تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۲
کد خبر : 67339

مشخصات فنی پیکاپ فوتون تونلند جدید توسط ایران خودرو دیزل اعلام شد

مشخصات فنی پیکاپ فوتون تونلند جدید توسط ایران خودرو دیزل اعلام شد

مشخصات فنی پیکاپ فوتون تونلند جدید توسط ایران خودرو دیزل اعلام شدمشخصات فنی پیکاپ فوتون تونلند جدید توسط ایران خودرو دیزل اعلام شد. در ادامه با مشخصات و امکانات این پیکاپ جدید بازار ایران آشنا می‌شویم..

مشخصات فنی پیکاپ فوتون تونلند جدید توسط ایران خودرو دیزل اعلام شد

مشخصات فنی پیکاپ فوتون تونلند جدید توسط ایران خودرو دیزل اعلام شد. در ادامه با مشخصات و امکانات این پیکاپ جدید بازار ایران آشنا می‌شویم.

ایران خودرو دیزل از مدتی قبل تولید پیکاپ فوتون تونلند جدید را آغاز و به تازگی نیز مشخصات فنی این پیکاپ جدید بازار را در دو تیپ توربو بزنینی و توربو دیزلی منتشر کرد. گفتنی است این پیکاپ به تازگی به دست مشتریان رسیده و برخی از مالکان برای آن قیمتی بیش از ۱ میلیارد تومان را در آگهی‌های فروش در نظر گرفتند.

مشخصات فنی پیکاپ فوتون تونلند جدید

ایران خودرو دیزل برای پیکاپ فوتون تونلند جدید بنزینی یک موتور ۲ لیتری توربو ۴G20 میتسوبیشی در نظر گرفته است که می‌تواند قدرتی برابر با ۲۰۰ اسب بخار و گشتاور ۳۰۰ نیوتن‌متر را به تولید برساند. حداکثر گشتاور این پیشرانه از ۱۴۰۰ تا ۴۵۰۰ دور در دقیقه ارائه خواهد شد و یک گیربکس ۵ سرعت دستی آیسین نیز قدرتی تولیدی از پیشرانه را به چرخ‌های جلو و عقب منتقل خواهد کرد. شرکت بورگوارنر مکانیزم انتقال قدرت و تقسیم نیرو این خودرو را طراحی و ساخته است و این مکانزیم قادر است قدرت تولیدی را با ضرایب سبک و سنگین به چرخ‌های جلو و عقب منتقل کند.

فوتون تونلند جدید

فوتون تونلند جدید دیزلی نیز اکنون از موتور ۲.۸ لیتری کامینز بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با ۱۷۴ اسب بخار و گشتاور ۳۶۰ نیوتن‌متر را به تولید برساند. حداکثر گشتاور این پیشرانه نیز از ۱۶۰۰ تا ۳۶۰۰ دور در دقیقه ارائه خواهد شد. یک گیربکس ۵ سرعت دستی گتراک و در برخی از نسخه‌ها با استفاده از گیربکس زومکس به چرخ‌های جلو و عقب انتقال پیدا خواهد کرد. بورگوارنر برای این خودرو نیز مکانزیم انتقال قدرت و تقسیم نیرو را طراحی کرد تا قدرت تولیدی با ضرایب سبک و سنگین به چرخ‌های جلو و عقب منتقل شود.

فوتون تونلند جدید

از امکانات پیکاپ تونلند جدید بنزینی و دیزلی می‌توان به دو کیسه هوا، کامپیوتر سفر، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، سامانه کنترل حرکت در سراشیبی، چراغ روشنایی روز، سنسور نور، سنسور پارک و دوربین عقب، کنترل الکتریکی وضعیت انتقال قدرت، تریم داخلی چرم دو رنگ، ترمزهای دیسکی جلو و عقب، کروز کنترل، تهویه الکتریکی و نمایشگر ۱۰ اینچی لمسی اشاره کرد.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.