تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۸
کد خبر : 609706

نهنگ‌ها به خرید یونی‌سواپ روی آورده‌اند! قیمت UNI یک رالی جدید را آغاز می‌کند؟

نهنگ‌ها به خرید یونی‌سواپ روی آورده‌اند! قیمت UNI یک رالی جدید را آغاز می‌کند؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه بر اساس داده‌های جدید منتشرشده، نهنگ‌ها در حال انباشت تعداد زیادی توکن یونی سواپ (UNI) هستند. به گزارش پلتفرم Lookonchain، یک نهنگ ۸۶،۴۶۷ توکن UNI را از بایننس خارج کرده است. به این ترتیب، این نهنگ در مجموع ۱٫۰۹ میلیون توکن UNI به ارزش ۱۵٫۴۵ میلیون دلار از ابتدای ماه مارس

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بر اساس داده‌های جدید منتشرشده، نهنگ‌ها در حال انباشت تعداد زیادی توکن یونی سواپ (UNI) هستند.

به گزارش پلتفرم Lookonchain، یک نهنگ ۸۶،۴۶۷ توکن UNI را از بایننس خارج کرده است. به این ترتیب، این نهنگ در مجموع ۱٫۰۹ میلیون توکن UNI به ارزش ۱۵٫۴۵ میلیون دلار از ابتدای ماه مارس برداشت کرده است.

تیم Lookonchain در گزارش دیگری اعلام کرد که یک نهنگ دیگر، ۲۰۰ هزار تتر (USDT) را از آوه، با هدف خرید یونی سواپ، وام گرفته است. داده‌ها نشان می‌دهند که این نهنگ دوم، از اول ماه مارس ۲۶۲،۰۴۴ توکن UNI خریداری کرده است.

در زمان نگارش این خبر، یونی سواپ با قیمت ۱۴٫۵ دلار معامله می‌شود. در همین حال، انباشت‌های اخیر می‌توانند به این معنی باشند که توکن UNI ممکن است برای یک رالی جدید آماده شود.uniswap-why-whale-accumulation-may-be-the-catalyst-uni-needs

از منظر تکنیکال، شاخص انباشت/توزیع (A/D)، خریدهای اخیر را تأیید می‌کند. اندیکاتور سوپر ترند (Supertrend) نیز سیگنال خرید را نشان می‌دهد. در همین حال، قرار گرفتن اندیکاتور نوسانگر مهیب (AO) در محدوده منفی نشان می‌دهد که قیمت ممکن است کاهش یابد.

از دیدگاه نزولی، فشار فروش احتمالی می‌تواند قیمت UNI را به ۱۰٫۶۱ دلار کاهش دهد. اما چنین فشار فروشی در حال حاضر وجود ندارد. در مقابل، با پشتوانه فشار خرید فعلی و در صورت تداوم خرید نهنگ‌ها، قیمت یونی سواپ می‌تواند به سمت هدف ۲۰ دلار حرکت کند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته نهنگ‌ها به خرید یونی‌سواپ روی آورده‌اند! قیمت UNI یک رالی جدید را آغاز می‌کند؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.