تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۹
کد خبر : 17518

شاه‌حسینی: «به کودکان شلیک نکنید» را به جشنواره می‌رسانم

شاه‌حسینی: «به کودکان شلیک نکنید» را به جشنواره می‌رسانم

شاه‌حسینی: «به کودکان شلیک نکنید» را به جشنواره می‌رسانم کارگردان «شب بخیر فرمانده» از نوشتن یک فیلمنامه و طراحی یک سریال در روزهای خانه‌نشینی خود خبر داد. – اخبار فرهنگی – به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، روزهای کرونایی نه تنها عموم مردم بلکه هنرمندان و سینماگران را نیز خانه‌نشین کرده است. این مدت فرصت خوبی است تا کارگردانانی که نویسندگی کارهای خود را بر عهده دارند درباره پروژه‌های بعدی خود فکر کنند و برای ساخت آن تصمیم بگیرند.
“آقازاده” از عید فطر شروع می‌شودنروژ و جمهوری چک سینماهایشان را بازگشایی می کنندسینماگران دفاع مقدس نیز در این میان باید امسال درخشان‌تر از سال‌های قبل در ساخت فیلم‌های سینمایی بدرخشند و از این فرصت استفاده کنند.
خانم انسیه شاه‌حسینی که با فیلم‌هایی مانند «غروب شد بیا» «شب به خیر فرمانده» «پنالتی» و «زیباتر از زندگی است» در سینمای دفاع مقدس دیده شده است، مدتی است که از سینما و تولید فاصله گرفته است.
با وی درباره کارهای جدیدی که در نظر دارد گفت‌وگوی کوتاهی داشتیم.
شاه حسینی با اشاره به اینکه این مدت فرصت خوبی بود تا به عنوان فیلمنامه‌نویس روی کار ج..

شاه‌حسینی: «به کودکان شلیک نکنید» را به جشنواره می‌رسانم

کارگردان «شب بخیر فرمانده» از نوشتن یک فیلمنامه و طراحی یک سریال در روزهای خانه‌نشینی خود خبر داد.

شاه‌حسینی: «به کودکان شلیک نکنید» را به جشنواره می‌رسانم – اخبار فرهنگی –

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، روزهای کرونایی نه تنها عموم مردم بلکه هنرمندان و سینماگران را نیز خانه‌نشین کرده است. این مدت فرصت خوبی است تا کارگردانانی که نویسندگی کارهای خود را بر عهده دارند درباره پروژه‌های بعدی خود فکر کنند و برای ساخت آن تصمیم بگیرند.

"آقازاده" از عید فطر شروع می‌شودنروژ و جمهوری چک سینماهایشان را بازگشایی می کنند

سینماگران دفاع مقدس نیز در این میان باید امسال درخشان‌تر از سال‌های قبل در ساخت فیلم‌های سینمایی بدرخشند و از این فرصت استفاده کنند.

خانم انسیه شاه‌حسینی که با فیلم‌هایی مانند «غروب شد بیا» «شب به خیر فرمانده» «پنالتی» و «زیباتر از زندگی است» در سینمای دفاع مقدس دیده شده است، مدتی است که از سینما و تولید فاصله گرفته است.

با وی درباره کارهای جدیدی که در نظر دارد گفت‌وگوی کوتاهی داشتیم.

شاه حسینی با اشاره به اینکه این مدت فرصت خوبی بود تا به عنوان فیلمنامه‌نویس روی کار جدیدی که در نظر دارد بسازد متمرکز شود گفت: تمام کارهایی که نوشتم «اورجینال» است و اقتباسی نسیت. فیلمی که قرار است تا امسال آن را جلوی دوربین ببریم با عنوان «به کودکان شلیک نکنید» و با تهیه‌کنندگی سید سعید سیدزاده اثری است با حال و هوای محور مقاومت که اشاراتی هم به دفاع مقدس دارد.

وی در ادامه بیان کرد: این فیلم فعلاً بازیگران خود را انتخاب نکرده است و بعد از اتمام فیلمنامه و دیگر مراحل پیش تولید، وارد مراحل جدی بعدی خواهیم شد.

شاه‌حسینی اظهار کرد که داستان فیلم را فعلاً نمی‌تواند بیان کند اما فضای فیلم درباره انسان‌ها و روابطشان در شرایط بحرانی است.

وی ضمن اشاره به اینکه بیشتر سرگرم حال و هوای هنری و شاعرانه کارهای خود است بیان کرد که درباره حل مسأله رکود در سینما نظر خاصی ندارد.

شاه‌حسینی افزود: فیلم‌‌هایی که از من ساخته شده است مخاطبین خاص خود را دارد و عموماً کارهای من را دوست دارند. در شبکه نمایش خانگی نیز دو فیلم «غروب شد بیا» و «شب به خیر فرمانده» وجود دارد که از نظرات خوبی برخوردار شده و در مجموع استقبال بدی از آنها نشده است.

البته از میزان فروش آنها بی‌خبرم و باید تهیه‌کننده فیلم درباره آن صحبت کند.

شاه حسینی در پاسخ به خبرنگار تسنیم درباره سریالی که درباره خانم عصمت فرجوانی قرار بود بسازد گفت که این سریال فعلاً در مرحله طراحی فیلمنامه و نویسندگی قرار دارد و بعد از تولید فیلمم آن را خواهم ساخت.

وی در پایان گفت که تمام تلاشمان این است که این فیلم به جشنواره فجر امسال برسد.

انتهای پیام/

– تسنیم نیوز

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.