تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۰
کد خبر : 53495

مجمع عمومی عادی سالانه بانک سامان برگزار شد

مجمع عمومی عادی سالانه بانک سامان برگزار شد

کافه دانش: مجمع عمومی عادی سالانه بانک سامان، برای بررسی عملکرد سال ۹۹ این بانک برگزار شد. به گزارش سایت خبری تحلیلی کافه دانش، مجمع عمومی عادی سالانه بانک سامان، برای بررسی عملکرد سال ۹۹ این بانک، صبح امروز دوشنبه ۲۸ تیر ماه ۱۴۰۰، با حضور مدیران و جمع محدودی از سهامداران این بانک ، …

کافه دانش: مجمع عمومی عادی سالانه بانک سامان، برای بررسی عملکرد سال ۹۹ این بانک برگزار شد.

به گزارش سایت خبری تحلیلی کافه دانش، مجمع عمومی عادی سالانه بانک سامان، برای بررسی عملکرد سال ۹۹ این بانک، صبح امروز دوشنبه ۲۸ تیر ماه ۱۴۰۰، با حضور مدیران و جمع محدودی از سهامداران این بانک ، در سالن همایشهای مجموعه فرهنگی، ورزشی و تفریحی تلاش برگزار شد.

بنا به این گزارش، در مورخه ۲۳ تیرماه سالجاری(یک هفته پیش)، بانک سامان با انتشار اطلاعیه‌ای، از کلیه سهامداران خود دعوت کرده بود تا در مجمع عمومی عادی سالانه این بانک شرکت نمایند.

این  گزارش می افزاید، در جلسه امروز مجمع، گزارش هیئت ‌مدیره در خصوص عملکرد سال مالی منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۲۹و همچنین گزارش حسابرس و بازرس قانونی در خصوص عملکرد بانک در همین مدت قرائت شد.

همچنین بررسی و تصویب صورت‌های مالی و تصمیم ‌گیری در خصوص تقسیم سود سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۹۹ از دیگر دستور کارهای مجمع بانک سامان بود.

دستور کار دیگر جلسه امروز، انتخاب بازرس قانونی و علی‌البدل و تعیین حق‌الزحمه آنان، تعیین حق حضور اعضای غیرموظف و پاداش هیئت ‌مدیره و درنهایت تعیین روزنامه کثیرالانتشار برای درج آگهی‌ها بود.

گفتنی است، در راستای رعایت دستورالعمل‌های ابلاغی ستاد ملی مبارزه با کرونا، این مجمع با محدودیت حضور سهامداران حقیقی و حقوقی (۱۵ نفر) برگزار شد. همچنین این مجمع به‌ صورت آنلاین از طریق وب ‌سایت بانک سامان به نشانی  www.sb24.ir نیز، برای سهامداران بانک پخش شد.

خبرنگار: کوروش جم

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.