تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۷
کد خبر : 68150

توضیحات مرکز روابط عمومی وزارت اقتصاد درخصوص خبر واگذاری تعدادی از کالاهای قاچاق به کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی

توضیحات مرکز روابط عمومی وزارت اقتصاد درخصوص خبر واگذاری تعدادی از کالاهای قاچاق به کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی

کافه دانش: مرکز روابط عمومی وزارت اموراقتصادی و دارایی پیرو خبر مورخ ۱۴۰۰/۱۲/۷ درخصوص واگذاری تعدادی از کالاهای قاچاق به کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی توضیحاتی ارائه کرد.   به گزارش شبکه اخبار اقتصادی و دارایی ایران(شادا)، در توضیحات مرکز روابط عمومی وزارت اموراقتصاد و دارایی آمده است:سازمان جمع آوری و فروش اموال …

کافه دانش: مرکز روابط عمومی وزارت اموراقتصادی و دارایی پیرو خبر مورخ ۱۴۰۰/۱۲/۷ درخصوص واگذاری تعدادی از کالاهای قاچاق به کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی توضیحاتی ارائه کرد.

 

به گزارش شبکه اخبار اقتصادی و دارایی ایران(شادا)، در توضیحات مرکز روابط عمومی وزارت اموراقتصاد و دارایی آمده است:سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی به عنوان متولی جمع‌آوری، نگهداری، اداره و فروش کالاهای متروکه دولتی، غیردولتی، ضبطی و قاچاق قطعیت‌یافته وظایف حاکمیتی متعددی برعهده دارد که مطابق قانون ومقررات بر عهده این سازمان می‌باشد.
این سازمان در راستای تعیین تکلیف کالاهای در اختیار، بر اساس قانون و مقررات بخشی را امحاء، بخشی را به صاحبان کالا مسترد یا اعاده و بخشی را نیز مطابق قانون و مقررات به فروش رسانده و به برخی از دستگاهها واگذار می‌کند.
سازمان به منظور صیانت از اموال در اختیار و در راستای اجرای منویات ریاست محترم جمهوری و ریاست محترم قوه قضاییه پس از بازدیدهای انجام شده از انبارهای سازمان تلاش نموده است که این کالاها را تعیین تکلیف نماید.
در همین راستا پس از اخذ مجوز از ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز، امکان واگذاری این کالاها به نهادهایی از جمله کمیته امداد و سازمان بهزیستی فراهم شده که این واگذاری نیز در این راستا می‌باشد.

خبرنگار: نیلوفر کلوند

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.