تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۸:۳۸
کد خبر : 47025

۱۹ پلاک باقی مانده طرح تعریض خیابان پیروزی آزاد سازی می شود

۱۹ پلاک باقی مانده طرح  تعریض خیابان پیروزی آزاد سازی می شود

۱۹ پلاک باقی مانده طرح تعریض خیابان پیروزی آزاد سازی می شود شهردار منطقه ۱۳ تهران از اتخاذ تمهیداتی برای آزادسازی ۱۹ پلاک باقی مانده طرح تعریض خیابان پیروزی خبر داد.
به گزارش ایسنا، مجتبی شکری در خص..

۱۹ پلاک باقی مانده طرح تعریض خیابان پیروزی آزاد سازی می شود

۱۹ پلاک باقی مانده طرح  تعریض خیابان پیروزی آزاد سازی می شود

شهردار منطقه ۱۳ تهران از اتخاذ تمهیداتی برای آزادسازی ۱۹ پلاک باقی مانده طرح تعریض خیابان پیروزی خبر داد.

به گزارش ایسنا، مجتبی شکری در خصوص آزاد سازی پلاک های باقی مانده در طرح تعریض خیابان پیروزی گفت : این اقدام ، در راستای رویکرد شهرداری تهران در طراحی فضاهای شهری با نگاه انسان محوری ، حفظ نظم شهری و تسهیل در رفت و آمد شهروندان، انجام می شود. این ۱۹ پلاک در قسمت شمالی محور پیروزی منطقه۱۳ با مجوز اداری ، تجاری و مسکونی وجود دارد که عقب نشینی در آن انجام نشده بود .

وی افزود: با تعریض قسمت شمالی محور پیروزی، ضمن تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه و کاهش بار ترافیکی و ایمن سازی این محدوده ، منظر شهری بهسازی و به لحاظ زیبایی شناسی متحول می شود .

وی با اشاره به مشخصات و مساحت پلاک های باقی مانده و راهکارهایی برای ترغیب مالکان برای توافق و درخواست پروانه ساخت، اظهار داشت: نصب بنرهای اطلاع رسانی در طول محور پیروزی و استفاده از تسهیلات مصوبه کرونا برای تسریع و تسهیل در این روند از راهکار های ارائه شده برای این ۱۹ پلاک بود. قرار است حقوق مکتسبه مالکان طبق طرح تفصیلی به آنها داده شود همچنین از تسهیلات مصوبه کرونا برای تسریع و تسهیل در آزاد سازی، استفاده می شود.

بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، شکری استفاده بسته محرک در شرایط سخت اقتصادی و بحرانی ناشی از گسترش ویروس کرونا بر اساس مصوبه شورای شهر و تشکیل کارگروه تخصصی جهت ارائه اطلاعات و راهنمایی متقاضیان را از دیگر راهکارهای منطقه برای توافق با مالکان در روند آزاد سازی ۱۹ پلاک باقی مانده در قسمت شمالی محور پیروزی عنوان کرد.

انتهای پیام

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.