تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۳
کد خبر : 609116

جذب سرمایه ۳۸۰ میلیون دلاری توسط سویی! قیمت SUI رکورد جدیدی خواهد زد؟

جذب سرمایه ۳۸۰ میلیون دلاری توسط سویی! قیمت SUI رکورد جدیدی خواهد زد؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه بلاکچین لایه اول سویی (Sui) این ماه هم افزایش شدیدی را در جریان ورودی سرمایه تجربه کرده که باعث شده از نظر ارزش کل دارایی‌های قفل‌شده (TVL)، از کاردانو، نیر (Near) و آپتوس، پیشی بگیرد.شبکه سویی که توسط کارمندان سابق متا (META) ساخته شده، اکنون دارای بیش از ۵۹۳ میلیون دلار

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بلاکچین لایه اول سویی (Sui) این ماه هم افزایش شدیدی را در جریان ورودی سرمایه تجربه کرده که باعث شده از نظر ارزش کل دارایی‌های قفل‌شده (TVL)، از کاردانو، نیر (Near) و آپتوس، پیشی بگیرد.
جذب سرمایه ۳۸۰ میلیون دلاری توسط سویی! قیمت SUI رکورد جدیدی خواهد زد؟شبکه سویی که توسط کارمندان سابق متا (META) ساخته شده، اکنون دارای بیش از ۵۹۳ میلیون دلار سرمایه است که در پروتکل‌های دیفای مختلف آن قفل شده است. این رقم، بیش از دو برابر رقم گزارش‌شده در ابتدای سال، یعنی ۲۱۱ میلیون دلار است.
داده‌های منتشرشده توسط پلتفرم ردیابی wormholescan.io هم نشان می‌دهند که در ۳۰ روز گذشته، ۳۱۰ میلیون دلار از اتریوم به سویی پل زده شده است.
سویی اغلب با آپتوس مقایسه می‌شود؛ زیرا هر دو با استفاده از Move ساخته شده‌اند، یک زبان برنامه‌نویسی که در ابتدا توسط متا برای توسعه بلاکچین دیم (Diem) توسعه یافت.

سویی پس از اینکه در ماه می سال گذشته در لانچ‌پد بایننس عرضه شد، شروعی پرتلاطم داشت. ارزش توکن SUI در پنج ماه اول معاملات، ۶۸ درصد کاهش یافت. این موضوع در ماه اکتبر به اوج خود رسید، زمانی که بنیانگذاران سویی متهم به دستکاری در عرضه توکن شدند، ادعاهایی که به سرعت رد شد.
با این حال، سویی اندکی پس از آن، وارد فعالیت‌های مرتبط با کتیبه‌ها شد. در ۲۲ دسامبر، ۱۳٫۸ میلیون بلاک توسط سویی تولید شد که TPS (تراکنش در ثانیه) آن را به اوج ۶ هزار رساند. بر اساس پست تیم سویی، برخلاف سایر لایه‌های اول مانند اتریوم، کارمزد گس این شبکه در این مرحله پرترافیک کاهش یافت.
این امر باعث جلب اعتماد توسعه‌دهندگان و سرمایه‌گذاران شد و در هفته‌های بعد، قیمت توکن SUI و ارزش TVL شبکه شروع به افزایش کرد.
توکن SUI در حال حاضر با قیمت ۱٫۸ دلار معامله می‌شود که از ابتدای سال ۲۰۲۴، بیش از ۱۳۰ درصد افزایش یافته است. به این ترتیب، قیمت سویی فاصله بسیار کمی با اوج ۱٫۹۶ دلاری خود دارد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته جذب سرمایه ۳۸۰ میلیون دلاری توسط سویی! قیمت SUI رکورد جدیدی خواهد زد؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.