تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۵
کد خبر : 588512

سفر زمینی را انتخاب کنیم یا سفر هوایی؟

سفر زمینی را انتخاب کنیم یا سفر هوایی؟

روش های مختلفی وجود دارد که میتوان برای سفر کردن آنها را انتخاب کرد و یک سفر لذت بخش و هیجان انگیز را تجربه نمود؛ هر فردی با توجه به اولویت هایی که دارد و نوع سفر خود می تواند وسیله نقلیه ی مناسبی برای سفر را انتخاب کند مثلاً افرادی که میخواهند سریعا به

روش های مختلفی وجود دارد که میتوان برای سفر کردن آنها را انتخاب کرد و یک سفر لذت بخش و هیجان انگیز را تجربه نمود؛ هر فردی با توجه به اولویت هایی که دارد و نوع سفر خود می تواند وسیله نقلیه ی مناسبی برای سفر را انتخاب کند مثلاً افرادی که میخواهند سریعا به مقصد برسند از سفر با هواپیما استفاده می کنند و کسانی که ترجیح می دهند تا رسیدن به مقصد از منظره های طبیعی و شهرهای مختلف دیدن کنند سفر زمینی را انتخاب میکنند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید در سفرهای زمینی نسبت به سفرهای هوایی هزینه‌های کمتری صرف می شود؛ حتی برخی از شرکتهای خدمات مسافرتی نظیر تایسیز پرواز پارسیان سفرهای خارجی به صورت زمینی برگزار می کنند با اتوبوس های وی آی پی و به صورت ۲۵ نفره می باشد و با قیمت های بسیار عالی خواهد بود و در طول سفر امکانات فوق العاده باکیفیتی را در اختیار گردشگران عزیز قرار می دهند.

سفر خارجی ارزان و مقرون به صرفه با تور وان

زمانی که صحبت از یک سفر خارجی و پرطرفدار میشود شهر وان در کشور ترکیه حرف اول را میزند؛ در سالهای اخیر به دلایل مختلفی از جمله گرانی گردشگران ایرانی زیادی تمایل پیدا کرده‌اند تا به کشورهای همسایه نظیر ترکیه و شهرهای دیدنی وان سفر کنند. شهر وان علاوه بر اینکه جاذبه های گردشگری فراوان را در خود جای داده است بلکه گزینه عالی به منظور خرید های فصلی و سالانه خواهد بود و شما به راحتی با هزینه های مقرون به صرفه می توانید از طریق تور زمینی وان سفر به یادماندنی داشته باشید.

در تور وان مطمئن باشید که از دیدنی های این شهر زیبا سیر نخواهید بود و تجربه های متفاوت و خاطره های به یاد ماندنی را به دست می آورید؛ شهر وان به عنوان مرکز استان وان و در شرق ترکیه قرار دارد. یکی از دلایل اصلی محبوبیت شهر وان برای مسافرت در بین ایرانیان فاصله اندک آن با کشورمان است. در شهر وان می توانید علاوه بر جاذبه های گردشگری از جاذبه‌های تاریخی بی نظیر هم لذت ببرید.

وان دارای آب و هوای کوهستانی است و اگر میخواهید بهترین شرایط آب و هوایی در سفر به وان باشید اواخر فصل بهار تا اوایل فصل پاییز را انتخاب کنید البته در هر ماه از سال وان تقریبا از وضعیت متعادلی برخوردار است.

از اصلی ترین دیدنی های که در تور وان میتوانید از دیدن آنها لذت ببرید میتوان به دریاچه وان، جزیره آکدامار، شهر احلات وان، موزه وان، کتیبه خشایار شاه، پارک کورتولوش، قلعه وان، پارک آبی چاقداش، آبشار مرادیه و… اشاره کرد.

برای افرادی که همیشه در سفر کردنشان به دنبال سوغاتی و خرید جنس های رنگارنگ هستند می‌توان گفت که وان یک پیشنهاد فوق العاده است چرا که در شهر وان می توانید از بازارهای سنتی و تاریخی تا بازارهای مدرن و مجهز دیدن کنید و هر آنچه که میخواهید را به راحتی خرید کنید. جالب است که بدانید در فروشگاههای بی نظیری که در شهر وان قرار دارد پوشاک و محصولاتی با برندهای مختلف از سراسر دنیا وجود دارد که تنوع در خرید را افزایش میدهد.

در نوروز یکی از مقصد های جذاب شهر وان می باشد که برای اطلاع از قیمت تور وان نوروز 1402 می توانید با کارشناسان تایسیز پرواز تماس حاصل فرمایید.

تور زمینی آنتالیا

یکی دیگر از تورهای زمینی که تایسیز پرواز برای مسافران و گردشگران عزیز در نظر می‌گیرد آنتالیا میباشد؛ آنتالیا از شهرهای گردشگری در ترکیه است که سواحل زیبای آن و مناطق ساحلی آنتالیا به دلیل جذابیت در طول سال میزبان گردشگران زیادی از سراسر دنیا می باشد.

افرادی که به دنبال سفری در نهایت آرامش هستند و می‌خواهند برای مدت زمانی از شلوغی‌های شهر و مشغله های مختلف رهایی پیدا کنند کافیست که با تور زمینی آنتالیا با قیمت ارزان سفری جذاب را انتخاب کنند.

از جمله برترین جاذبه های گردشگری آنتالیا پارک و مجموعه تفریحی آکوالند، برج ساعت، رافتینگ، دروازه هادریان، پیست اسکی، آبشار دودن، موزه آنتالیا و… می باشد؛ در کنار آن فراموش نکنید که آنتالیا به دلیل اینکه شهری ساحلی به شمار می‌آید میتوان از گشت و گذار با کشتی هم در آن استفاده کرد که بسیار لذت بخش  است.

معمولاً افراد برای تور زمینی آنتالیا فصول گرم و تابستان را انتخاب می‌کنند اما در هر فصل سال میتوان به آنتالیا سفر کرد. این شهر دیدنی آب و هوای مدیترانه ای دارد و اگر شما به تفریحات زمستانی علاقه مند هستید فصول سرد را برای تور آنتالیا انتخاب کنید اما برای استفاده از امکانات و تفریحات آبی فصل تابستان گزینه ی بهتری است.

سفر به شهری ساحلی و زیبا با تور ترابزون

ترابزون از دیگر شهرهای کشور ترکیه است که به دلیل موقعیت ساحلی و مجاورت آن در کنار دریای سیاه جزء شهرهای گردشگری به شمار می‌رود و نظر هر مسافری را به خود جلب می کند. تورهای زمینی و تورهای هوایی که برای شهر ترابزون ترکیه اجرا می شود در فصول مختلف خواهد بود؛ در فصل بهار دما معمولا بین 14 تا 19 درجه سانتیگراد خواهد بود و آسمان در روز صاف است و بهترین فرصت برای سفر خواهد بود اما گردشگرانی که فصل تابستان را انتخاب می کنند از تفریحات آبی لذت می برند و در کنار سواحل آن ساعت های خوشی را سپری می کنند.

از اصلی ترین جاذبه های که در تور ترابزون می توانید با برنامه ریزی در سفر به سراغ آن ها بروید میتوان به مواردی چون موزه ایاصوفیه، صومعه سومولا، عمارت آتاتورک، موزه ترابزون، دریاچه اوزون گول، قلعه ترابزون، ارتفاعات سلطان مراد، فلاد حیدر نبی، آیدر، روستای همسیکوی و… اشاره کرد.

یکی از مواردی که موجب شده تا تورهای ترکیه از محبوبیت خاصی برخوردار باشند جاذبه های گردشگری فراوان در کنار مرکز خریدهای متعدد و همچنین غذاهای ترکیه ای است که از شهرت خاصی در بین مردم دنیا بهره مند شده اند و با وجود غذاهای خاص منطقه دریای سیاه لذت بازدید از جاذبه های دیدنی شهر ترابزون چندین برابر شده است.

با توجه به اینکه کشور ترکیه به ایران نزدیک است می توانید به صورت زمینی به شهرهای مختلف آن سفر کنید و با تورهایی که با قیمت های منصفانه توسط شرکت های مسافرتی برگزار می‌شود به راحتی سفرهای هیجان انگیز و لذت بخش را تجربه کنید.

این نکته را نیز به خاطر بسپارید که سفر با تور به شما این امکان را می دهد که دغدغه های در خصوص محل اقامتتان در شهر مورد نظر یا چگونگی رفت آمد و… نداشته باشید و این امکانات توسط مسئول تور در اختیار شما قرار داده می شود.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.