تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ فروردین ۱۴۰۲ - ۰:۵۷
کد خبر : 593403

نقد و بررسی صرافی bingx بینگ ایکس با هوش مصنوعی

نقد و بررسی صرافی bingx بینگ ایکس با هوش مصنوعی

در این مقاله درباره آموزش بینگ ایکس فارسی و خدمات و پشتیبانی آن با استفاده از هوش مصنوعی توضیحات لازم ارایه شده است. این روزها تعداد صرافی‌های غیر متمرکز، زیاد بوده و همچنان و روز به روز به تعداد آن‌ها افزوده می‌شود. صرافی بینگ ایکس bingx فارسی هم یکی از همین صرافی‌های DEX یا غیر متمرکز است و

در این مقاله درباره آموزش بینگ ایکس فارسی و خدمات و پشتیبانی آن با استفاده از هوش مصنوعی توضیحات لازم ارایه شده است.

این روزها تعداد صرافی‌های غیر متمرکز، زیاد بوده و همچنان و روز به روز به تعداد آن‌ها افزوده می‌شود. صرافی بینگ ایکس bingx فارسی هم یکی از همین صرافی‌های DEX یا غیر متمرکز است و می‌توان به راحتی و با امنیت بالا در آن ترید کرد. برای معامله گران در بازار ارز دیجیتال، بسیار اهمیت دارد که وقتی وارد یک صرافی می‌شوند، دغدغه‌ای از بابت امنیت آن نداشته باشند. معمولا تریدرها ترجیح می‌دهند سرمایه‌های خود را شخصا کنترل و مدیریت کنند. برخی از صرافی‌های بین الملل و حتی داخل کشور، این ویژگی را نداشته و DEX نیستند. اما صرافی BINGX از صرافی‌های غیر متمرکز است و خیال کاربران آن، از هر جهت راحت است.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی کافه دانش در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

ما در این مطلب قصد داریم این صرافی را برای شما بیشتر معرفی کنیم و توضیح دهیم که معامله کردن در بستر BingX چگونه است. همچنین، به بیان برخی از مزیت‌های استفاده از صرافی bingx  می‌پردازیم. پس با ما همراه باشید تا پاسخ تک تک پرسش‌هایی که در این زمینه مطرح کرده‌ایم را دریابید:

1.     تاریخچه کامل صرافی bingx چیست؟

2.     مزایای  استفاده از  صرافی bingx کدام است و مهم‌ترین مزیت آن چیست؟

3.     انواع معاملات در صرافی bingx چگونه است؟

4.     فارکس در bingx چیست و چگونه انجام می‌شود؟

معرفی و تاریخچه صرافی bingx

نقد و بررسی صرافی bingx بینگ ایکس با هوش مصنوعی

سال 2018 و بعد از اینکه یکی دو سالی از فعالیت صرافی بایننس می‌گذشت، صرافی bingx در کشور سنگاپور تاسیس شد. این صرافی در بیش از 100 کشور نمایندگی فعال دارد و معاملات بسیار زیاد  و با حجم بالا در طول 1 روز در آن به انجام می‌رسد. این صرافی بعد از 1 سال فعالیت توانست سرمایه‌ و بودجه بسیاری را جذب کند. به همین دلیل جزء صرافی‌های بسیار معروف در دنیا شد.

Bingx از سال 2019 و درست زمانی که قابلیت کپی تریدینگ را به پلتفرم خود اضافه کرد، توانست کاربران بسیار زیادی در دنیا جذب کند. به همین دلیل تعداد شعبات آن روز به روز بیشتر شد. هم اکنون صرافی bingx در بیش از 50 کشور دنیا خدمات عرضه می‌کند.

صرافی bingx در همان بدو تاسیس توانست موفقیت‌های بسیار زیادی در آسیا کسب کند اما در سال 2020 با گسترش فعالیت‌های خود توانست در کشورهای انگلیسی زبان هم منشعب شود و نمایندگی تاسیس کند. حجم وسیع معاملات این صرافی در سال 2021 تا حدی زیاد شد که رتبه‌ی این صرافی را در دنیا به رتبه‌ی 7 رساند. در همین سال‌ها بود که خیلی عظیمی از ایرانی‌ها وارد این صرافی شدند و آن را جایگزین مناسبی برای بایننس در نظر گرفتند.

نقد و بررسی صرافی bingx

صرافی bingx که در اوایل با نام صرافی bingbon فعالیت می‌کرد. این صرافی، یکی از پیشرفته‌ترین‌ها در دنیای بلاک چین است. بسیاری از کاربران ایرانی در این صرافی حساب کاربری دارند و بعد از تحریم بایننس و کوکوین آن را جایگزین کردند چرا که خدمات خیلی بیشتری نسبت به این صرافی ها از خود ارایه می دهد و از هوش مصنوعی نیز برای بهتر شدن خدماتش به مشتریان استفاده می کند.

صرافی bingx این امکان را به شما می‌دهد تا شما با معامله‌گران و تریدرهای حرفه‌ای در بازار ارز دیجیتال، در تماس باشید و عینا، پوزیشن‌هایی که آن‌ها روی معاملات خود باز کرده‌اند را برای خود کپی کنید.

در سایر صرافی‌ها شما باید با تکیه بر دانش خود وارد صرافی شوید و معامله کنید. در این مسیر، تک و تنها هستید. اگر دانشی در این زمینه نداشته باشید، احتمال از دست رفتن سرمایه‌ی شما زیاد است. مگر اینکه با تکرار و تمرین، آنقدر شکست بخورید تا یاد بگیرید چه کاری نکنید و چه کاری انجام دهید.

اما در صرافی bingx شما تنها نیستید. Bingx این امکان را به شما می‌دهد که با استفاده از مدل‌های درآمدی که دارید، یک استراتژی برای معاملات خود در نظر بگیرید و یا از طریق سیستم copy trading، پوزیشن‌های موفق دیگران را کپی کنید و از بازارهای پر نوسان، به راحتی عبور کنید.

این صرافی استانداردهای روز و منحصربفردی در دنیای کریپتوکارنسی دارد و نیاز شما در معاملات ارز دیجیتال را به راحتی پاسخ می‌دهد. معاملات بسیار زیادی در bingx انجام می‌شود که می‌توان گفت یکی از علت‌های جذب کاربران به این صرافی است. حجم معاملات در معاملات فیوچرز و مارجین در این صرافی آنقدر بالاست که در سال 2021 از نگاه تریدینگ ویو، صرافی bingx توانست بهترین رتبه‌ی دنیا را از آن خود کند.

صرافی bingx می‌تواند در هر ثانیه تعداد 200 هزار سفارش را پردازش کند. داشتن چنین هسته‌ی پردازشگری در یک صرافی بین الملل، سیار حائز اهمیت بوده و می‌تواند یک قابلیت فوق العاده خوبی باشد. همچنین این صرافی توانسته است مجوز رسمی MRT را کسب کند و انواع کیف پول و ارز دیجیتال را پشتیبانی کند.

در نقد و بررسی این صرافی، بد نیست یک نکته‌ی مهم را بدانید. این صرافی از ریال پشتیبانی نمی‌کند و شما مجبور هستید برای برداشت و واریز در این صرافی، از یک صرافی واسطه در ایران استفاده کنید. البته این اتفاق نه تنها منجر به ریزش کاربران ایرانی نشده است، بلکه روز به روز به کاربران ایرانی آن، افزوده می‌شود.

مزایای  استفاده از  صرافی bingx

نقد و بررسی صرافی bingx بینگ ایکس با هوش مصنوعی

هر صرافی به خاطر داشتن یک سری امکانات و ویژگی‌های مطرح، در دل کاربران جای بیشتری باز می‌کند. صرافی bingx هم یکی از همین صرافی‌ها است که تا به امروز، بیشتر از 5 میلیون کاربر و تریدر در دنیا دارد. شاید باورش کمی سخت باشد اما این صرافی با گذشت تنها 4 سال از تاسیس آن، توانسته است بیشتر از 350 ارز دیجیتال دنیا را در خود لیست کند. عدد 350 هزار ارز در یک صرافی، کم اتفاقی نیست. بسیاری از صرافی‌های معروف دنیا و حتی داخل کشور، خیلی کمتر از این عدد را پشتیبانی می‌کنند.

صرافی bingx چیزی بالغ بر 3.7 میلیارد دلار در روز به طور متوسط، حجم معامله دارد. این عدد در قیاس با صرافی‌های دیگر، عددی بسیار بالاست. پس به طور قطع، مزایای این صرافی به قدری بالا و چشمگیر بوده است که بسیاری از تریدرهای معروف دنیا ترجیح داده‌اند در این صرافی معامله کنند. در اینجا به برخی از این مزیت‌های این صرافی با استفاده از هوش مصنوعی اشاره می‌کنیم تا شما هم با bingx بیشتر آشنا شوید:

·        Bingx امکان اتصال کاربران به سیستم تریدینگ ویو را فراهم کرده است.

·        این صرافی یک پشتیبانی بسیار قوی با زبان فارسی دارد.

·   کارمزد این صرافی تقریبا با کارمزد بایننس در یک سطح بوده و جزء کارمزدهای پایین محسوب می‌گردد.

·        صرافی bingx در معاملات فیوچرز جزء 5 صرافی برتر دنیا است.

·   Demo live market از امکانات و مزایای این صرافی است و می‌توان با آن، معامله ‌واقعی را در بستر یک حساب غیر واقعی، شبیه سازی کرد که نوعی آموزش و تمرین پیش از ترید واقعی است.

·        امکان انجام معاملات در بازار بزرگ forex

·        در صرافی bingx می‌توان معاملات فیوچرز و اسپات را کپی ترید کرد.

·        در صرافی bingx می توان بدون احراز هویت هم معامله کرد.

·   امکان copy trading کردن در این صرافی از سال 2019 تا به امروز در دسترس بوده و بسیار طرفدار دارد.

·        معاملات اهرمی و بانس‌های مناسبتی، از دیگر مزیت‌های این صرافی است.

مزیت‌های صرافی bingx در حدی است که اگر یک آمار از تریدرهای معروف دنیا و حتی ایرانی بگیرید، متوجه می‌شوید که بسیاری از آن‌ها در این صرافی ترید می‌کنند. اگر bingx  را به عنوان اولین بستر معاملات خود در نظر نگیرند، به طور قطع، دومین یا سومین صرافی که در ان فعالیت می‌کنند، بینگ ایکس است.

فارکس در bingx

همان طور که می‌دانید، چند سالی است ایرانی‌ها به دلیل تحریم‌های بین الملل، امکان فعالیت در بازارهای جهانی بورس و ارز دیجیتال را ندارند. یکی از صرافی‌هایی که ایرانی‌ها را تحریم کرد، بایننس بود. غیر از بایننس، بازار معاملاتی فارکس هم اجازه فعالیت به ایرانی‌های نمی‌دهد. اما این امکان در بستر صرافی bingx فراهم شده است.

کاربران صرافی bingx می‌توانند به راحتی با ایجاد حساب کاربری در bingx، فعالیت خود را در فارکس، انجام داده و گسترش بدهند. صرافی bingx لیست کاملی از جفت ارزها و کامودیتی‌ها را ارائه می‌کند.

در بازار فارکس، حجم معاملات بر اساس لات تعیین می‌شوند و سود و ضرر آن نیز محاسبه می‌شود اما در صرافی bingx شما می‌توانید به راحتی مبلغ حجم معامله برای ورود خود را بر اساس دلار تعیین کنید. در واقع انجام معاملات فارکس در بستر صرافی bingx کمی راحت‌تر و بهتر صورت می‌گیرد.

اهرم‌های معاملاتی در صرافی bingx تا عدد 200 برای جفت ارزهای فارکس باز است. نوسانات کم در بازار فارکس باعث می‌شود که این اهرم برای کاربران صرافیbingx بسیار مهیج و جذاب باشد. همچنین یکی از امکانات جدید در bingx، استفاده از trailing stop است که می‌توان از آن در معاملات استفاده کرد. اما در بروکرهای فارکس، این کار با مشقت بسیار و بعضا با باز نگه داشتن پلتفرم، امکان‌پذیر است.

اگر بخواهیم به طور خلاصه بیان کنیم که معامله و ترید در فارکس از طریق bingx چگونه است، باید بگوییم که bingx چشم به روی روش‌های سنتی فارکس، بسته است. بازار فارکس از روزی که شروع به کار کرده است، روش‌های سنتی و قدیمی را در معاملات ود استفاده کرده است. اما صرافی bingx امکاناتی را فراهم کرده که این معاملات، شکل و بوی تازه‌ای به خود گرفته و از حالت سنتی، در آمده است.

و کلام آخر

بهتر است پیش از ورود به دنیای ارزهای دیجیتال، صرافی‌های مختلف را بررسی کنید. بسیاری از صرافی‌های بین المللی در دنیا، خدمات مشابهی را ارائه می‌کنند. اما در این میان، برخی مانند صرافی bingx بینگ ایکس توانسته است با چند قابلیت خوب و به روز، کاربران بیشتری را به سمت خود بکشاند و در این میان سایت بینگ ایکس فارسی توانسته همه آموزش های لازم در این زمینه را به زبان ساده و روان برای شما بازگو کند.

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.