تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۳
کد خبر : 589906

چند نکته مهم برای آموزش زبان آلمانی در آموزشگاه زبان ایساتیس در کرج

چند نکته مهم  برای آموزش  زبان آلمانی  در  آموزشگاه  زبان ایساتیس در کرج

زبان آلمانی از جمله زبان های پرطرفدار برای یادگیری به عنوان یک زبان خارجی می باشد. با توجه به مزیت های کشور آلمان  افراد زیادی  به قصد مهاجرت  به آموزش زبان  آلمانی می پردازند  و اهمیت یادگیری این زبان امروزه بیش از پیش مورد توجه می باشد. برای یادگیری این زبان راه ها و روش

زبان آلمانی از جمله زبان های پرطرفدار برای یادگیری به عنوان یک زبان خارجی می باشد. با توجه به مزیت های کشور آلمان  افراد زیادی  به قصد مهاجرت  به آموزش زبان  آلمانی می پردازند  و اهمیت یادگیری این زبان امروزه بیش از پیش مورد توجه می باشد.

برای یادگیری این زبان راه ها و روش های مختلفی وجود دارد که افراد براساس شرایط خود به یادگیری این زبان می پردازند.

یکی از روش های یادگیری زبان آلمانی که بسیار کاربردی نیز می باشد شرکت در کلاس های  آموزش زبان آلمانی در کرج  می باشد لزا شما زبان آموزان می توانید در بهترین آموزشگاه  زبان  زیر نظر  بهترین اساتید  در توتاه ترین  زمان  ربان آلمانی را  بیاموزید.

 

گرامر زبان آلمانی

گرامر زبان آلمانی یکی از پیچیده ترین گرامر های زبان خارجی محسوب می شود. مسلط شدن به این گرامر پیچیده کار هر کسی نیست و نیازمند تلاش و زمان است. اگر زمان کمی برای یادگیری و درک گرامر آلمانی داشته باشید، پیشنهاد میشه در دوره آموزش رایگان گرامر زبان آلمانی که در لینک بالا قرار دارد شرکت کنید. در این دوره آموزش زبان آلمانی را از الفبای زبان آلمانی شروع کرده و تا آخر سطح A2 پیش بردیم. همچنین برای هر بخش گرامری فایل های ویدئویی آماده کردیم تا در تمامی فصول سال بتوانید روی تقویت گرامر زبان آلمانی خود تمرکز کنید.

چند نکته مهم  برای آموزش  زبان آلمانی  در  آموزشگاه  زبان ایساتیس در کرج

یادگیری زبان آلمانی آنلاین یا حضوری؟

 

برای آموزش زبان آلمانی روش های مختلفی وجود دارد که از مهم ترین و موثرترین روش ها ثبت نام  در دوره های   زبان آلمانی به صورت حضوری یا آنلاین است.

برخی از افراد برای شرکت در کلاس زبان آلمانی شکل آنلاین آن را ترجیح می دهند چرا که در این حالت شما براحتی در هر مکانی که باشید می توانید در کلاس حاضر شوید و احتمال از دست دادن جلسات درس بسیار کاهش می یابد.

 

مورد دیگر زمان حضور در کلاس است که ممکن است برای خیلی ها امکان پذیر نباشد در نتیجه شرکت در کلاس آنلاین در اینجا بهترین گزینه می باشد که باعث می شود تا شما از مزیت یادگیری زبان آلمانی بهره مند شوید.

نحوه یادگیری زبان آلمانی در خانه

مشغله‌های کاری و مسئولیت‌های خانوادگی باعث می‌شود که نتوانید به طور منظم به کلاس زبان آلمانی بروید. این بدان معنا نیست که شما نمی‌توانید آلمانی یاد بگیرید. با کلاس‌های آنلاین می‌توانید صبح زود قبل از بیدار شدن یا زمان‌های استراحت خود از آن استفاده کنید. دروس زبان آلمانی بر موضوعاتی تمرکز می‌کند که برای شما و زندگی روزمره‌تان مهم است، بنابراین می‌توانید فوراً از آنچه یاد گرفته‌اید استفاده کنید. معلمان متخصص، دستور زبان پیچیده را برای شما راحت می‌کنند و همچنین تفاوت‌های زبان منطقه‌ای را به شما آموزش می‌دهند. به علاوه، شما عبارات و واژگانی را که آلمانی‌ها همیشه استفاده می‌کنند، یاد خواهید گرفت.

چند نکته مهم  برای آموزش  زبان آلمانی  در  آموزشگاه  زبان ایساتیس در کرج

معرفی روش های  آموزش زبان آلمانی

در اینجا لیستی از بهترین برنامه‌ها برای آموزش زبان آلمانی در یک ماه برای اندروید وجود دارد که به شما کمک می‌کند تا زبان آلمانی را به مدت یک ماه یاد بگیرید.

 

MosaLingua

برنامه MosaLingua یکی از بهترین نرم افزار برای آموزش زبان آلمانی در یک ماه برای اندروید است. این برنامه حاوی هزاران فلش کارت است که به شما در یادگیری واژگان و گرامر آلمانی کمک می‌کند. فلش کارت‌های آن‌ موضوعات مفید و جالب زیادی را پوشش می‌دهند، از جمله گردشگری و معاشرت به جای موضوعات عمومی مانند آب و هوا و رنگ‌ها. MOSA Learning از تکرار فواصل استفاده می‌کند که کمک می‌کند مطالب جدیدی را که یاد گرفته‌اید به حافظه بلند مدت خود اختصاص دهید. آن‌ها همچنین دارای راهنمای دستور زبان بسیار مفیدی هستند که توضیحات ساده و قابل فهم و کلیپ‌های صوتی را برای یادگیری تلفظ صحیح آلمانی ارائه می‌دهند.

 

اپلیکیشن آموزش زبان آلمانی

زبان آلمانی به دلیل فرّار بودن یادگیری آن نیازمند یک تدریس درست و حسابی است. در بسیاری از اپلیکیشن‌ها نیازمند تلاش زیادی برای یادگیری هستید، اما آموزشگاه زبان ایساتیس  در کرج   با متدهای منحصر به فرد که دارد، موجب شده کاربران به راحتی بتوانند در کوتاه ترین زمان ممکن حتی در یک ماه به اندازه قابل توجهی به زبان آلمانی مسلط شوند

 

فیلم‌های آموزشی

 

تماشای فیلم های آموزشی  یک روش  بسیار عالی ورایگان  است که  زبان آموزان می توانند با تماشای این ویدیو ها  دانش  گرامی  خود را در یادگیری زبان آلمانی افزایش دهند.

 

یادگیری آلمانی چقدر طول می کشد؟

 

با وجود اینکه نمی توان به طور قطع در مورد مدت زمان یادگیری زبان آلمانی نظر داد اما در اینجا سعی کردیم تا یک زمان تخمینی برای رسیدن به سطح های ابتدایی، متوسط و پیشرفته جمع آوری کنیم.

 

سطح مبتدی

یک فرد مبتدی باید بتواند خود را معرفی کند، گفتگوهای آهسته و ساده را درک کند و سوالات ابتدایی را بپرسد، البته ممکنه برخی اشتباهات کوچک نیز انجام دهد.

 

  • برای این سطح کافیست تا بتواند با مردم سلام و احوالپرسی کند.

 

  • غذا در رستوران سفارش دهد.

 

  • صحبت آرام را درک کند.

 

  • به برخی از مهارت های اولیه خواندن تسلط داشته باشد.

می توانید همه این کارها را بعد از حدود گذراندن 180 تا 200 ساعت مطالعه زبان آلمانی انجام دهید. یعنی به عنوان مثال اگر با انگیزه حدود 10 تا 15 ساعت در هفته وقت بگذارید، می توانید بدون نگرانی در عرض سه ماه به آلمان سفر کنید!

 

پس همین حالا شروع کنید تا به زودی مکالمات ابتدایی به زبان آلمانی را به راحتی صحبت کنید.

 

سطح متوسط

در سطح متوسط باید بتوانید مکالمات روزمره را درک کنید (اگر واضح گفته شود)، حتی اگر مجبور شوید سوال بپرسید. پس از گذراندن این سطح می توانید…

 

ویدئوها به زبان آلمانی را تماشا کنید و اخبار را بدون مشکل خاص در درک نکات اصلی بخوانید.

دستورالعمل ها را بخوانید و دنبال کنید.

با افراد آلمانی زبان درباره موضوعات رایج مکالمه انجام دهید

برآورد می کنیم برای رسیدن به سطح متوسط در زبان آلمانی به حدود 350 ساعت مطالعه نیاز دارید. یعنی اگر هفته ای 15 ساعت به تمرین زبان آلمانی اختصاص دهید تنها در شش ماه می توانید به این سطح برسید!

سطح پیشرفته

در این سطح باید به مهارت های پیشرفته زبان تسلط پیدا کنید. در این سطح می توانید…

 

  • موقعیت های ممکن در زندگی روزمره یا هنگام سفر را مدیریت کنید.
  • مکالمات عمیق به زبان آلمانی داشته باشید.
  • فیلم بدون زیرنویس تماشا کنید.
  • کتاب های زبان آلمانی را بدون مشکل بخوانید.
  • حالا مسلط هستید! حتی اگر همیشه چیزهای بیشتری برای یادگیری در مورد این زبان پیچیده و زیبا وجود داشته باشد.

چند نکته مهم  برای آموزش  زبان آلمانی  در  آموزشگاه  زبان ایساتیس در کرج

طبق اعلام مرکز خدمات خارجی ایالات متحده (FSI) برای تسلط کامل به زبان آلمانی به حدود 750 ساعت مطالعه نیاز خواهید داشت. یعنی اگر 12 تا 15 ساعت در هفته مطالعه کنید فقط در عرض یک سال خواهید توانست مانند یک حرفه ای صحبت کنید!

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.