تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰
کد خبر : 609118

ورلد کوین همچنان بر مدار صعود؛ علت اصلی رشد ۱۸۰ درصدی WLD فاش شد!

ورلد کوین همچنان بر مدار صعود؛ علت اصلی رشد ۱۸۰ درصدی WLD فاش شد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه توکن بومی پروژه ورلد کوین (WLD) اخیراً در پی افزایش چشمگیر قیمت خود، به شدت مورد توجه قرار گرفته است. افزایش اخیر قیمت این رمزارز در درجه اول به پذیرش رو به رشد این پروژه هوش مصنوعی نسبت داده می‌شود.قیمت ورلد کوین طی ۲۴ ساعت گذشته، بیش از ۴۰ درصد افزایش

زمان مطالعه: 2 دقیقه

توکن بومی پروژه ورلد کوین (WLD) اخیراً در پی افزایش چشمگیر قیمت خود، به شدت مورد توجه قرار گرفته است. افزایش اخیر قیمت این رمزارز در درجه اول به پذیرش رو به رشد این پروژه هوش مصنوعی نسبت داده می‌شود.
قیمت ورلد کوین طی ۲۴ ساعت گذشته، بیش از ۴۰ درصد افزایش یافته و به ۷.۲۴ دلار رسیده است. شایان ذکر است که قیمت این توکن نسبت به هفته قبل، ۱۷۹.۷۲ درصد افزایش یافته و در روز ۱۹ فوریه، سقف تاریخی ۷.۳۵ دلار را ثبت کرده است. در ادامه دلایل این افزایش قیمت ورلد کوین را به صورت کامل بررسی می‌کنیم.
طبق آخرین داده‌ها، تعداد کاربران کیف پول ورلد کوین در اپلیکیشن ورلد‌ اپ (World App) به بیش از ۱ میلیون نفر رسیده است که از مهم‌ترین عوامل رشد قیمت محسوب می‌شود. در همین حال، انباشت عظیم ۲.۰۹ میلیون توکن WLD توسط یک نهنگ، باعث افزایش قیمت آن شده است.

در همین حال، لازم به ذکر است که شرکت ورشکسته آلامدا ریسرچ (Alameda Research)، ۲۵ میلیون توکن WLD در اختیار دارد که پس از افزایش قیمت اخیر، می‌تواند با فروش آن، بدهی‌های خود را پرداخت کند. با این حال، عدم فروش این ذخایر توسط آلامدا ریسرچ، به حفظ روند صعودی قیمت کمک کرده است.
همچنین، موفقیت پروژه دیگر سم‌ آلتمن، یعنی پلتفرم تبدیل متن به ویدیوی سورا (Sora)، به افزایش خوش‌بینی‌ها در مورد پروژه هوش مصنوعی ورلد‌ کوین کمک کرده است.
علت دیگر افزایش قیمت ورلد‌ کوین، صعودی بودن وضعیت بازار در پی عملکرد خوب بیت کوین در آستانه هاوینگ است. این عملکرد بیت کوین منجر به صعود قیمت بسیاری از آلت‌کوین‌ها شده است.
داده‌های مثبت بازار مشتقات هم از دیگر عوامل صعود قیمت این توکن محسوب می‌شود. طی یک جهش خیره‌کننده، شاخص سود باز (open interest) توکن WLD، افزایشی ۳۴.۴۵ درصدی داشته که باعث افزایش قیمت شده است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته ورلد کوین همچنان بر مدار صعود؛ علت اصلی رشد ۱۸۰ درصدی WLD فاش شد! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.