تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۱
کد خبر : 73052

موج گرانی خودرو ادامه دارد؛ آخرین قیمت خودرو در بازار ایران، ۱۹ اردیبهشت

موج گرانی خودرو ادامه دارد؛ آخرین قیمت خودرو در بازار ایران، ۱۹ اردیبهشت

موج گرانی خودرو ادامه دارد؛ آخرین قیمت خودرو در بازار ایران، ۱۹ اردیبهشتافزایش قیمت خودروهای داخلی در بازار ایران همچنان ادامه دارد. برای آگاهی از آخرین قیمت خودرو در ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ با ما همراه باشی..

موج گرانی خودرو ادامه دارد؛ آخرین قیمت خودرو در بازار ایران، ۱۹ اردیبهشت

افزایش قیمت خودروهای داخلی در بازار ایران همچنان ادامه دارد. برای آگاهی از آخرین قیمت خودرو در ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ با ما همراه باشید.

انواع خودروهای داخلی امروز نیز همانند روزهای قبل افزایش قیمت را تجربه کرده‌اند. در صورتی افزایش قیمت خودرو همچنان ادامه دارد که تا پیش از این وزیر صمت کشور و همچنین خودروسازان وعده داده بودند که با افزایش عرضه محصولات به بازار اختلاف قیمت کارخانه‌ای و بازار خودروها را کم خواهند کرد؛ اما این اتفاق تاکنون رخ نداده است و قیمت خودروهای موجود در بازار کشور همچنان روند صعودی دارد.

علاوه بر این به نظر می‌رسد که طرح قرعه کشی خودرو نیز توسط خودروسازان با شکست مواجه شده است و وزارت صمت تصمیم گرفته تا برای رساندن محصولات به دست مصرف‌کنندگان واقعی، سامانه یکپارچه فروش خودرو را راه‌اندازی کند تا از این‌ پس محصولات در این سامانه عرضه شوند. این سامانه از‌ هفته آینده فعال خواهد شد، اما وزارت صمت تاکنون اعلام نکرده است که نحوه فروش محصولات در این سامانه به چه صورت خواهد بود.

آخرین قیمت خودرو در بازار کشور

عوامل مختلفی نظیر بلاتکلیفی در فروش خودرو، کمبود عرضه و افزایش قیمت تمام شده باعث شده تا بازار با کمبود محصولات مواجه شود و قیمت‌ها نیز روند صعودی بگیرند. بر اساس بررسی‌های صورت گرفته از بازار کشور، پراید ۱۱۱ هم‌اکنون با قیمت ۲۰۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود، این در صورتی است که در اسفند ماه این محصول ۱۹۸ میلیون تومان قیمت داشت.

سمند ای اف سون در بازار امروز ۳۴۰ میلیون تومان قیمت خورده است. سمند سورن نیز با قیمت ۳۰۰ میلیون تومان معامله می‌شود. اگر قصد خرید دنا پلاس توربو اتوماتیک را دارید نیز باید ۵۰۰ میلیون تومان هزینه کنید. پژو پارس، پژو ۲۰۷ دنده‌ای، رانا، پژو ۲۰۶ تیپ دو و پژو ۲۰۰۸ نیز در بازار امروز به ترتیب با قیمت‌های ۳۱۰ میلیون تومان، ۴۰۰ میلیون تومان، ۲۴۹ میلیون تومان، ۳۱۰ میلیون تومان و ۲۵۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شوند.

در آن طرف میدان در میان محصولات سایپا نیز تیبا دو ۲۰۷ میلیون تومان قیمت خورده است. برای خرید پراید ۱۵۱ باید ۱۹۰ میلیون‌ تومان هزینه کنید و محصولاتی نظیر تیبا دو پلاس، ساینا اس، کوییک دنده‌ای، شاهین، تیبا و پراید ۱۳۱ نیز‌ در بازار امروز به ترتیب با قیمت‌های ۲۱۵ میلیون‌ تومان، ۲۲۰ میلیون‌ تومان، ۲۲۲ میلیون تومان، ۳۹۶ میلیون تومان، ۱۹۷ میلیون تومان و ۱۸۲ میلیون تومان معامله می‌شوند.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.