تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۶:۴۲
کد خبر : 600688

فقط خبر خوب و امیدبخش بخوانید/ اهمیت پیگیری اخبار خوب چیست؟

فقط خبر خوب و امیدبخش بخوانید/ اهمیت پیگیری اخبار خوب چیست؟
پیگیری خبر خوب و امیدبخش فوائد و مزایای مختلفی دارد که مهمترین آن در امان ماندن از هزاران عارضه خبر منفی است

چرا باید خبر خوب و امیدبخش بخوانیم؟ از مزایای مطالعه خبر خوب و امیدبخش چه چیزی می دانید؟ به گزارش پایگاه خبری امیدرسان پیام و مسئله ای که در این پست به آن اشاره می کینم تاکید و توسعه به پرهیز کردن از مطالعه و پیگیری اخبار منفی و ناامید کننده است. البته توصیه ما به شما تاکید بر دریافت اخبار خوب و امیدبخش است که در ادامه به آن اشاره می کنیم.

در ایام و سالهایی زندگی می کنیم که در معرض دریافت انواع و اقسام اطلاعات و اخبارهای گوناگون هستیم. همانند امواج رادیویی که دور و بر ما را فرا گرفته است و گریزی از آن نیست. انتشار این اخبار هم در دور و بر ما وجود دارد و گریزی از آنها نیست.

چون اولا اخبار نتیجه وقوع اتفاقات است که نمیتوان دنیا را منجمد کرد و طبیعتا در هر لحظه میلیاردها میلیارد اتفاق در سراسر زمین در حال رخ دادن است.

خبر خوب و امیدبخش

خبر خوب و امیدبخش

دوم اینکه با گسترش تکنولوژی و فناوری های جدید سرعت انتشار اخبار و جابجایی اطلاعات به کسری از ثانیه رسیده است و از این امر هم نمی توان اجتناب کرد.

پس باید بپذیریم که ما هم جزئی از چرخه جذب و یا انتشار اخبار هستیم. در ابتدا باید بگوییم که پیگیری اخبارها و اطلاع داشتن از اخبار ریز و درشت دنیا دردی از ما دوا نمی کند و نباید به این اخبار دل بست و دائم پیگیر آنها شد.

اما حالا که بالاجبار درگیر این اخبار هستیم باید چه کرد. باید راه حلی داشت تا از مضرات این خبرهای رنگارنگ پرهیز کرد.

پایگاه خبری امیدرسان، مرجع خبر خوب و امیدبخش

بر اساس مطالعات و تحقیقات بی شمار آنچه که از ذهن ما عبور می کند بر زندگی جسمی ما اثر خود را خواهد گذاشت. حتی اگر آن اثر ملموس و آشکار نباشد. لذا اگر ما دائما با اخبار منفی و بد مواجه شده و این اخبار به گوش و چشم ما برسد حتما آثار این اخبار منفی در روح و ذهن ما نقش خواهد بست و دیری نخواهد پایید که می بینیم به اولین اثر این اخبار یعنی ناامیدی و سپس افسردگی گرفتار شده ایم.

دائم به دنبال اخبار و اطلاعات الکی نباشید

در این مقاله ما به شما خواهیم گفت در مرحله اول به دنبال اخبار نباشید و به قول کتاب معروفی که عادل فردوسی پور ترجمه کرده است سعی کنید وقت خود را صرف کارهای بهتری به جز پیگیری اخبار کنید.

اگر درگیر اخبار شوید ناخواسته درگیر خبرهای منفی و ناامیدکننده خواهید شد و این ناامیدی و افسردگی در آینده گریبان شما را خواهد گرفت.

بدانید که راه حل جایگزین کردن خبر خوب و امیدبخش به جای خبر منفی و ناامید کننده است.

در این مقاله به شما یک پایگاه خبری معرفی می کنیم که هدفش از راه اندازی انتشار خبر خوب و امیدبخش است. اخباری که با خواندن آنها حال دلتان بهتر خواهد شد و روحیه شاد و شادابی خواهید داشت.

اثرات خواندن خبر خوب و امیدبخش در زندگی شخصی

همانطور که احتمالا خوانده و یا شنیده اید و بر اساس تحقیقات و آزمایش های متعددی که انجام شده است این اخبار و اتفاقاتی که به سمع و نظر ما می رسد چه بخواهیم و چه نخواهیم بر روح و ذهن و جسم ما اثرگذار است.

این موضوع به حدی جدی و البته خطرناک است که محققان و دانشمندان هشدارهای زیادی داده اند که آنچه از پیرامون خود دریافت می کنیم حتما در وجود ما نهادینه خواهد شد.

پایگاه خبری امیدرسان مرجع خبر خوب و امیدبخش

پایگاه خبری امیدرسان مرجع خبر خوب و امیدبخش

یعنی اگر شما دائما اخبار گل و گیاه را دنبال کنید درآینده حتما چند گل و گیاه در خانه خود خواهید داشت. به این موضوع در بین فعالان این عرصه مسئله قانون جذب گفته می شود.

بر اساس نظریه طرفداران قانون جذب همه آنچه که در ذهن انسان می گذرد حتما برای او اتفاق خواهد افتاد. یعنی اگر شما دائما به فکر گوشی جدید فلان مارک باشید حتما به آن دست خواهید یافت. البته این قانون جذب شرایط و قوانینی دارد که باید برای رسیدن به هدف خود به آن پایبند باشید.

در هر حال موضوع فعلی مقاله ما از این جهت مهم است که متاسفانه حجم بسیار زیادی از اخباری که ما را در گیر خودش می کند اخبار منفی و ناامید کننده است.

خبر منفی یعنی اخباری که حال دل ما را خوب نمی کند و نه تنها لبخندی به لب ما نمی نشاند بلکه یک غم و حزن در ته دلمان می نشیند. اخبارهای مختلف در حوزه گرانی ها و تورم و معیشت، اخبار قتل، تجاوز، سرقت، همه حال ما را بد خواهند کرد.

از اخبار منفی و ناامید کننده فرار کنید

در سالیان اخیر انتشار اخبار ناراحت کننده از قبیل انواع قتلها، تجاوزها، سرقت ها، اختلاسها، گرانی ها، تورم و … باعث شده است میل و رغبت جامعه ناخودآگاه به سمت این قبیل اخبار سوق پیدا کند.

رسانه ای که همیشه اخبار پر کلیکش و یک صفحه از روزنامه اش درباره حوادث و جرائم باشد طبیعتا ذائقه جامعه را به سمت این قبیل اخبار می کشاند.

سول دانیال زاده کیست و چرا اینقدر مشهور است؟

این اخبار مسموم می‌تواند به طور غیرمستقیم و تدریجی باعث بی تفاوتی جامعه نسبت به زشتی ها شود. علاوه بر این انتشار اخبار تلخ موجب کاهش احساس امنیت در بین مردم می شود.

اگر اهل اینستاگردی و وب گردی باشید حتما تجربه دیدن فیم های کوتاه از بدخلاقی ها را دیده اید.

مضرات خواندن اخبار منفی و ناامید کننده

فقط کافیست به یه یک کلیپ ناراحت کننده که اخیرا دیده اید فکر کنید. متوجه میشوید که چقدر عصبی، ناراحت و خشمگین شده اید. سر درد، پرخاشگری، توهین، تپش قلب، ناامیدی همه از عوارض طبیعی دیدن اخبار و کلیپ های بد و منفی است.

بنابراین خلاصه مطلب تا این جا این است که تا جایی که می توانید از در معرض اخبار قرار گرفتن جلوگیری کنید اما چون این موضوع تقریبا غیرممکن است پس سعی کنید از اخبار منفی و ناامید کننده نه تنها دوری کرده بلکه از اخبار منفی فرار کنید.

چرا باید خبر خوب بخوانیم؟

چرا باید خبر خوب بخوانیم؟

حال که متوجه شدیم که گریزی از اخبار نیست و اخبار منفی هم مانند سم در روح و ذهن ما اثر می‌کند پس راه حل چیست. بهترین راه حل جایگزینی اخبار خوب و امیدبخش به جای اخبار منفی و ناامیدکننده است.

راه حل و پیشنهاد ما این است که در روز حداقل یک یا دو خبر خوب بخوانید و اگر این خبر در ابتدای صبح و آغاز فعالیت روزانه باشد بسیار بهتر است. چرا که به قول معروف روز شما را خواهد ساخت.

فوائد مطالعه خبر خوب و امیدبخش

پیگیری خبر خوب و امیدبخش فوائد و مزایای مختلفی دارد که مهمترین آن در امان ماندن از هزاران عارضه خبر منفی است. در ادامه به برخی از فوائد خبر خوب و امیدبخش اشاره می کنیم:

توسعه مهارت های ارتباطی، اطلاع رسانی، آگاهی سیاسی و افزایش دانش

بهترین مرجع خبر خوب و امیدبخش

راهکار نهایی ما به شما این است که به دنبال جایگزینی اخبار خوب و امیدبخش باشیم. اگرچه رسانه‌های تخصصی در این حوزه کم هستند.

اما رسانه‌هایی همچون پایگاه خبری امیدرسان با محوریت انتشار خبر خوب و امیدبخش پا به عرصه رسانه ای گذاشته که در این پایگاه خبری سعی بر این است که خبر خوب و امیدبخش و اخبار خوشحال کننده بیش از پیش مورد توجه و انتشار قرار گیرد.

این پایگاه خبری می خواهد با انتشار اخبار خوب، شیرین، امیدبخش و… فضای نشاط و امید را به جامعه تزریق کند. هدف و مخاطبین اصلی این وبسایت تمامی مردم و سپس رسانه ها هستند.

پایگاه خبری امیدرسان، مرجع خبر خوب و امیدبخش

در این وبسایت خبر خوب و امیدوارکننده کشور منعکس می‌شود. خبری که در عین صداقت داشتن به مردم می‌گوید که هنوز اتفاقات خوب در حال رخ دادن است. اخباری که به مردم ثابت کند همه کشور قتل و تجاوز، گرانی، تورم، دروغ و … نیست. متاسفانه مردم ما مدتها است خبری مثل خبر فداکاری ریزعلی خواجوی را نشنیده اند. البته اتفاقات خوب این چنینی زیاد رخ داده است اما به درستی و کافی منعکس نشده اند.

چون اخبار بد و تلخ جامعه را فراگرفته است. چون مادران ما از این که فرزندشان کمی دیر به منزل برگردند در هراس هستند.

امیدرسان، رسانه امیدبخش

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.