تاریخ انتشار : شنبه ۴ دی ۱۴۰۰ - ۳:۳۷
کد خبر : 63773

معاون وزیر ارتباطات از توسعه زیرساخت دولت الکترونیک توسط ایرانسل تقدیر کرد

معاون وزیر ارتباطات از توسعه زیرساخت دولت الکترونیک توسط ایرانسل تقدیر کرد

معاون وزیر ارتباطات از توسعه زیرساخت دولت الکترونیک توسط ایرانسل تقدیر کرد علی اصغر انصاری، معاون وزیر ارتباطات از غرفه ایرانسل در نمایشگاه ایران تله کام ۱۴۰۰ بازدید و از توسعه زیرساخت دولت..

معاون وزیر ارتباطات از توسعه زیرساخت دولت الکترونیک توسط ایرانسل تقدیر کرد

علی اصغر انصاری، معاون وزیر ارتباطات از غرفه ایرانسل در نمایشگاه ایران تله کام ۱۴۰۰ بازدید و از توسعه زیرساخت دولت الکترونیک توسط ایرانسلی‌ها تقدیر کرد.

در صبح روز گذشته، جمعه سوم دی ۱۴۰۰، مهندس علی اصغر انصاری، معاون وزیر ارتباطات از غرفه ایرانسل در نمایشگاه تله کام ۱۴۰۰ دیدن کرد. معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و مجری و دبیر شورای راهبری توسعه شبکه ملی اطلاعات، در جریان این بازدید با دکتر بیژن عباسی آرند، مدیرعامل ایرانسل همراه شد و علاوه بر بازدید از غرفه ایرانسل در نمایشگاه تله کام ۱۴۰۰، در جریان جدیدترین اقدامات ایرانسل در زمینه تحول دیجیتال و توسعه زیرساخت‌های شبکه ملی اطلاعات قرار گرفت.

علی اصغر انصاری در این بازدید به استقبال وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از عرضه خدمات بازار دیجیتال تبادل API توسط ایرانسل با عنوان یلوهاب (Y’ello Hub) اشاره کرد و از Irancell خواست به تعامل برای توسعه این راهکار در راستای اهداف دولت الکترونیک ادامه دهد. معاون وزیر ارتباطات همچنین خواستار گسترش همکاری با بخش‌های مختلف به منظور توسعه کاربردهای اقتصاد دیجیتال و اقتصاد پلتفرمی شد و از حوزه‌های مورد توجه در این حوزه به سلامت هوشمند و کشاورزی هوشمند اشاره کرد.

آمادگی ایرانسل برای توسعه ظرفیت‌های زیرساختی

آقای عباسی آرند، مدیرعامل ایرانسل هم در این بازدید حرکت به سمت هوشمندسازی و یکپارچه‌سازی خدمات را گریزناپذیر دانست و گفت ایرانسل برای سرمایه‌گذاری و توسعه ظرفیت‌های زیرساختی در این زمینه آمادگی دارد. وی افزود همراهی همه دستگاه‌ها، پیش‌زمینه‌ی الزامی برای تحقق این هدف خواهد بود.

بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی مخابرات، فناوری اطلاعات و راه حل‌های نوآورانه موسوم به ایران تله کام ۱۴۰۰ از صبح روز پنجشنبه دوم دی ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران افتتاح شد و تا روز پنجم دی ماه ادامه خواهد داشت. شرکت‌های بزرگ ارتباطی کشور مانند ایرانسل و همچنین فعالان حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در این رویداد حاضر هستند.

Irancell به عنوان نخستین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، در سالن ۸ نمایشگاه تله کام ۱۴۰۰ حضور پیدا کرده و جدیدترین محصولات و خدمات خود در زمینه‌های مختلف فناوری‌های ارتباطی، نوآوری و تحول دیجیتال و راهکارهای سازمانی را با شعار نبض زندگی دیجیتال در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده است.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.