تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۵
کد خبر : 605641

رشد بیش از ۴۰۰ درصدی مون ریور در هفته گذشته! کوساما چه نقشی دارد؟

رشد بیش از ۴۰۰ درصدی مون ریور در هفته گذشته! کوساما چه نقشی دارد؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه اخیرا مون ریور (MOVR) به عنوان یکی از رمزارزهای پرسود بازار ارزهای دیجیتال ظاهر شده و رشد هفتگی فوق‌العاده بیش از ۴۰۰ درصدی را به نمایش گذاشته است. این افزایش ناگهانی، علاقه سرمایه‌گذاران را به MOVR برانگیخته و توجهات را به این ارز دیجیتال معطوف کرده است، به طوری که مون

زمان مطالعه: 2 دقیقه

اخیرا مون ریور (MOVR) به عنوان یکی از رمزارزهای پرسود بازار ارزهای دیجیتال ظاهر شده و رشد هفتگی فوق‌العاده بیش از ۴۰۰ درصدی را به نمایش گذاشته است. این افزایش ناگهانی، علاقه سرمایه‌گذاران را به MOVR برانگیخته و توجهات را به این ارز دیجیتال معطوف کرده است، به طوری که مون ریور به یکی از رمزارزهای ترند بازار تبدیل شده است.
فراتر رفتن از مرز ۴۰ دلار یک لحظه مهم برای MOVR و نقطه عطفی در مسیر حرکت آن بود. اگرچه افزایش قیمت مون ریور غیرقابل توضیح به نظر می‌رسد، اما می‌توان آن را به چندین عامل نسبت داد.

صعود چشمگیر قیمت MOVR را می‌توان به مسیر صعودی بلاکچین‌های لایه ۱ مانند پولکادات (DOT) و کوساما یا کوزاما (KSM) مرتبط کرد. قابل ذکر است که افزایش قیمت DOT و KSM، توکن‌های بومی این بلاکچین‌ها، تأثیر مثبتی بر مون ریور داشته است.
مون ریور به عنوان یک پاراچین سازگار با اتریوم (ETH) در شبکه کوساما، طبیعتاً از شتاب گسترده‌تری در رشد KSM بهره می‌برد. افزایش سرمایه‌گذاری در DOT، KSM و پروژه‌های مرتبط ممکن است باعث افزایش قیمت MOVR شود.
در زمان نگارش این خبر، MOVR کمی عقب‌نشینی کرده و با قیمت ۳۰.۱۹ دلار معامله می‌شود. در همین حال، قیمت رمزارز کوساما با یک رشد تقریبا ۸۰ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته، به ۴۹٫۵ دلار افزایش یافته است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته رشد بیش از ۴۰۰ درصدی مون ریور در هفته گذشته! کوساما چه نقشی دارد؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.