تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۸
کد خبر : 609877

پذیرش بلاکچین کاردانو توسط یکی از ثروتمندترین کشورهای جهان! ماجرا چیست؟

پذیرش بلاکچین کاردانو توسط یکی از ثروتمندترین کشورهای جهان! ماجرا چیست؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه امارات متحده عربی، یکی از ثروتمندترین کشورهای جهان، در پذیرش بلاکچین کاردانو پیشگام شده و از آن برای ایمن‌سازی تحقیقات جنایی خود استفاده خواهد کرد. این همکاری که در اجلاس جهانی پلیس دوبی رونمایی شد، بر روی اشتراک امن داده‌های حساس مرتبط با پرونده‌های جنایی با سایر نهادها، مانند اینترپل، تمرکز

زمان مطالعه: 2 دقیقه

امارات متحده عربی، یکی از ثروتمندترین کشورهای جهان، در پذیرش بلاکچین کاردانو پیشگام شده و از آن برای ایمن‌سازی تحقیقات جنایی خود استفاده خواهد کرد. این همکاری که در اجلاس جهانی پلیس دوبی رونمایی شد، بر روی اشتراک امن داده‌های حساس مرتبط با پرونده‌های جنایی با سایر نهادها، مانند اینترپل، تمرکز دارد.

کریس او (Chris O)، بنیان‌گذار دائوی Cardano GhostFund، این رویداد را نشانه‌ مهمی از پذیرش بلاکچین کاردانو در دنیای واقعی می‌داند. امنیت بالای این شبکه و قابلیت منحصربه‌فرد آن در مدیریت ایمن داده‌ها و جلوگیری از هرگونه دستکاری، کاردانو را به انتخابی ایده‌آل برای پلیس دوبی تبدیل کرده است.

اطمینان از اشتراک‌گذاری ایمن داده‌ها در صنایع مختلف، از انرژی و دفاع گرفته تا اینترنت اشیاء (IoT)، یک امر بسیار مهم است.

عمر شاندز (Omar Shands)، مدیر Skypath Security نیز ضمن اشاره به پذیرش بلاکچین کاردانو، بیان کرد:

پلیس دوبی در اجلاس جهانی پلیس، یک پروژه‌ آزمایشی هیجان‌انگیز مبتنی بر بلاکچین ارائه کرد. این پروژه نشان خواهد داد که چگونه داده‌های حساس تحقیقات جنایی را می‌توان به طور ایمن به اشتراک گذاشت.

پذیرش کاردانو توسط امارات متحده عربی، گامی مهم در جهت استفاده‌ی عملیاتی از فناوری بلاکچین برای مدیریت ایمن داده‌ها در شبکه‌های غیرمتمرکز به شمار می‌آید.

این رویداد نشان می‌دهد که فناوری بلاکچین فراتر از حوزه ارزهای دیجیتال، در حال پیشرفت است و می‌تواند کاربردهای متعددی در بخش‌های مختلف داشته باشد.

در سال گذشته، آژانس ملی جرائم بریتانیا (NCA) نیز با استخدام دو بازرس حوزه بلاکچین جهت مقابله با جرایم مرتبط با ارزهای دیجیتال، بر اهمیت روزافزون استفاده از این فناوری در دنیای امروز تاکید کرده بود.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته پذیرش بلاکچین کاردانو توسط یکی از ثروتمندترین کشورهای جهان! ماجرا چیست؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.