تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۴
کد خبر : 4375

"سرگذشت" سریال شبانه تلویزیون شد

"سرگذشت" سریال شبانه تلویزیون شد

“سرگذشت” سریال شبانه تلویزیون شد مجموعه نمایشی “سرگذشت” از جمعه هر شب از شبکه یک سیما پخش می شود. – اخبار فرهنگی – به گزارش خبرگزاری تسنیم، سریال “سرگذشت” یا همان فصل دوم “محکومین”، مجموعه قصه هایی درباره ازدواج ، طلاق ، اعتیاد و روابط خانوادگی است که طبق برنامه قبلی از ۲۷ دی تا قبل از دهه فجر در کنداکتور شبکه یک قرار دارد.
“تشریفات” فخیم‌زاده، “تیرباران” مجیدی و “شیلات” رشیدی در آخر هفته تلویزیونسریال “زیر همکف” نیز که به احترام شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و همدردی با خانواده های شهدای هواپیمای اوکراینی، بعلت طنز بودن از دو هفته قبل متوقف شده بود ، از یکشنبه هفته آینده پس از سریال سرگذشت پخش می شود .
“سرگذشت” هرشب ساعت ۲۲:۱۵ و “زیر همکف” ساعت ۲۳ پخش می شود‌. مجموعه نمایشی “سرگذشت” در ۱۴ قسمت به تهیه کنندگی بهروز مفید و کارگردانی سید جمال سید حاتمی در گروه فیلم و سریال شبکه یک تولید شده است .
انتهای پیام/

"سرگذشت" سریال شبانه تلویزیون شد

مجموعه نمایشی "سرگذشت" از جمعه هر شب از شبکه یک سیما پخش می شود.

"سرگذشت" سریال شبانه تلویزیون شد – اخبار فرهنگی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سریال "سرگذشت" یا همان فصل دوم "محکومین"، مجموعه قصه هایی درباره ازدواج ، طلاق ، اعتیاد و روابط خانوادگی است که طبق برنامه قبلی از ۲۷ دی تا قبل از دهه فجر در کنداکتور شبکه یک قرار دارد.

"تشریفات" فخیم‌زاده، "تیرباران" مجیدی و "شیلات" رشیدی در آخر هفته تلویزیون

سریال "زیر همکف" نیز که به احترام شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و همدردی با خانواده های شهدای هواپیمای اوکراینی، بعلت طنز بودن از دو هفته قبل متوقف شده بود ، از یکشنبه هفته آینده پس از سریال سرگذشت پخش می شود .

"سرگذشت" هرشب ساعت ۲۲:۱۵ و "زیر همکف" ساعت ۲۳ پخش می شود‌. مجموعه نمایشی "سرگذشت" در ۱۴ قسمت به تهیه کنندگی بهروز مفید و کارگردانی سید جمال سید حاتمی در گروه فیلم و سریال شبکه یک تولید شده است .

انتهای پیام/

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.