تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۴
کد خبر : 604449

از ترک تحصیل تا مدیر فنی یک شرکت طراحی سایت

مدیر فنی ۱۷ ساله شرکت طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ ره‌وب

مدیر فنی ۱۷ ساله شرکت طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ ره‌وب

در نشست خبری امروز در مرکز همایش‌های هتل قلب تهران، حمیده جعفری، مدیر فنی ۱۷ ساله شرکت طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ ره‌وب، درباره فعالیت‌ها و دستاوردهای این شرکت و مسیر حرفه‌ای خود صحبت کرد. حمیده جعفری از سن ۹ سالگی به دلیل فعالیت‌های والدینش در زمینه طراحی سایت، بازاریابی و برنامه‌نویسی، تصمیم به ترک

در نشست خبری امروز در مرکز همایش‌های هتل قلب تهران، حمیده جعفری، مدیر فنی ۱۷ ساله شرکت طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ ره‌وب، درباره فعالیت‌ها و دستاوردهای این شرکت و مسیر حرفه‌ای خود صحبت کرد.

حمیده جعفری از سن ۹ سالگی به دلیل فعالیت‌های والدینش در زمینه طراحی سایت، بازاریابی و برنامه‌نویسی، تصمیم به ترک تحصیل گرفت و علاقه‌اش به برنامه‌نویسی را دنبال کرد. در صحبت‌هایش، او به چالش‌هایی که در همکاری با مشتریان شرکت ره‌وب روبرو شده است اشاره کرد. سن کم و ترک تحصیل از دلایلی بوده که در سال‌های کاری او، برخی افراد همکاری با او را نپذیرفته‌اند. با این حال، حمیده جعفری توضیح داد که چگونه توانسته مشتریان خود را با کار خود راضی نگه‌دارد. او درباره مسیر توسعه خود نیز اظهار داشت: «از ابتدا با یادگیری نرم‌افزارهای گرافیکی شروع کردم و سپس به سمت فرانت‌اند پیش رفتم. بعداً متوجه شدم که علاقه‌ام در حوزه بک‌اند است و بخش‌های محاسباتی و حل مسئله برایم جذاب‌تر هستند.»

جعفری در ادامه توضیح داد که در دوره‌های برنامه‌نویسی دانشگاه تهران شرکت کرده است تا مدرک و رشد آموزشی خود را ارتقا دهد. این مدیر فنی ۱۷ ساله اظهار کرد: «از ۹ سالگی که ترک تحصیل کردم، تلاشم این بود که در حوزه کاری‌ام به‌عنوان برنامه‌نویس پیشرفت کنم. اما بسیاری از افراد همکاری با ما را نپذیرفتند زیرا اعتقاد داشتند که او در سن کمی است و درس نخوانده است. به همین دلیل، در ۱۳ سالگی در اولین دوره برنامه‌نویسی react native دانشگاه تهران ثبت‌نام کردم و مدرک آن را دریافت کردم. قبل از آن هم کار در حوزه مشاوره را در آموزشگاه متخصصان آینده شروع کرده بودم. چون نمی‌خواستم محدود شوم، حوزه کاری‌ام را گبه تدریج گسترش دادم و به طراحی و توسعه وبسایت‌ها، بهینه‌سازی موتورهای جستجو، تبلیغات دیجیتال و دیگر خدمات مرتبط با دیجیتال مارکتینگ مشغول شدم.»

حمیده جعفری با اشاره به مسئولیت‌های خود در شرکت ره‌وب، به اهمیت تعامل با مشتریان و رعایت نیازهای آنها پرداخت. او بیان کرد: «مشتریان ما از انواع و اقسام صنایع و برندها هستند. برخی از آنها دارای دانش فنی قوی هستند و برخی دیگر هم تازه کار هستند. ما در شرکت ره‌وب سعی می‌کنیم تا حد امکان با نیازهای و توانایی‌های مشتریان همراهی کنیم و به آنها راهنمایی کنیم.»

همچنین، حمیده جعفری به اهمیت آموزش و یادگیری در حوزه فناوری اطلاعات اشاره کرد و تاکید کرد که برای پیشرفت در این صنعت، باید در عرصه‌های مختلف آموزش ببینیم و با تغییرات روزانه این حوزه همراه باشیم. او با تاکید بر اینکه تکنولوژی به سرعت پیشرفت می‌کند، افزود: «برنامه‌ریزی برای یادگیری و پیگیری تغییرات و رویدادهای صنعت بسیار مهم است. من همواره سعی می‌کنم به رویدادها و کنفرانس‌های مرتبط با حوزه کاری‌ام شرکت کنم و از طریق مطالعه و مشارکت در جامعه فناوری اطلاعات به روز باشم.»

در پایان، حمیده جعفری به جوانان علاقه‌مند به حوزه فناوری اطلاعات توصیه کرد که به علاقه‌های خود پایبند باشند، تجربه کاری کسب کنند و به رویدادها و آموزش‌های مرتبط با حوزه خود شرکت کنند. او بیان کرد: «با علاقه، تلاش و پشتکار می‌توان در هر سنی و در هر حوزه‌ای موفق شد. از جوانان می‌خواهم که به رویاهای خود اعتماد داشته باشند و در راه رسیدن به آنها تلاش کنند.»

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.