق برقراری ارتباط با حیات وحش اند مکانی بسیار مناسب است.

بهترین زمان بازدید:  اکتبر- نوامبر

بیشتر بخوانید : شرایط و مراحل خرید ملک در پرتغال

  • شهر قدیمی مونترل

برای مسافرانی که به دنبال تجربه ای ارامش بخش و منحصربفرد می گردند بازدید از شهر قدیمی مونترال بسیار مناسب است. در مرکز اسپای اسکاندیوی آن استراحت و این شهر زیرزمینی را کشف کنید.

24 مکان برتر برای بازدید در کانادا در سال 2021

بهترین زمان بازدید: مارس – می. سپتامبر – نوامبر

  • پارک ملی بنف

در پارک ملی بنف دریاچه های فیروزه ای رنگ، یخچال های طبیعی ، قله های پوشیده از برف و مناظر مسحورکننده، را می توان به یکباره مشاهده کرد. از دیدن دریاچه لوییز لذت ببرید. و در آبهای خروشان قایق سواری کنید.

بهترین زمان بازدید: ژوئن – آگوست. دسامبر – مارس

  • پارک استنلی

اگر درختان نارنجی و قرمز رنگی که در فیلم ها میبینید همیشه مورد علاقه شما بوده اند، پس باید از پارک استنلی دیدن کنید. درختان سرو قرمز و صنوبرهای داگلاس در اطراف، با منظره ای زیبا از شهر شما را دوباره عاشق طبیعت میکنند.

بهترین زمان بازدید : اواخر مارس، آوریل، ژوئن – اکتبر

  • باغ های بوچارت

باغهای بوچارت با نمایش دلربایی از  گلها، تورهای تفریحی قایق سواری، و نورپردازیهای در شب بهترین مکان برای عکاسی در کاناداست. از دیدن آتش بازیهای طراحی شده توسط کمپانی دیزنی لذت ببرید.

بهترین زمان بازدید: جولای و آگوست

  • دشت اوکاناگان

قدم زدن در این دشت حس رفتن به بهشت را در شما بوجود می آورد. از تاکستانهای اسپرلینگ دیدن کنید. گشتی در دریاچه اوکاناگان بزنید و از منطقه کِلوونا دیدن کنید.

بهترین زمان بازدید: ژوئن – سپتامبر

  • پارک ملی گروس مورن

این پارک ملی با تنوع جغرافیایی فراوان بخشی از رشته کوههای لانگ رینج است.در این پارک ملی شگفت انگیز از حیات وحش دیدن کنید، در طبیعت قدم بزنید و کوهنوردی کنید.

بهترین زمان بازدید: اواخر می تا اواسط اکتبر

  • پارک ایالتی آلگونکویین

این مکان با داشتن جنگل های سرسبز ، دریاچه ها و رودخانه های دلربا، بهترین مکان های توریستی برای عاشقان طبیعت می باشد. در طول بازدید خود از این پارک میتوانید از حیات وحش دیدن کنید، چادر بزنید و قایق سواری کنید.

بهترین زمان بازدید: اواسط سپتامبر تا اوایل اکتبر

  • پارک ملی یوهو

پارک ملی یوهو در قلب کوه های راکی ​​کانادا واقع است. آبشارهای شگفت انگیز واپتا و تاکاکاو سوژه زیبایی برای عکسی هستند. در امتداد دریاچه زمرد قدم بزنید و  در دشت یوهو دوچرخه سواری کنید.

بهترین زمان بازدید: اواسط می تا اوایل اکتبر

  • برج سی ان

این نمای برجسته شهری با داشتن رستورانی با دید ۳۶۰ درجه، و منظره ای بی نظیر از بالای شهر یکی از مکانهایی است که بازدید از آن در کانادا توصیه می شود.

بهترین زمان بازدید: اواخر آوریل تا می و اواسط سپتامبر تا اواسط اکتبر

  • دریاچه لوییز

جدا از تحسین دریاچه های فیروزه ای رنگ، یخچال طبیعی ویکتوریا و کوه های دیدنی در پس زمینه، می توانید در این مکان در تابستان با کایاک سواری یا ماهیگیری، و زمستان با اسکی روی برف سرگرم شوید.

بهترین زمان بازدید: اواخر ژوئن تا اواسط سپتامبر

  • خلیج فاندی

میتوانید در این خلیج شاهد بلندترین امواج دنیا باشید و از دیدن انواع مختلف والها لذت ببرید.

بهترین زمان بازدید: ژوئن، آگوست

  • قلمروی یوکان

رقص نورهای شمالی در آسمان یوکان به ویژه در فصل زمستان آن را به یکی از بهترین مکانها برای بازدید در کانادا تبدیل کرده است. بر فراز پارک ملی کلوآن پرواز کنید و از چشمه های آب گرم تاخینی لذت ببرید.

بهترین زمان بازدید: می – اکتبر

  • دریاچه گاریبالدی

آبهای فیروزه ای رنگ و کوههای برفی کانادا این مکان را به کارت پستالی زیبا  تبدیل کرده است.سعی کنید از تمام مناظر شگفت انگیز این دریاچه عکاسی کنید.

بهترین زمان بازدید: جولای – سپتامبر

۲۰ –  دریاچه پیرامید

جدا از فعالیتهایی مانند موج سواری، قایق رانی و اسکیت روی یخ، زیبایی دیدنی این دریاچه آن را به یک مکان معروف گردشگری و بهشتی برای عکاسان تبدیل کرده است.

بهترین زمان بازدید: اکتبر – ژوئن

۲۱ – دریاچه چیکاموس

دریاچه چیکاموس به دلیل مسیر پیاده روی زیبایی که دارد در میان مسافران مشهور است. این مسیر پیاده روی به مناظر زیبایی از رشته کوه منتهی می شود. از دوچرخه سواری در مسیرهای زیبای کوهستانی لذت ببرید.

بهترین زمان برای بازدید : جولای – آگوست

۲۲- دریاچه مالیگن

یکی از مکانهای منحصر به فرد برای بازدید در کانادا، دریاچه مالیگن است که در مرکز پارک ملی جاسپر واقع شده است. این دریاچه به سان جواهری فیروزه ای رنگ در میان مناظر سرسبز اطراف می درخشد.

بهترین زمان بازدید: می – اکتبر

۲۳- جزیره هورنبای

جزیره هورنبای یک جزیره روستایی، ساده، آرام و فوق العاده زیبا در آبهای آرام تنگه جورجیا در دریای سالیش بین جزیره ونکوور و سرزمین اصلی است.بازدید از این جزیره با آبهای آرام، سواحل شنی و جنگلهای سرسبز آن یکی از کارهای جذاب در بریتیش کلمبیا است.

بهترین زمان بازدید: می – ژوئن

۲۴- کیپ برتون

کیپ برتون، واقع در انتهای شرقی نوا اسکوشیا دارای میراث غنی با ریشه های فرانسوی، بومی، اسکاتلندی، ایرلندی و انگلیسی مردمی است که در اینجا زندگی می کنند. این سرزمین در طول قرنها دست نخورده باقی مانده است. راه آهن کابوت مسیر اصلی ارتباطی کیپ برتون،از میان جنگلها و خط ساحلی می گذرد.

بهترین زمان بازدید: جولای  – آگوست

اینوسپات مرجع سرمایه گذاری خارجی به شما کمک می کند که خانه رویایی خود را در هرکجای دنیا به راحتی پیدا کنید. کافیست با مشاوران اینوسپات تماس بگیرید.

 

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.