تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۸:۳۰
کد خبر : 602599

یونی سواپ دوباره خشم جامعه کریپتو را برانگیخت؛ این‌بار با اعمال کارمزد بیشتر!

یونی سواپ دوباره خشم جامعه کریپتو را برانگیخت؛ این‌بار با اعمال کارمزد بیشتر!

زمان مطالعه: 2 دقیقه صرافی غیرمتمرکز یونی سواپ این بار با اعمال کارمزد مبادله برای برخی از توکن‌ها، خشم جامعه کریپتو را برانگیخته است.در تاریخ ۱۷ اکتبر، هیدن آدامز، بنیانگذار یونی سواپ، اعلام کرد که این صرافی از ۱۸ اکتبر، ۰٫۱۵ درصد کارمزد را برای مبادله برخی توکن‌های خاص در برنامه وب و کیف پول

زمان مطالعه: 2 دقیقه

صرافی غیرمتمرکز یونی سواپ این بار با اعمال کارمزد مبادله برای برخی از توکن‌ها، خشم جامعه کریپتو را برانگیخته است.
در تاریخ ۱۷ اکتبر، هیدن آدامز، بنیانگذار یونی سواپ، اعلام کرد که این صرافی از ۱۸ اکتبر، ۰٫۱۵ درصد کارمزد را برای مبادله برخی توکن‌های خاص در برنامه وب و کیف پول خود اعمال می‌کند. لازم به ذکر است که این کارمزد جدید، علاوه بر هزینه پروتکل است که توسط رأی‌دهندگان بخش حاکمیت مدیریت می‌شود.

بر اساس این اطلاعیه، ۱۱ دارایی مشمول این کارمزد سواپ می‌شوند که عبارتند از؛ اتریوم (ETH)، یواس‌دی کوین (USDC)، رپد اتریوم (WETH)، تتر (USDT)، دای (DAI)، رپد بیت کوین (WBTC)، agEUR (یک استیبل کوین متصل به یورو)، دلار جمینی (GUSD)، لیکوییتی یواس‌دی (LUSD)، یورو کوین (EUROC) و XSGD (یک استیبل کوین متصل به دلار سنگاپور). البته، برای اعمال این کارمزد، هم توکن‌های ورودی و هم توکن‌های خروجی باید در این لیست موجود باشند.
انتشار این اطلاعیه، با واکنش شدیدی از سوی جامعه کریپتو مواجه شد. برخی گفتند که این کارمزد، مستقیماً به جیب خود یونی سواپ می‌رود.
همان‌طور که در خبرهای قبلی رمزارز نیوز گزارش شد، صرافی غیرمتمرکز یونی سواپ همچنین می‌خواهد هوک‌های (hook) شناخت مشتری (KYC) را در به‌روزرسانی نسخه چهارم خود معرفی کند. انتشار این خبر نیز، باعث ایجاد بحث و انتقادات بسیاری در جامعه کریپتو شده است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته یونی سواپ دوباره خشم جامعه کریپتو را برانگیخت؛ این‌بار با اعمال کارمزد بیشتر! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع خبر

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.