تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰
کد خبر : 609149

چرا شیبا اینو همچنان برای کاربران جدید جذاب است؟

چرا شیبا اینو همچنان برای کاربران جدید جذاب است؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه ارز دیجیتال شیبا اینو که تم سگ دارد و به دلیل قیمت پایین و جامعه فعالش شناخته می‌شود، علی‌رغم افت قیمتی اخیر خود، همچنان برای سرمایه‌گذاران جدید جذاب است.طبق داده‌های پلتفرم IntoTheBlock، شیبا اینو شاهد افزایش کاربران جدید خود است. بر اساس این داده‌ها، نرخ پذیرش SHIB در تاریخ ۱۷ فوریه

زمان مطالعه: 2 دقیقه

ارز دیجیتال شیبا اینو که تم سگ دارد و به دلیل قیمت پایین و جامعه فعالش شناخته می‌شود، علی‌رغم افت قیمتی اخیر خود، همچنان برای سرمایه‌گذاران جدید جذاب است.
طبق داده‌های پلتفرم IntoTheBlock، شیبا اینو شاهد افزایش کاربران جدید خود است. بر اساس این داده‌ها، نرخ پذیرش SHIB در تاریخ ۱۷ فوریه به ۳۹.۲۷ درصد رسیده است. نرخ پذیرش SHIB، درصد آدرس‌های جدیدی را که اولین تراکنش خود را انجام می‌دهند، محاسبه می‌کند. بر این اساس، از هر ۵ آدرس فعال SHIB، بیش از ۲ مورد جدید هستند.
نرخ پذیرش SHIB در ۱۱ فوریه حدود ۳۲ درصد بود و این میزان به طور پیوسته افزایش داشته است. این شاخص بینشی را در مورد رشد شبکه، از نظر پذیرش کاربران جدید ارائه می‌دهد و بالا رفتن این درصد نشان می‌دهد که شبکه توانسته است گسترش یابد و علاوه بر جذب کاربران جدید، کاربران موجود خود را نیز حفظ کند.

طبق گزارش‌های IntoTheBlock، شیبا اینو با وجود عقب ماندن از لحاظ قیمتی، یک نمودار صعودی از کل آدرس‌ها ترسیم کرده که در حال حاضر به ۳.۷۹ میلیون رسیده است. مجموع آدرس‌های دارای موجودی نیز برابر با ۱.۲۹ میلیون گزارش شده است.
در این میان، بلاکچین لایه ۲ شیبا اینو با نام شیباریوم، بدون شک در رشد پایگاه کاربری و جذب شرکت‌کنندگان بیشتر در اکوسیستم شیبا اینو نقش بسزایی داشته است. بر اساس داده‌های کاوشگر Shibariumscan، تعداد کل تراکنش‌ها، تعداد آدرس‌های کیف پول و تعداد کل بلاک‌های شبکه شیباریوم، به ترتیب به ۳۵۵،۳۷۸،۲۵۰، ۱,۳۵۲,۴۴۵ و ۳,۲۳۸,۵۵۷ رسیده است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته چرا شیبا اینو همچنان برای کاربران جدید جذاب است؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.