تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۵:۴۷
کد خبر : 47963

حدادی: شیوع کرونا بهانه‌ای شد برای اثبات مجاهدت خالصانه معلمان

حدادی: شیوع کرونا بهانه‌ای شد برای اثبات مجاهدت خالصانه معلمان

با تبریک روز معلم حدادی: شیوع کرونا بهانه‌ای شد برای اثبات مجاهدت خالصانه معلمان سخنگوی کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تقدیر از معلم، تقدیر از جایگاه بلند اندیشه ای ست..

با تبریک روز معلم

حدادی: شیوع کرونا بهانه‌ای شد برای اثبات مجاهدت خالصانه معلمان

حدادی: شیوع کرونا بهانه‌ای شد برای اثبات مجاهدت خالصانه معلمان

سخنگوی کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تقدیر از معلم، تقدیر از جایگاه بلند اندیشه ای ست که خردورزی و زندگی اخلاق‌مدارانه را به بار می آورد.

به گزارش ایسنا، علی حدادی نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد ،طالقان و چهار باغ در مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی ضمن تبریک فرارسیدن روز معلم، تاکید کرد: معلم بسان یک رسول، با عشق و مجاهدت و دلسوزی، مسیر حرکت را با نور علم روشن نموده و همگان را به سعادت آگاهی رهنمون می شود.

متن کامل این پیام به شرح زیر است:

«تقدیر از معلم، تقدیر از جایگاه بلند دانش و اندیشه ای ست که خردورزی و زندگی اخلاق‌مدارانه را به بار می آورد. معلم بسان یک رسول، با عشق و مجاهدت و دلسوزی، مسیر حرکت را با نور علم روشن نموده و همگان را به سعادت آگاهی رهنمون می شود.

هرچند که شیوع ویروس کرونا مصائب بیشماری را به جامعه تحمیل نمود، اما بهانه ای شد برای اثبات مجاهدت های خالصانه معلمان؛ آنان که با وجود تعطیلی مدارس و مراکز آموزشی، آموزش را تعطیل نکردند و خالصانه در تمام ساعات شبانه روز با عشق و تعهد این بار سنگین را به دوش کشیدند تا سهم دانش‌آموزان از کرونا به جای اضطراب، شوق یادگیری باشد. و معلم دگربار تداعی کننده این "سه باور" ؛ یعنی باور به خدا، باور به مردم و باور به خود (ما می توانیم ) گردید.

اینجانب ضمن گرامیداشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و یاد خاطره همه شهدای والامقام معلم، روز معلم را به این قشر فرهیخته صمیمانه تبریک می‌گویم و توفیقات روزافزون آنها را از خداوند متعال خواستارم و امیدواریم در سایه توجهات حضرت صاحب الزمان(عج)، جامعه امروز و فردای ما همواره از برکات وجودی این عزیزان بهره مند باشد.

نماینده مردم شریف شهرستانهای ساوجبلاغ ،نظرآباد ، طالقان و چهار باغ»

پس از پیروزی انقلاب‌اسلامی و شهادت استاد مرتضی مطهری در روز ۱۲ اردیبهشت ماه سال ۱۳۵۸ توسط گروه فرقان، این روز به عنوان روز معلم نامگذاری شد.

انتهای پیام

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.