تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۷:۰۴
کد خبر : 41846

«همه چیز در معرض فروش» به تدوین رسید

«همه چیز در معرض فروش» به تدوین رسید

«همه چیز در معرض فروش» به تدوین رسید فیلم کوتاه «همه‌چیز در معرض فروش» با بازی کتایون امیرابراهیمی و السا فیروزآذر به مرحله تدوین رسید.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی، فیلم کوتاه «همه‌چیز در معرض فروش» به نویسندگی و کارگردانی حمیدرضا سنگیان و تهیه‌کنندگی محمد حسین حسینی با طی کردن مراحل تولی..

«همه چیز در معرض فروش» به تدوین رسید

«همه چیز در معرض فروش» به تدوین رسید

فیلم کوتاه «همه‌چیز در معرض فروش» با بازی کتایون امیرابراهیمی و السا فیروزآذر به مرحله تدوین رسید.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی، فیلم کوتاه «همه‌چیز در معرض فروش» به نویسندگی و کارگردانی حمیدرضا سنگیان و تهیه‌کنندگی محمد حسین حسینی با طی کردن مراحل تولید و تصویربرداری خود روی میز تدوین قرار گرفت.

«همه‌چیز در معرض فروش» روایتی متفاوت از مسائل زندگی ترنسکشوال‌ها و معضلات اجتماعی همچون اعتیاد و فحشا بوده که در چهار اپیزود به صورت زنجیره‌وار داستان خود را بیان می‌کند.

کتایون امیر ابراهیمی، السا فیروز آذر، گیتی معینی، شاپور کلهر، بابک قادری، بهار راد، آتیه جاوید و محمد حسین حسینی بازیگرانی هستند که در این فیلم کوتاه به ایفای نقش پرداختند.

از دیگر عوامل این اثر می‌توان به: السا فیروز آذر(مشاور کارگردان)، اشکان محمدی(مدیر فیلم‌برداری)، علیرضا نصرتی(نورپرداز)، پوریا فرامرزی(صدابردار)، امیر خدامی(عکاس)، فریبرز خانلری(چهره‌پرداز)، محمد مهدی سجادی(دستیار کارگردان و برنامه‌ریز)، هدیه قهقهانی (منشی صحنه) و حامد قریب(مشاور رسانه‌ای) اشاره کرد.

انتهای پیام

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.