تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۰
کد خبر : 59120

نمره بسیار پایین رنو ساندرو در تست تصادف؛ سازنده چه می‌گوید؟

نمره بسیار پایین رنو ساندرو در تست تصادف؛ سازنده چه می‌گوید؟

نمره بسیار پایین رنو ساندرو در تست تصادف؛ سازنده چه می‌گوید؟رنو ساندرو در تست تصادف یورو انکپ تنها دو ستاره ایمنی کسب کرده است. این مسئله باعث نارضایتی بسیاری از خریداران این خودرو شده است.
لوگان و رن..

رنو ساندرو در تست تصادفنمره بسیار پایین رنو ساندرو در تست تصادف؛ سازنده چه می‌گوید؟

رنو ساندرو در تست تصادف یورو انکپ تنها دو ستاره ایمنی کسب کرده است. این مسئله باعث نارضایتی بسیاری از خریداران این خودرو شده است.

لوگان و رنو ساندرو در تست تصادف یورو انکپ تنها دو ستاره ایمنی از پنج ستاره را دریافت کرده‌اند. این در صورتی است که این محصولات شرکت رنو سرنشینان خود را به خوبی از خطرها حفظ می‌کنند، به طوری که در این بخش از پنج ستاره ایمنی موفق به دریافت چهار ستاره شده‌اند. علاوه بر این دوچرخه‌سواران و عابران را نیز به صورت نسبی محافظت می‌کنند.

نارضایتی خریداران از عملکرد رنو ساندرو در تست تصادف

دنی لووت، مدیرعامل داچیا و لادا به همراه لو بورن و لورنس ون دن اکر، معاون بخش طراحی گروه رنو اخیرا به دنبال طراحی جزئیات نسل بعدی خودرو داستر در بخارست رومانی هستند. سطح ایمنی خودروهای داچیا همواره مورد انتقاد خریدارانی بوده که هنوز تمایلی به خرید نسخه رومانیایی ندارند. مقامات رنو و داچیا در گفتگو با خبرنگاران رومانیایی گفته‌اند سطح ایمنی این خودروها با احترام به ضروری بودن تجهیزات طراحی شده است.

با توجه به اظهارات معاون بخش مهندسی گروه رنو مشخص می‌شود که برای اتومبیل‌های داچیا امکانات ایمنی مقرون به صرفه‌ای در نظر گرفته شده است. علاوه بر این می‌توان پی برد که چرا رنو برای نسخه‌های جدید داچیا در مقایسه با نسل قبل قیمت بالاتری در نظر گرفته است.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.