تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۵
کد خبر : 609151

دانشمند معروف کامپیوتر: بیت کوین بزرگ‌ترین اختراع از زمان ضرب سکه است!

دانشمند معروف کامپیوتر: بیت کوین بزرگ‌ترین اختراع از زمان ضرب سکه است!

زمان مطالعه: 2 دقیقه ادوارد اسنودن (Edward Snowden)، دانشمند کامپیوتر، در توییت اخیر خود استدلال کرده که بیت کوین، بزرگ‌ترین اختراع از زمان ضرب سکه بوده است.او این توییت را پس از آن منتشر کرده که رابرت کیوساکی (Robert Kiyosaki)، نویسنده و سرمایه‌گذار معروف، پیش‌بینی کرد که قیمت بیت کوین تا ژوئن ۲۰۲۴، اندکی پس

زمان مطالعه: 2 دقیقه

ادوارد اسنودن (Edward Snowden)، دانشمند کامپیوتر، در توییت اخیر خود استدلال کرده که بیت کوین، بزرگ‌ترین اختراع از زمان ضرب سکه بوده است.
او این توییت را پس از آن منتشر کرده که رابرت کیوساکی (Robert Kiyosaki)، نویسنده و سرمایه‌گذار معروف، پیش‌بینی کرد که قیمت بیت کوین تا ژوئن ۲۰۲۴، اندکی پس از اجرای هاوینگ بیت کوین در آوریل ۲۰۲۴، به ۱۰۰ هزار دلار خواهد رسید. در سال‌های اخیر، کیوساکی بارها از فدرال رزرو ایالات متحده به دلیل حمایت از ثروتمندان در برابر فقرا انتقاد کرده و از بیت کوین، به عنوان جایگزینی برای ارز فیات، حمایت کرده است.

اسنودن، افشاگر کنونی و کارمند سابق سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا که مدافع حریم خصوصی ارزهای دیجیتال است، آخر هفته گذشته در توییتی نوشت:

نامحبوب اما درست: بیت کوین مهم‌ترین پیشرفت پولی از زمان ایجاد سکه است. اگر حرف من را باور نمی‌کنید یا متوجه نمی‌شوید، من وقت ندارم شما را متقاعد کنم، متاسفم.

ادعای اخیر اسنودن بر نقش انقلابی بیت ‌کوین در تاریخ پول تأکید می‌کند و نشان می‌دهد که ماهیت غیرمتمرکز و دیجیتالی آن نشان‌دهنده تغییری اساسی در اشکال سنتی و فیزیکی ارز و کنترل متمرکز امور مالی است.
در زمان نگارش این خبر، بیت کوین با قیمت ۵۲،۳۶۰ دلار معامله می‌شود که یک رشد ۱٫۵ درصدی نسبت به ۲۴ ساعت گذشته دارد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته دانشمند معروف کامپیوتر: بیت کوین بزرگ‌ترین اختراع از زمان ضرب سکه است! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.