تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۹
کد خبر : 608783

نتیجه بازی فوتبال ایران و ژاپن

نتیجه بازی فوتبال ایران و ژاپن

ایران در بازی های آسیایی 2024 در مقابل ژاپن با دو گل برد را از آن خود کرد ، این بازی در دقایق 90 با یک پنالتی توسط جهانبخش نتیجه را دو بر یک به نفع ایران کرد. ترکیب تیم ملی ایران در مقابل ژاپن تیم ملی فوتبال ایران امروز ساعت 15 در مرحله یک

ایران در بازی های آسیایی 2024 در مقابل ژاپن با دو گل برد را از آن خود کرد ، این بازی در دقایق 90 با یک پنالتی توسط جهانبخش نتیجه را دو بر یک به نفع ایران کرد.

ترکیب تیم ملی ایران در مقابل ژاپن

تیم ملی فوتبال ایران امروز ساعت 15 در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا در ورزشگاه اجوکیشن سیتی مقابل ژاپن بازی می‌کند. تیم‌مون برای صعود به جمع چهار تیم برتر تلاش می‌کنه.

امیر قلعه‌نویی 11 بازیکن رو برای بازی با ژاپن انتخاب کرده. مهدی طارمی به دلیل محرومیت و سید مجید حسینی و صادق محرمی به دلیل مصدومیت در ترکیب نیستن و بنابراین تغییراتی در تیم ایجاد شده.

علیرضا بیرانوند همچنان دروازه‌بان اول تیم ملی ایرانه و می‌خواد با بازدهی خودش ستاره‌های ژاپن رو از گلزنی جلوگیری کنه و برتری تیمشون رو اعلام کنه.

محمدحسین کنعانی‌زادگان پس از اتمام محرومیتش به ترکیب و لیست تیم ملی ایران بازگشته و جای روزبه چشمی در دفاع رو گرفته تا در مقابل ژاپن موثر باشه. همچنین شجاع خلیل‌زاده هم با انگیزه‌های زیاد در ترکیب حضور داره و می‌خواد در مقابل سامورایی‌ها درخشش داشته باشه.

رامین رضاییان برای دومین بار پیاپی در ترکیب اصلی تیم ملی قرار گرفته و می‌خواد از سمت راست دفاع ایران جلوی حملات ژاپن رو بگیره.

تغییر مهمی در سمت چپ دفاع تیم ملی اتفاق افتاده. احسان حاج‌صفی، کاپیتان تیم ایران و زننده آخرین پنالتی در دیدار گذشته با سوریه، از ترکیب حذف شده و جایش رو میلاد محمدی گرفته.

همچنین امید ابراهیمی برای تقویت خط میانی تیم ملی ایران به ترکیب اصلی پیوسته و برای اولین بار در جام ملت‌های آسیا حضور داره تا از بازی‌سازی ژاپن جلوگیری کنه.

سعید عزت‌اللهی که همیشه به عنوان تک هافبک دفاعی بازی می‌کرد، امروز در شرایطی به میدان می‌ره که امید ابراهیمی هم باهاشه تا این دو هافبک دفاعی شکل بازی ایران رو تغییر بدن.

سامان قدوس، بازیکن خوش‌تکنیک و طراحیبا توجه به متن ارائه شده، در بازی مقابل ژاپن در جام ملت‌های آسیا، تیم ملی فوتبال ایران با ترکیب زیر به میدان خواهد رفت:

دروازه‌بان: علیرضا بیرانوند
دفاع: روزبه چشمی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، شجاع خلیل‌زاده، میلاد محمدی
هافبک: امید ابراهیمی، سعید عزت‌اللهی
حمله: رامین رضاییان

نکته‌ای که در متن ارائه شده ذکر نشده، تعداد سایر بازیکنان حاضر در ترکیب است. اما با توجه به تاریخ برگزاری بازی (2024-02-03)، ممکن است تغییراتی در ترکیب تیم ملی ایران رخ داده باشد و این ترکیب ممکن است با ترکیب واقعی بازی تفاوت داشته باشد. برای اطلاعات دقیق‌تر، پیشنهاد می‌کنم از منابع خبری معتبر یا وب‌سایت‌های رسمی مرتبط با فدراسیون فوتبال ایران بهره ببرید.

در بازی امروز تیم ملی فوتبال ایران در مقابل ژاپن، سردار آزمون به عنوان امید اصلی گلزنی و تک و تنها در رأس خط حمله قرار خواهد گرفت. مهدی طارمی به دلیل محرومیت، دیگر در کنار آزمون حضور نخواهد داشت.

تغییراتی در ترکیب تیم ایران نسبت به بازی گذشته مقابل سوریه اتفاق افتاده است. روزبه چشمی، احسان حاج‌صفی، مهدی قایدی و مهدی طارمی که در بازی قبلی در ترکیب اصلی حضور داشتند، امروز در مقابل ژاپن به ترکیب نخواهند پیوست. جایشان را محمدحسین کنعانی‌زادگان، میلاد محمدی، امید ابراهیمی و محمد محبی در این بازی خواهند گرفت.

ترکیب تیم ملی ایران در مقابل ژاپن به شرح زیر است:
– دروازه‌بان: علیرضا بیرانوند
– دفاع: محمدحسین کنعانی‌زادگان، شجاع خلیل‌زاده، رامین رضاییان، میلاد محمدی
– هافبک: امید ابراهیمی، سعید عزت‌اللهی، سامان قدوس
– حمله: علیرضا جهانبخش، محمد محبی، سردار آزمون

با این ترکیب، تیم ملی ایران به دنبال کسب برتری در برابر ژاپن و صعود به مرحله بعدی جام ملت‌های آسیا است. البته لازم به ذکر است که این ترکیب ممکن است با ترکیب واقعی بازی تفاوت داشته باشد. برای اطلاعات دقیق‌تر، به منابع خبری معتبر یا وب‌سایت‌های رسمی فدراسیون فوتبال ایران مراجعه کنید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.