تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۱
کد خبر : 609135

شرایط و هزینه اخذ پاسپورت دومینیکا در 2024 – ویژگی‌های پاسپورت دومینیکا برای نوابغ علمی

شرایط و هزینه اخذ پاسپورت دومینیکا در 2024 – ویژگی‌های پاسپورت دومینیکا برای نوابغ علمی

بر اساس آخرین رتبه‌بندی انجام شده، در حال حاضر پاسپورت دومینیکا بین در رتبه 32 جهان قرار دارد. رتبه‌بندی پاسپورت دومینیکا در 2024 به این دلیل است که به دارندگان این پاسپورت تضمین می‌دهد که بدون ویزا به 144 کشور سفر کنند؛ بنابراین ویژگی‌های پاسپورت دومینیکا باعث شده‌اند که ایرانیان زیادی برای گرفتن این گذرنامه

بر اساس آخرین رتبه‌بندی انجام شده، در حال حاضر پاسپورت دومینیکا بین در رتبه 32 جهان قرار دارد. رتبه‌بندی پاسپورت دومینیکا در 2024 به این دلیل است که به دارندگان این پاسپورت تضمین می‌دهد که بدون ویزا به 144 کشور سفر کنند؛ بنابراین ویژگی‌های پاسپورت دومینیکا باعث شده‌اند که ایرانیان زیادی برای گرفتن این گذرنامه اقدام کنند.

حداقل هزینه‌ای که برای این پاسپورت با این اعتبار جهانی باید بپردازید، از 100 هزار دلار شروع می‌شود و شامل هزینه‌های مختلف است. اگر سرمایه کافی را برای دریافت پاسپورت دومینیکا دارید، از این به بعد برای سفرهای خارجی خود تنها کافی است تا بلیت خود را بگیرید و سوار هواپیما شوید!

پاسپورت دومینیکا چه مزایایی دارد؟

در میان سایر کشورهای کارائیب که شهروندی را از طریق برنامه‌های مختلف ارائه می‌دهند، دومینیکا یکی از بهترین مکان‌ها برای زندگی است؛ زیرا انگلیسی به طور گسترده در آنجا صحبت می‌شود و کمک‌کننده اصلی بودجه بخش خدمات از جمله گردشگری است. برخلاف برخی از همسایگان، وضعیت اقتصادی و سیاسی در دومینیکا را می‌توان باثبات توصیف کرد.

علاوه بر مزیت سفر به تعداد زیادی از کشورهای جهان بدون ویزا، پاسپورت دومینیکا در 2024 دارای مزیت‌هایی است که هر کسی را برای گرفتن آن وسوسه می‌کند. از مزایای این پاسپورت معتبر جهانی برای نخبگان علمی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دسترسی بدون ویزا به بیش از 140 کشور جهان
  • امکان درخواست برای کل اعضای خانواده
  • اخذ سریع شهروندی کشور دومینیکا (4 تا 6 ماه)
  • مزایای مالیاتی (بدون درآمد، سود سرمایه یا مالیات بر ارث)
  • فضای سیاسی باثبات
  • فرصت‌های مناسب سرمایه‌گذاری در بخش املاک و مستغلات
  • امکان فعالیت در کسب‌وکارهای جهانی و گزینه‌های متنوع سرمایه‌گذاری

شرایط و هزینه اخذ پاسپورت دومینیکا در 2024 - ویژگی‌های پاسپورت دومینیکا برای نوابغ علمی

با پاسپورت دومینیکا به کدام کشورها می‌توان سفر کرد؟

آیا می‌توان با پاسپورت دومینیکا به کانادا، انگلیس یا کشورهای اروپایی دیگر سفر کرد؟ داشتن تابعیت دومینیکا می‌تواند دریافت ویزای تجاری یا اجازه اقامت در بسیاری از کشورهای مشترک المنافع مانند کانادا یا استرالیا را آسان‌تر کند.

همچنین دارنده این پاسپورت می‌تواند تا 6 ماه بدون ویزا از بریتانیا بازدید کند، اما نمی‌تواند در بریتانیا زندگی کند؛ زیرا بدون ویزای مناسب هیچ حق کار یا زندگی وجود ندارد. شهروندان دومینیکا می‌توانند تا 180 روز متوالی در بریتانیا بمانند و هنگام ثبت‌نام در کالج‌ها و دانشگاه‌های بریتانیا از مزایایی برخوردار شوند.

علاوه بر این، دارندگان پاسپورت دومینیکا می‌توانند برای مدت 3 ماه بدون وقفه در هر دوره 6 ماهه در اتحادیه اروپا اقامت داشته باشند و به هر کدام از کشورهای اروپایی که دوست داشته باشند، سفر کنند. پاسپورت دومینیکا به دارندگان آن اجازه می‌دهد تا ویزای B-1/B-2 را به مدت 10 سال به ایالات متحده آمریکا دریافت کنند. این ویزا به آنها اجازه می‌دهد تا 180 روز در سال را در ایالات متحده بگذرانند.

امکانات آموزشی در دومینیکا چگونه است؟

آموزش در کشور دومینیکا با بودجه دولت و برای کودکان 5 تا 16 ساله اجباری است. در حالی که این کشور با چالش‌هایی از نظر منابع و زیرساخت‌ها مواجه است؛ اما تلاش‌هایی برای بهبود دسترسی به آموزش باکیفیت صورت گرفته است و کالج ایالتی دومینیکا به عنوان مؤسسه اصلی آموزش عالی عمل می‌کند. دولت به سرمایه‌گذاری در بخش آموزش ادامه می‌دهد تا از توسعه مهارت‌های مردم اطمینان حاصل کند.

مراقبت های بهداشتی در دومینیکا ترکیبی از بخش‌های دولتی و خصوصی است. این کشور، خدمات پزشکی رایگان را به شهروندان و ساکنان خود از طریق یک سیستم مراقبت بهداشتی ملی ارائه می‌دهد. در حالی که زیرساخت های مراقبت های بهداشتی به اندازه کشورهای بزرگتر پیشرفته نیست، دومینیکا در حال پیشرفت در گسترش و بهبود خدمات مراقبت‌های بهداشتی است.

همچنین تأکید بر مراقبت‌های پیشگیرانه و ابتکارات بهداشت عمومی همراه با روش طب سنتی که مکمل گزینه‌های مراقبت های بهداشتی مدرن است، وجود دارد؛ بنابراین رشته‌های پزشکی و پرستاری از رشته‌های پرتقاضا برای تحصیل در این کشور و دریافت پاسپورت دومینیکا در 2024 محسوب می‌شوند.

شرایط و هزینه اخذ پاسپورت دومینیکا در 2024 - ویژگی‌های پاسپورت دومینیکا برای نوابغ علمی

مالیات در دومینیکا چگونه است؟

دومینیکا فضای مالیاتی مطلوبی را بدون مالیات بر درآمد شخصی، مالیات بر عایدی سرمایه، مالیات بر ارث یا مالیات بر ثروت ارائه می‌دهد. این امر به همراه نرخ مالیات بر درآمد شرکتی کمتر از 25 درصد، این کشور را به مقصدی جذاب هم برای افراد و هم برای مشاغل تبدیل می‌کند.

علاوه بر این، گزینه شهروندی از طریق سرمایه‌گذاری راهی برای دسترسی به این مزایای مالیاتی برای کسانی را که به دنبال پاسپورت دومینیکا در 2024 هستند، فراهم می‌کند. مهم است که در مورد هرگونه تغییر در قوانین مالیاتی به‌روز بمانید و برای راهنمایی دقیق با کارشناسان مالیاتی مشورت کنید.

چگونه پاسپورت دومینیکا را دریافت کنیم؟

برنامه پاسپورت دومینیکا در 2024 از طریق سرمایه‌گذاری برای همه افراد حتی نخبگان، بهترین روش است و شامل انتخاب نماینده مجاز، انتخاب بین مشارکت در صندوق تنوع اقتصادی یا سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات، تهیه و ارائه مدارک مورد نیاز، انجام بررسی‌های دقیق، پردازش دولتی، ادای سوگند وفاداری، انجام تعهدات سرمایه‌گذاری می‌شود.

برای واجد شرایط بودن جهت دریافت پاسپورت و شهروندی دومینیکا از طریق سرمایه‌گذاری باید مبلغ 100,000 دلار آمریکا به صندوق توسعه اقتصادی غیرقابل استرداد پرداخت یا املاک و مستغلات تأیید شده را به ارزش حداقل 200,000 دلار آمریکا خریداری کنید.

زمان رسیدگی به درخواست‌های پاسپورت دومینیکا معمولاً 4 تا 6 ماه است. هزینه‌ها شامل هزینه‌های دولتی، هزینه‌های بررسی دقیق و سرمایه‌گذاری انتخابی می‌شوند که بسته به مسیر سرمایه‌گذاری انتخابی شما متفاوت هستند.

نکات مهم در دریافت پاسپورت دومینیکا در 2024

صرف نظر از نحوه سرمایه‌گذاری شما یا تعداد اعضای خانواده‌تان که می‎‌خواهید در درخواست شهروندی خود بگنجانید، بهتر است از یک شرکت حقوقی واجد شرایط مشاوره بگیرید. این کار باعث صرفه‌جویی در وقت و هزینه شما می‌شود.

روند دریافت پاسپورت دوم دارای مشکلات مختلفی است و مقامات دومینیکا انتظارات بالایی از شهروندان آینده خود دارند. مشاوران حرفه‌ای مهاجرت می‌دانند که چگونه پرونده شما را از نظر شخصی و مالی به بهترین شکل ارائه دهند تا از تأیید درخواست شما مطمئن شوند.

این متخصصان به شما و خانواده‌تان کمک می‌کنند تا بدون هیچ مشکلی بررسی‌های لازم را انجام دهید. اگر تصمیم به سرمایه‌گذاری در بخش املاک دومینیکا را داشته باشید، آنها یک پروژه املاک و مستغلات قابل اعتماد و سودآور را از یک توسعه‌دهنده مورد تأیید دولت توصیه می‌کنند.

چگونه برای دریافت پاسپورت دومینیکا اقدام کنیم؟

در قدم اول باید یک شرکت مهاجرتی معتبر را پیدا کنید و از کارشناسان آن مشاوره بگیرید. بعد از دریافت مشاوره و اطلاع از شرایط و هزینه‌های اخذ پاسپورت دومینیکا در 2024 می‌توانید تصمیم بگیرید که آیا می‌خواهید پاسپورت دوم داشته باشید یا خیر.

با دریافت مشاوره تخصصی از افدل گروپ با جدیدترین شرایط آشنا خواهید شد و می‌توانید روش موردنظرتان را برای مهاجرت انتخاب کنید. برای مثال، اگر بخواهید یک شرکت حوزه پژوهش در دبی را ثبت کنید، باید از شرایط ثبت و دریافت اقامت به این روش مطلع شوید. برای اطلاع از جدیدترین اخبار مهاجرت و دریافت پاسپورت دوم و همچنین پیدا کردن آپارتمان مناسب ایرانیان در دبی برای اقامت با تیم افدل تماس بگیرید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 15 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.