تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۲
کد خبر : 17647

همایون اسعدیان: از گفتن منابع حامی اصناف «خانه سینما» ابا داریم!

همایون اسعدیان: از گفتن منابع حامی اصناف «خانه سینما» ابا داریم!

همایون اسعدیان: از گفتن منابع حامی اصناف «خانه سینما» ابا داریم! جلسه ارائه گزارش و تبادل نظر هیئت مدیره و مدیرعامل خانه سینما با رؤسای اصناف سینمایی تشکیل و به آنها اطمینان خاطر داده شد که منابع حمایتی لازم موجود است، اما خانه سینما از گفتن این منابع ابا دارد. – اخبار فرهنگی – به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، به نقل از روابط عمومی خانه سینما، روز شنبه ۱۳ اردیبهشت ماه به دعوت هیئت مدیره خانه سینما جلسه‌ای با حضور برخی از اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل خانه سینما با رؤسای صنوف برگزار شد. این جلسه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حفظ موازین فاصله‌گذاری اجتماعی به دعوت هیئت مدیره خانه سینما با حضور ایشان، بازرس و مدیرعامل خانه سینما در سالن سیف الله داد خانه سینما برگزار شد.
سجاده‌چی: سازمان سینمایی بر ارقام نجومی نظارت کند/ در امضای نامه برای آزادی امامی اشتباه کردماین جلسه با موضوع گزارش در مورد روند اهدای هدایای نوروزی به اعضای خانه سینما و نیز اقدامات صورت گرفته جهت تأمین منابع مختلف بابت حمایت‌های معیشتی، رفاهی و بیمه‌ای از اعضا در شرایط پساکرونا طی چند ماه‌ آینده با حضور رؤسا یا نمایندگان ..

همایون اسعدیان: از گفتن منابع حامی اصناف «خانه سینما» ابا داریم!

جلسه ارائه گزارش و تبادل نظر هیئت مدیره و مدیرعامل خانه سینما با رؤسای اصناف سینمایی تشکیل و به آنها اطمینان خاطر داده شد که منابع حمایتی لازم موجود است، اما خانه سینما از گفتن این منابع ابا دارد.

همایون اسعدیان: از گفتن منابع حامی اصناف «خانه سینما» ابا داریم! – اخبار فرهنگی –

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، به نقل از روابط عمومی خانه سینما، روز شنبه ۱۳ اردیبهشت ماه به دعوت هیئت مدیره خانه سینما جلسه‌ای با حضور برخی از اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل خانه سینما با رؤسای صنوف برگزار شد. این جلسه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حفظ موازین فاصله‌گذاری اجتماعی به دعوت هیئت مدیره خانه سینما با حضور ایشان، بازرس و مدیرعامل خانه سینما در سالن سیف الله داد خانه سینما برگزار شد.

سجاده‌چی: سازمان سینمایی بر ارقام نجومی نظارت کند/ در امضای نامه برای آزادی امامی اشتباه کردم

این جلسه با موضوع گزارش در مورد روند اهدای هدایای نوروزی به اعضای خانه سینما و نیز اقدامات صورت گرفته جهت تأمین منابع مختلف بابت حمایت‌های معیشتی، رفاهی و بیمه‌ای از اعضا در شرایط پساکرونا طی چند ماه‌ آینده با حضور رؤسا یا نمایندگان صنوف سینمایی در ساعت ۱۱:۱۵ آغاز شد.

در ابتدای جلسه همایون اسعدیان رئیس هیئت مدیره خانه سینما گزارش جامعی از میزان، چگونگی تأمین و نحوه توزیع هدایای نوروزی به اعضای خانه سینما ارائه کردد و درادامه با اشاره به روند ادامه بیکاری اعضای خانواده سینما در شرایط موجود ناشی از کرونا گفت که برای کمک به نیازهای معیشتی و رفاهی اعضای اصناف با منابعی که از جاهای مختلف تأمین شده برای حدود ۴ ماه آینده امکان حمایت و پرداخت به اعضای نیازمند را داریم.

وی در مورد سامانه ثبت اطلاعات اعضا گفت که استقبال بسیار خوبی از سامانه ثبت اطلاعات اعضای خانه سینما صورت گرفته است و طی حدود ۱۰ روز بیش از ۳ هزار نفر از اعضای اصناف اطلاعات خودشان را در سامانه ثبت کرده‌اند که ‌این اطلاعات در خانه سینما و اصناف محفوظ خواهد بود.

عیدی داستان‌شده امسال به همه اعضای خانه سینما تعلق بگیرد

منوچهر شاهسواری مدیرعامل خانه سینما نیز با تأیید و تکمیل سخنان اسعدیان خاطرنشان کرد که با تلاش‌ها و پیگیری‌های ممتد از قبل از عید تا به حال و بر اساس نظر هیأت مدیره که خواهان جذب منابع مالی و معیشتی مختلف برای کمک به اعضایمان بودند، در شرایط خوبی به سر می‌بریم که بابت حمایت و کمک‌رسانی به اعضایمان هیچ نیازمندی از آحاد صنوف بر اساس اطلاعات سامانه و تأیید روسای صنوف بی‌جواب نخواهد ماند.

او در ادامه به پیش‌بینی تدابیری برای روزهای آینده و گذر از تعطیلی پروژه‌ها به از سرگیری فعالیت‌ها با حفظ تدابیر مختلف و لازم از جمله اکران آنلاین فیلم‌ها اشاره کرد و افزود می‌باید به دنبال راه و روش‌های جدید باشیم و از آنها حمایت کنیم تا با ایجاد رونق در تولید و نمایش بازارهای کار بیشتری را برای اعضای سینما فراهم کنیم.

همایون اسعدیان رئیس هیأت مدیره خانه سینما نیز اشاره کرد که اکنون ابا داریم از اینکه بگوییم منابع حمایتی را از کجاها تأمین کردیم اما می‌گوییم که منابع لازم موجود است و می‌توانیم از همین هفته توزیع آن را شروع کنیم ولی باید مدیریتش بکنیم تا بتوانیم به درستی طی این چند ماه آینده تخصیص و توزیع بکنیم.

پس از صحبت‌های برخی از رؤسای صنوف و نیز پرسش و پاسخ‌های گوناگون قرار بر این شد تا کارگروه ویژه‌ای با مسئولیت روانبخش صادقی دبیر هیئت مدیره خانه سینما با حضور نمایندگان هیئت مدیره و نیز رؤسای صنوف ظرف چند روز آینده جهت مدیریت منابع مالی تأمین شده تشکیل شود تا با توجه به اطلاعات موجود اعضا، آنها بگویند طی چند ماه آینده چگونه و به چه میزان و با چه زمان‌بندی نسبت به توزیع کمک‌های حمایتی اقدام بشود.

در پایان جلسه با توجه به اطلاعات ارائه شده و نیز پرسش و پاسخ‌های صورت گرفته، رؤسای صنوف در جریان تلاش‌های انجام شده توسط مدیرعامل و هیئت مدیره خانه سینما قرار گرفتند و ضمن تبادل نظر و همفکری لازم با توجه به تأکید هیئت مدیره و مدیرعامل خانه سینما بر مشارکت و مسئولیت رؤسای اصناف در تکمیل و تأیید لیست‌های مورد نیاز از اعضا برای بهره‌مندی از کمک‌های معیشتی، مالی و رفاهی، جلسه با وفاق و رضایت‌مندی لازم در ساعت ۱۵:۳۰ به پایان رسید.

انتهای پیام/

– تسنیم نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.