تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۳:۴۱
کد خبر : 44482

هیچ اعتباری برای تکمیل پردیس سینما آزادی ارومیه تخصیص نیافته است

هیچ اعتباری برای تکمیل پردیس سینما آزادی ارومیه تخصیص نیافته است

هیچ اعتباری برای تکمیل پردیس سینما آزادی ارومیه تخصیص نیافته است ایسنا/آذربایجان غربی رئیس حوزه هنری آذربایجان غربی گفت: تکمیل ساخت پردیس سینما آزادی ارومیه نیازمند تامین اعتبار است.
احد هوشمند در گفت وگو با ایسنا افزود: ساخت پردیس سینما آزادی ارومیه نیازمند تامین اعتبار بوده و عدم تخصیص اعتبار مو..

هیچ اعتباری برای تکمیل پردیس سینما آزادی ارومیه تخصیص نیافته است

هیچ اعتباری برای تکمیل پردیس سینما آزادی ارومیه تخصیص نیافته است

ایسنا/آذربایجان غربی رئیس حوزه هنری آذربایجان غربی گفت: تکمیل ساخت پردیس سینما آزادی ارومیه نیازمند تامین اعتبار است.

احد هوشمند در گفت وگو با ایسنا افزود: ساخت پردیس سینما آزادی ارومیه نیازمند تامین اعتبار بوده و عدم تخصیص اعتبار موجب عدم پیشرفت فیزیکی پردیس شده است.
وی با اشاره به اینکه کلنگ زنی پردیس سینما آزادی ارومیه در سال ۹۸ انجام شده است، تصریح کرد: این پردیس در ۸سالن طراحی و ساخته خواهد شد.

هوشمند با اشاره به اینکه در زمان کلنگ زنی پردیس قول هایی برای حمایت از ساخت آن داده شد، خاطر نشان کرد: مقرر شد ستاد ۱۱میلیارد تومان و استانداری آذربایجان غربی نیز۴ میلیارد تومان برای ساخت این پردیس تخصیص دهند که تاکنون و با گذشته نزدیک دوسال هیچ اعتباری برای ساخت این پردیس تخصیص نیافته است.

رئیس حوزه هنری آذربایجان غربی یاد آور شد: باوجود رایزنی های انجام شده، شیوع کرونا، عدم تخصیص منابع مالی استانی و کاهش سطح درآمدهای ملی از تعطیلی سینما ها ازعلل عدم تخصیص اعتبار به ساخت پردیس سینما آزادی ارومیه اعلام شد.

هوشمند اظهار کرد: در سال گذشته تصمیم براین شد که برای تامین اعتبار بخشی از املاک مازاد حوزه هنری ازجمله سینماهای اشنویه و پیرانشهر بفروش برسد که به دلایلی تاکنون این امر محقق نشده است.
وی ادامه داد: درحال حاضر ساخت پردیس سینما آزادی ارومیه با کندی پیش میرود و قول های برای تامین اعتبار در بودجه فرهنگی سال ۱۴۰۰ استان داده شده که امید است محقق شود.

انتهای پیام

منبع خبر

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.