تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۷:۳۰
کد خبر : 608118

غوغای نهنگ‌ها با برداشت هزاران بیت‌کوین از صرافی‌ها! برای اتفاقی بزرگ آماده شویم؟

غوغای نهنگ‌ها با برداشت هزاران بیت‌کوین از صرافی‌ها! برای اتفاقی بزرگ آماده شویم؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه بیت‌کوین (BTC) روز شنبه به دلیل انتقال تعداد قابل‌توجه ۴۳۷۷ واحد BTC توسط نهنگ‌ها از صرافی متمرکز (CEX) کراکن (Kraken) به کیف پول‌های ناشناخته، بار دیگر در کانون توجه‌ها قرار گرفت. این امر در بحبوحه افت قیمت BTC در بازار بلافاصله توجه علاقه‌مندان را به خود جلب کرد. بر اساس داده‌های

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بیت‌کوین (BTC) روز شنبه به دلیل انتقال تعداد قابل‌توجه ۴۳۷۷ واحد BTC توسط نهنگ‌ها از صرافی متمرکز (CEX) کراکن (Kraken) به کیف پول‌های ناشناخته، بار دیگر در کانون توجه‌ها قرار گرفت.

این امر در بحبوحه افت قیمت BTC در بازار بلافاصله توجه علاقه‌مندان را به خود جلب کرد.

بر اساس داده‌های افشاشده، در مجموع هشت تراکنش مهم به انتقال بیت‌ کوین‌ها در ۲۴ ساعت گذشته نسبت داده شده است.

بر همین اساس، در اولین تراکنش، ۵۳۴ بیت‌کوین به ارزش ۲۳.۳۰ میلیون دلار به آدرسی نامعلوم منتقل شد و به طور همزمان، تراکنش دوم، انتقال ۴۷۱ بیت‌ کوین از صرافی مذکور را به کیف پول جدید ناشناخته دیگری به نمایش گذاشت.

در همین حال، در تراکنش‌های سوم، چهارم، پنجم و ششم به ترتیب ۶۱۶، ۶۹۱، ۴۸۳ و ۵۰۸ بیت‌ کوین از کراکن به کیف پول‌های ناشناخته منتقل شدند.

در نهایت، در تراکنش‌های هفتم و هشتم، ۵۶۵ و ۵۰۹ بیت‌کوین انتقال یافتند. تمام تراکنش‌های ذکر شده در مجموع ۱۹۱.۰۹ میلیون دلار از این توکن را جابه‌جا کردند.

در زمان نگارش این خبر، قیمت بیت‌کوین طی ۲۴ ساعت گذشته حدود ۱ درصد افزایش داشته و در حال حاضر، در محدوده ۴۴ هزار دلار معامله می‌شود.

در همین حال، نمودار هفتگی BTC هم جهش ۴.۲۳ درصدی را نشان می‌دهد که باعث تقویت فرضیه رشد این رمزارز می‌شود.

در این میان، علی مارتینز، تحلیلگر برجسته ارزهای دیجیتال، پویایی فعلی بازار بیت‌کوین را مورد توجه قرار داده و نسبت به روند قیمت BTC در کوتاه‌مدت ابراز خوش‌بینی کرده است.

طبق گفته او، صرف نظر از این که چه اتفاقی در مورد صندوق‌های قابل‌معامله در بورس (ETF) اسپات بیت‌کوین رخ خواهد داد، این ارز دیجیتال هنوز رویداد صعودی دیگری را در سال جاری در پیش رو دارد، یعنی موضوع هاوینگ (نصف شدن پاداش استخراج) که در طول تاریخ به عنوان کاتالیزوری برای افزایش قیمت عمل کرده است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته غوغای نهنگ‌ها با برداشت هزاران بیت‌کوین از صرافی‌ها! برای اتفاقی بزرگ آماده شویم؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.