تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۸:۰۰
کد خبر : 608116

توکن‌سوزی تریلیونی شیبا اینو در راه است! قیمت SHIB به پرواز درمی‌آید؟

توکن‌سوزی تریلیونی شیبا اینو در راه است! قیمت SHIB به پرواز درمی‌آید؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه تیم توسعه‌دهنده شیبا اینو (SHIB) اعلام کرده که قصد دارد ۹.۲۵ تریلیون توکن SHIB را در این ماه بسوزاند. این ابتکار نشان‌دهنده تغییر قابل‌توجهی در استراتژی رمزارزها بوده که هدف آن، کاهش چشمگیر عرضه، افزایش قیمت و یکپارچه‌سازی جامعه در جهت رشد اکوسیستم این میم کوین محبوب است. تصمیم برای سوزاندن

زمان مطالعه: 2 دقیقه

تیم توسعه‌دهنده شیبا اینو (SHIB) اعلام کرده که قصد دارد ۹.۲۵ تریلیون توکن SHIB را در این ماه بسوزاند.

این ابتکار نشان‌دهنده تغییر قابل‌توجهی در استراتژی رمزارزها بوده که هدف آن، کاهش چشمگیر عرضه، افزایش قیمت و یکپارچه‌سازی جامعه در جهت رشد اکوسیستم این میم کوین محبوب است.

تصمیم برای سوزاندن چنین مقدار انبوهی از SHIB پس از یک دوره مداوم از سوزاندن توکن‌ها که در مقیاسی کوچک‌تر انجام شده بود، گرفته می‌شود.

در ماه‌های قبل، تیم شیبا اینو بیش از ۳۶ میلیارد SHIB را که از طریق کارمزد تراکنش‌های شیباریوم (Shibarium) جمع‌آوری شده بود، حذف کرد.

با این حال، سوزاندن ۹.۲۵ تریلیون SHIB در آینده، در مقایسه با تلاش‌های قبلی ناشی از تبدیل ۱ میلیون دلار توکن‌ بون (BONE) به شیبا که معادل بیش از ۱۰۱ تریلیون SHIB است، بسیار قابل‌توجه‌تر و چشمگیرتر است.

علاوه بر سوزاندن توکن‌ها به‌صورت دستی، تیم شیبا اینو بر ‌روی خودکارسازی فرآیند سوزاندن توکن‌ها هم کار کرده است. در همین راستا، انتظار می‌رود که این سیستم جدید از ماه جاری، به میزان قابل‌توجهی فرکانس و حجم سوزاندن توکن‌ها را افزایش دهد و عصر جدیدی را برای SHIB آغاز کند.

همچنین، تیم شیبا اینو در حال آماده شدن برای انتقال پاپی‌نت (Puppynet) – شبکه آزمایشی شیباریوم – از شبکه گوئرلی (Goerli) اتریوم (ETH) به سپولیا (Sepolia) است که نشان‌دهنده پیشرفت‌های بیشتر در زیرساخت پلتفرم مذکور است.

تیم بازاریابی شیبا اینو به رهبری لوسی (Lucie) نیز به‌طور فعال با جامعه SHIB در ارتباط بوده و فرصت‌هایی را برای کسب درآمد با توکن‌های SHIB و لیش (LEASH) از طریق اپلیکشین غیرمتمرکز شیبا پانکز (ShibaPunkz)، آشکار کرده است.

این ابتکار در راستای مشارکت بیشتر جامعه شیبا اینو در رشد و توسعه اکوسیستم است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته توکن‌سوزی تریلیونی شیبا اینو در راه است! قیمت SHIB به پرواز درمی‌آید؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.