تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۴:۲۸
کد خبر : 609915

ویزا و مسترکارت چگونه می‌توانند کلید پذیرش گسترده‌تر ارزهای دیجیتال باشند؟

ویزا و مسترکارت چگونه می‌توانند کلید پذیرش گسترده‌تر ارزهای دیجیتال باشند؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه با وجود پتانسیل بالای ارزهای دیجیتال، موانعی همچون کمبود کاربران فعال، پیچیدگی استفاده و ماهیت پرریسک، مانع از پذیرش گسترده آنها شده است. در این میان، ویزا (Visa) و مسترکارت (Mastercard)، دو شرکت بزرگ پرداخت الکترونیکی، در تلاش برای رفع این موانع از طریق ارائه برنامه‌های تشویقی مبتنی بر ارز دیجیتال

زمان مطالعه: 2 دقیقه

با وجود پتانسیل بالای ارزهای دیجیتال، موانعی همچون کمبود کاربران فعال، پیچیدگی استفاده و ماهیت پرریسک، مانع از پذیرش گسترده آنها شده است.

در این میان، ویزا (Visa) و مسترکارت (Mastercard)، دو شرکت بزرگ پرداخت الکترونیکی، در تلاش برای رفع این موانع از طریق ارائه برنامه‌های تشویقی مبتنی بر ارز دیجیتال هستند.

رشد قابل‌توجه ورود سرمایه‌گذاران سازمانی به بازار ارزهای دیجیتال از طریق صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) اسپات بیت کوین، نشان‌دهنده پتانسیل بالای این حوزه است.

بنابراین، ادغام ارزهای دیجیتال با سیستم‌های پرداخت سنتی توسط غول‌هایی مانند ویزا و مسترکارت، می‌تواند ارزش بازار این دارایی‌ها را در سال‌های آینده به طور چشمگیری افزایش دهد.

شرکت ویزا بر توسعه بسترها و راه ‌حل‌های برچسب سفید (white-label) تمرکز دارد. این شرکت یکی از پیشگامان در زمینه کارت‌های مبتنی بر ارز دیجیتال و راه ‌حل‌های بلاکچینی برای تراکنش‌های تجاری محسوب می‌شود.

ویزا همچنین با پیش‌بینی تسلط وب ۳ بر تجارت دیجیتال، در حال ثبت علائم تجاری مرتبط با متاورس، NFTها و ارزهای دیجیتال است. از سوی دیگر، مسترکارت رویکردی محتاطانه در پیش گرفته و بر استفاده از ارزهای دیجیتال با پشتوانه دولت (CBDC) و استیبل کوین‌ها تمرکز دارد.

این شرکت برنامه‌های وفاداری مبتنی بر ارزهای دیجیتال را راه مناسبی برای به‌روزرسانی سیستم‌های قدیمی با ادغام دارایی‌های دیجیتال، می‌داند.

در این میان، اگرچه ویزا و مسترکارت با چالش‌هایی شامل قوانین و مقررات پیچیده، تجربه کاربری نه‌چندان کاربرپسند و ماهیت پرنوسان ارزهای دیجیتال مواجه هستند، با این حال، ادغام ارزهای دیجیتال با کارت‌های اعتباری می‌تواند سهولت استفاده از آنها را برای کاربران عادی به همراه داشته باشد.

در نهایت، پذیرش این برنامه‌های وفاداری مبتنی بر رمزارزها می‌تواند میلیاردها مصرف‌کننده را که در حال حاضر از پرداخت‌های دیجیتال دور هستند، به این اکوسیستم جذب کند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته ویزا و مسترکارت چگونه می‌توانند کلید پذیرش گسترده‌تر ارزهای دیجیتال باشند؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.