تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۰
کد خبر : 609804

گری‌اسکیل قصد عقب‌نشینی ندارد! ETF اسپات اتریوم بالاخره تایید می‌شود؟

گری‌اسکیل قصد عقب‌نشینی ندارد! ETF اسپات اتریوم بالاخره تایید می‌شود؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه علی‌رغم ابهامات نظارتی پیرامون صندوق‌های ETF اسپات اتریوم، تلاش شرکت مدیریت دارایی گری‌اسکیل (Grayscale) برای دریافت مجوز ارائه این محصول همچنان ادامه دارد. طبق گزارش‌ها، این شرکت پیشنهاد دریافت مجوز خود را اصلاح کرده تا صندوق اتریوم تراست (Ethereum Trust) خود را به یک صندوق ETF اسپات اتریوم تبدیل نماید. گری‌اسکیل

زمان مطالعه: 2 دقیقه

علی‌رغم ابهامات نظارتی پیرامون صندوق‌های ETF اسپات اتریوم، تلاش شرکت مدیریت دارایی گری‌اسکیل (Grayscale) برای دریافت مجوز ارائه این محصول همچنان ادامه دارد.

طبق گزارش‌ها، این شرکت پیشنهاد دریافت مجوز خود را اصلاح کرده تا صندوق اتریوم تراست (Ethereum Trust) خود را به یک صندوق ETF اسپات اتریوم تبدیل نماید.

گری‌اسکیل استدلال می‌کند، از آنجایی که کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) قبلاً صندوق‌های ETF آتی اتریوم را تأیید کرده، باید ETFهای اسپات این ارز دیجیتال را نیز تأیید کند.

این شرکت اظهار داشت که نظارت انجام شده توسط بورس کالای شیکاگو (CME) در بازار اتریوم برای اطمینان SEC از وجود محافظت در برابر تقلب و دستکاری، کافی است. گری‌اسکیل همچنین عنوان کرده که همبستگی قوی بین بازارهای اسپات و آتی اتریوم وجود دارد.

صندوق اتریوم تراست گری‌اسکیل، بزرگترین صندوق سرمایه‌گذاری اتریوم در جهان است که دارای‌‌هایی تحت مدیریت آن به ۱۱.۸ میلیارد دلار می‌رسد. این رقم، ۲.۵ درصد از کل موجودی اتریوم به حساب می‌آید.

تبدیل این صندوق به ETF می‌تواند باعث جذب ۱.۷۳ میلیارد دلار دیگر شود. اوایل این هفته و با استناد به بازار پیش‌بینی پلی‌مارکت (Polymarket)، گزارش شد که احتمال تأیید صندوق ETF اسپات اتریوم گری‌اسکیل ۳۶ درصد است.

در حال حاضر، این شانس به ۲۶ درصد کاهش یافته است. این کاهش احتمال را می‌توان به بیانیه اخیر دو سناتور آمریکایی مرتبط دانست که خواستار توقف ارائه مجوز به صندوق‌های ETF ارز دیجتیال شده‌اند. با این وجود، برخی از کارشناسان صنعت همچنان نسبت به تأیید چنین صندوقی، خوش‌بین هستند.

مت هوگان (Matt Hougan)، مدیر ارشد سرمایه‌گذاری بیت‌وایز (Bitwise)، احتمال تایید صندوق ETF اسپات اتریوم تا ماه می را ۷۵ درصد تخمین زده است.

از سوی دیگر، اریک بالچوناس (Eric Balchunas)، تحلیلگر ارشد بلومبرگ نیز معتقد است که گری‌اسکیل با اصلاح پرونده درخواست خود، شانس تأیید را افزایش داده است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته گری‌اسکیل قصد عقب‌نشینی ندارد! ETF اسپات اتریوم بالاخره تایید می‌شود؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.