تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۳
کد خبر : 24499

خبر تکمیلی در مورد حادثه خط ۶ متروی تهران

خبر تکمیلی در مورد حادثه خط ۶ متروی تهران

کافه دانش: شب گذشته به دلیل نقص فنی و خروج یک بوژی از ریل، سرویس دهی در خط ۶ متوقف شده بود. ‎به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه ؛ ضمن عذر خواهی مجدد از شهروندان و مسافران بخاطر اختلال پیش آمده به اطلاع می رساند در ساعت …

کافه دانش: شب گذشته به دلیل نقص فنی و خروج یک بوژی از ریل، سرویس دهی در خط ۶ متوقف شده بود.

‎به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه ؛ ضمن عذر خواهی مجدد از شهروندان و مسافران بخاطر اختلال پیش آمده به اطلاع می رساند در ساعت ۱۹:۵۰ رو چهارشنبه ۱۸ تیرماه ۹۹یکی از قطارهای خط ۶ مترو، حدفاصل ایستگاه های میدان امام حسین (ع) و میدان شهدا دچار نقص فنی شد و یک دستگاه بوژی از ریل خارج شد.
این مشکل باعث شد سرویس دهی در خط ۶ متوقف شود اما با توجه به شرایط کنونی جهان و وجود پروتکل های بهداشتی بلافاصله تیم‌های کارشناسی فنی با رعایت نکات ایمنی و بهداشتی در کمتر از دو ساعت مشکل خط را در نیمه جنوبی برطرف کرد تا حجم مسافران در ایستگاه ها افزایش نیابد و سرویس دهی در حد فاصل ایستگاه میدان شهدا و دولت آباد انجام شد.
مسافرگیری در خط ۶ مترو امروز ۱۹ تیرماه ۹۹ نیز بدون هیچ محدودیتی انجام می شود. و اعزام قطارها بر اساس جدول زمان بندی حرکت قطارها اجرا و پذیرش مسافر از ابتدای ساعات بهره برداری مترو همانند روزهای گذشته انجام می شود.
علت بروز حادثه حادثه شب گذشته خط ۶ مترو طبق نظریه اولیه کارشناسان فنی به دلیل باز بودن یکی از سوزن‌ها بوده اما برای مشخص شدن علت اصلی تا برگزاری جلسه کمیسیون سوانح نمی توان دقیق اظهارنظر کرد و پس از بررسی همه جوانب دلیل حادثه مشخص خواهد شد.
در این حادثه با توجه به اینکه در ساعات پایانی بهره برداری بودیم با انسداد طولانی خط رو برو نبودیم و هیچ گونه خسارت جانی رخ نداد و خوشبختانه تمامی مسافران با سلامت کامل از شبکه مترو خارج شدند.

انتشار: کوروش جم

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.