تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰
کد خبر : 604648

غافلگیری معامله‌گران اتریوم با یک کندل نادر! چه اتفاقی در بازار این رمزارز افتاده؟

غافلگیری معامله‌گران اتریوم با یک کندل نادر! چه اتفاقی در بازار این رمزارز افتاده؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه امروز برای اولین بار در حدود دو سال گذشته، اتفاق جالب و مهمی برای اتریوم (ETH) رخ داد. یک ریزش سنگین قیمتی شکل گرفت، اما بیش از نیمی از این ریزش جبران شد. در نتیجه، یک سایه (فیتیله) بلند در نمودار کندل روزانه اتریوم تشکیل شد. این موضوع بازار را آشفته

زمان مطالعه: 2 دقیقه

امروز برای اولین بار در حدود دو سال گذشته، اتفاق جالب و مهمی برای اتریوم (ETH) رخ داد. یک ریزش سنگین قیمتی شکل گرفت، اما بیش از نیمی از این ریزش جبران شد. در نتیجه، یک سایه (فیتیله) بلند در نمودار کندل روزانه اتریوم تشکیل شد. این موضوع بازار را آشفته کرده و منجر به لیکویید شدن موقعیت‌های معاملاتی خرید به ارزش تقریبی ۸۲ میلیون دلار شده است.
غافلگیری معامله‌گران اتریوم با یک کندل نادر! چه اتفاقی در بازار این رمزارز افتاده؟چنین تغییر قیمتی چشمگیری را می‌توان به عوامل مختلفی نسبت داد. در شرایطی که بسیاری از معامله‌گران در سمت لانگ (خرید) هستند، یک حرکت ناگهانی برای فروش، به دلیل فقدان سفارش‌های خرید فوری در سطوح فعلی یا کمی پایین‌تر، می‌تواند موجی از لیکوییدیشن‌ها را به همراه داشته باشد و باعث افت قیمت تا رسیدن به سطحی شود که نقدینگی موجود است.

دوم، زمانی که بازار به شدت به سمت موقعیت‌های خرید متمایل است، ممکن است یک لانگ اسکوئیز (long squeeze) رخ دهد. اگر روند بازار شروع به تغییر کند، آنهایی که موقعیت خرید اهرمی دارند، ممکن است مجبور به فروش برای پوشش موقعیت خود شوند. در نتیجه فشار نزولی بر قیمت تقویت می‌شود.
با این حال، نکته جالب‌توجهی که وجود دارد، این است که بسیاری از سرمایه‌گذاران افت اخیر قیمت اتریوم را فرصتی برای خرید با قیمت‌های پایین‌تر در نظر گرفتند و در نتیجه، گاوها دست به کار شدند و قیمت را بهبود دادند.
اتریوم به دلیل نوساناتش شناخته شده است، اما چنین نوسان قیمتی قابل‌توجهی نسبتا نادر است. سرمایه‌گذاران باید احتیاط کنند و برای محافظت از سرمایه در برابر چنین نوسانات شدید بازار، اهرم موقعیت‌های معالاتی خود را کاهش دهند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته غافلگیری معامله‌گران اتریوم با یک کندل نادر! چه اتفاقی در بازار این رمزارز افتاده؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.