تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۵
کد خبر : 21940

پیام تبریک دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران به مناسبت سالروز تاسیس بیمه مرکزی

پیام تبریک دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران به مناسبت سالروز تاسیس بیمه مرکزی

به گزارش کافه دانش٬ دکتر کریمی در پیام خود نوشت: اینجانب اطمینان دارم که در مسیر تحقق اهداف بلند صنعت بیمه و بویژه دستیابی به ضریب نفوذ ۷ درصد، بیمه مرکزی با راهبری علمی و مدبرانه حضرتعالی فصلی ماندگار را رقم خواهد زد. سندیکای بیمه گران ایران نیز آمادگی خود را همچون گذشته برای همراهی …

به گزارش کافه دانش٬ دکتر کریمی در پیام خود نوشت: اینجانب اطمینان دارم که در مسیر تحقق اهداف بلند صنعت بیمه و بویژه دستیابی به ضریب نفوذ ۷ درصد، بیمه مرکزی با راهبری علمی و مدبرانه حضرتعالی فصلی ماندگار را رقم خواهد زد. سندیکای بیمه گران ایران نیز آمادگی خود را همچون گذشته برای همراهی و همکاری با بیمه مرکزی در مسیر دستیابی به اهداف کلان نظام مقدس جمهوری اسلامی اعلام می کند.

دکتر کریمی در پیامی سالروز تاسیس بیمه مرکزی را به دکتر سلیمانی رئیس کل بیمه مرکزی تبریک گفت. وی در این پیام  بر آمادگی این نهاد صنفی همچون گذشته، برای  همراهی و همکاری در مسیر دستیابی به اهداف کلان نظام مقدس جمهوری اسلامی  تاکید کر.

متن کامل این پیام را در ادامه می خوانید:

بردار ارجمند جناب آقای دکتر سلیمانی

ریاست کل محترم بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران

با سلام و احترام

برخود فرض می دانم به نمایندگی از اعضای محترم شورای عمومی سندیکای بیمه گران ایران و در آستانه چهل و نهمین سالروز تاسیس بیمه مرکزی این اتفاق میمون و مبارک را خدمت حضرتعالی، اعضای محترم هیئت عامل، مدیران پرتلاش و تمامی همکاران عزیز این نهاد مهم و تاثیرگذار تبریک عرض نمایم.

بی شک بیمه مرکزی از مهمترین نهادهای حاکمیتی نظام مقدس جمهوری اسلامی است که نقش بسیار مهمی در توسعه اقتصادی، افزایش رفاه اجتماعی، تامین امنیت و آرامش برای مردم عزیزمان برعهده دارد.

در شرایط امروز که از طرفی با تحریم های ظالمانه غرب و از طرف دیگر، عواقب ناشی از شیوع ویروس کرونا و به تبع آن ایجاد مشکلات اقتصادی ناخواسته در کشور روبرو هستیم، نقش بیمه مرکزی در هدایت و فرماندهی در این نبرد نابرابر، ایجاد اطمینان خاطر و  حمایت از مردم ایران اسلامی، بسیار درخشان و نوید دهنده آینده ای روشن است.

اینجانب اطمینان دارم که در مسیر تحقق اهداف بلند صنعت بیمه و بویژه دستیابی به ضریب نفوذ ۷ درصد، بیمه مرکزی با راهبری علمی و مدبرانه حضرتعالی فصلی ماندگار را رقم خواهد زد.

سندیکای بیمه گران ایران نیز آمادگی خود را همچون گذشته برای همراهی و همکاری با بیمه مرکزی در مسیر دستیابی به اهداف کلان نظام مقدس جمهوری اسلامی اعلام می کند.

اینجانب بار دیگر این روز بزرگ را به حضرتعالی و تمامی بزرگان صنعت بیمه، مدیران شرکتها، اصحاب، کارکنان صنعت اعم از شبکه فروش، ارزیابان، بازاریابان و نهایتا بیمه گذاران عزیز که از خدمات خدمتگزاران بیمه استفاده می نمایند صمیمانه تشکر نموده و برای همگی و بخصوص خانواده های معظم آرزوی سلامتی و توفیق روز افزون از خداوند متعال دارم.

انتشار: کوروش جم

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.