تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰
کد خبر : 609482

میم کوین بونک سولانا از نظر سوددهی از بیت کوین هم پیشی گرفت!

میم کوین بونک سولانا از نظر سوددهی از بیت کوین هم پیشی گرفت!

زمان مطالعه: 2 دقیقه در هفته گذشته، میم کوین‌های بونک (BONK) و داگ ویف هت (WIF) که بر بستر بلاکچین سولانا ساخته شده‌اند، افزایش قیمت چشمگیری داشتند و حتی از بیت کوین و دیگر آلت کوین‌های برتر بازار پیشی گرفتند. بونک، میم کوین مبتنی بر بلاکچین سولانا در هفته اخیر سر و صدای زیادی به

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در هفته گذشته، میم کوین‌های بونک (BONK) و داگ ویف هت (WIF) که بر بستر بلاکچین سولانا ساخته شده‌اند، افزایش قیمت چشمگیری داشتند و حتی از بیت کوین و دیگر آلت کوین‌های برتر بازار پیشی گرفتند.

بونک، میم کوین مبتنی بر بلاکچین سولانا در هفته اخیر سر و صدای زیادی به پا کرده است. این میم کوین در هفته گذشته رشد ۱۸۶.۷ درصدی را به ثبت رسانده و همچنین در ۲۴ ساعت گذشته، رشد چشمگیر ۵۱.۵ درصدی داشته است.

در زمان نگارش این خبر، میم‌کوین بونک در محدوده قیمتی ۰.۰۰۰۰۳۲ دلاری معامله می‌شود. رشد BONK محدود به رالی اخیر میم کوین‌ها نیست. می‌توان گفت که روند صعودی این رمزارز بلندمدت است و در یک ماه گذشته به اوج خود رسیده است.

بونک در بازه زمانی ماهانه افزایش ۲۲۹.۷ درصدی داشته است. افزایش قیمت این میم کوین در بازه زمانی سالانه بسیار چشمگیرتر است و به ۵۳۹۶.۳ درصد می‌رسد که علاقه‌ بسیار سرمایه‌گذاران و فعالان بازار را نسبت به بونک به نمایش می‌گذارد.

اندیکاتور قدرت نسبی (RSI) در نمودار روزانه‌ بونک در سطح ۸۹ قرار دارد که نشان‌ می‌دهد قیمت به محدوده اشباع خرید رسیده است.

داده‌های این شاخص بیان می‌کند که بونک، همانند همتای خود، یعنی WIF، ممکن است در حال تجربه کردن یک حباب سفته‌بازی بوده و قیمت آن به دلیل حجم بالای معاملات و علاقه‌ سفته‌بازان، فراتر از ارزش ذاتی خود افزایش یافته باشد.dogwifhat-wif-and-bonk-prices-explode-heres-why-solana-meme-coins-are-up

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته میم کوین بونک سولانا از نظر سوددهی از بیت کوین هم پیشی گرفت! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.