تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰
کد خبر : 609457

نهنگ مرموز شیبا بیش از ۱ تریلیون SHIB دیگر خرید! مالک این کیف پول کیست؟

نهنگ مرموز شیبا بیش از ۱ تریلیون SHIB دیگر خرید! مالک این کیف پول کیست؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه در تاریخ ۲ مارس، ۱.۰۵ تریلیون توکن شیبا اینو (SHIB) به ارزش حدود ۲۲.۷ میلیون دلار به کیف پول مرموز یک نهنگ انتقال یافت. این انتقال که توسط پلتفرم ردیابی ویل‌ آلرت (Whale Alert) گزارش شد، سوالاتی را در مورد هویت و انگیزه این نهنگ ایجاد کرد. این انتقال عظیم، با

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در تاریخ ۲ مارس، ۱.۰۵ تریلیون توکن شیبا اینو (SHIB) به ارزش حدود ۲۲.۷ میلیون دلار به کیف پول مرموز یک نهنگ انتقال یافت. این انتقال که توسط پلتفرم ردیابی ویل‌ آلرت (Whale Alert) گزارش شد، سوالاتی را در مورد هویت و انگیزه این نهنگ ایجاد کرد.

این انتقال عظیم، با افزایش قیمت شیبا همزمان شد و این ارز دیجیتال روز گذشته، به سقف دو ساله خود رسید. در واقع، رالی ۹ روزه شیبا، باعث رسیدن قیمت آن به سقف ۰.۰۰۰۰۲۳۵ دلار در دوم مارس شد.

در زمان نگارش این خبر، قیمت SHIB به ۰.۰۰۰۰۲۱۶ دلار عقب‌نشینی کرده که نشان‌دهنده فروش جهت تثبیت سود توسط دارندگان این ارز دیجیتال است. با این حال، قیمت این توکن، در هفت روز گذشته ۱۲۶ درصد افزایش یافته است.

پلتفرم کاوش بلاکچین اتر‌اسکن (Etherscan) جزییات کمی را در مورد این کیف پول اسرارآمیز فاش کرده است. کیف پول این نهنگ، یکی از دارندگان اصلی توکن SHIB است و در حال حاضر، ۸۴۸,۵۱۲,۲۴۳,۲۷۹ توکن SHIB به ارزش ۱۷,۶۳۲,۰۸۴ دلار در اختیار دارد.

این کیف پول همچنین حاوی هیچ توکن دیگری به جز توکن SHIB نیست. کارشناسان حدس می‌زنند که این نهنگ به امید افزایش بیشتر قیمت شیبا، به انباشت بیشتر این دارایی اقدام کرده است. با این حال، دلیل اصلی این انتقال مشخص نیست.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته نهنگ مرموز شیبا بیش از ۱ تریلیون SHIB دیگر خرید! مالک این کیف پول کیست؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.