تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰
کد خبر : 609831

تحلیلگر معروف از آمادگی سگ کلاهدار برای ثبت رکوردی جدید خبر می‌دهد!

تحلیلگر معروف از آمادگی سگ کلاهدار برای ثبت رکوردی جدید خبر می‌دهد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه یکی از تحلیلگران معروف با نام مستعار بلانتز (Bluntz) که پیش‌بینی درستی از کف قیمت بیت‌کوین در بازار نزولی ۲۰۱۸ داشت، بر این باور است که یک میم کوین مبتنی بر بلاکچین سولانا به نام داگ ویف هت (WIF) آماده‌ رسیدن به بالاترین قیمت تاریخی خود است. بلانتز معتقد است که

زمان مطالعه: 2 دقیقه

یکی از تحلیلگران معروف با نام مستعار بلانتز (Bluntz) که پیش‌بینی درستی از کف قیمت بیت‌کوین در بازار نزولی ۲۰۱۸ داشت، بر این باور است که یک میم کوین مبتنی بر بلاکچین سولانا به نام داگ ویف هت (WIF) آماده‌ رسیدن به بالاترین قیمت تاریخی خود است.

بلانتز معتقد است که WIF قبل از تکمیل حرکت پنج‌موجی خود، به بالاترین قیمت تاریخی یعنی ۴.۵۰ دلار صعود خواهد کرد.

وی برای این پیش‌بینی، از تئوری امواج الیوت استفاده می‌کند و می‌گوید:

برای تکمیل کامل ساختار پنج‌موجی، یک موج صعودی دیگر نیاز است که به رکوردهای قیمتی جدیدی خواهد رسید. بنابراین، فعلا این اصلاح را به عنوان موج چهارم در نظر می‌گیریم و یک حرکت صعودی نهایی به بالاترین قیمت تاریخی پیش‌بینی می‌شود.

در زمان نگارش این خبر، ارز دیجیتال WIF با قیمت ۲.۸۷ دلار معامله می‌شود که در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۱۲ درصد افزایش داشته است. حجم معاملات WIF نیز در مدت مشابه ۲۱.۱۴ درصد افزایش داشته و به ۹۱۹.۶۱ میلیون دلار رسیده است.

این تحلیلگر همچنین نسبت به آلت‌کوین سولانا (SOL) خوش‌بین است. او می‌گوید با توجه به مقاومت سولانا در برابر اصلاح اخیر بازار، این ارز دیجیتال پتانسیل رشد بیشتری دارد.

وی بر خلاف اکثر تحلیلگران که روی ارزهایی با بیشترین ریزش تمرکز می‌کنند، ترجیح می‌دهد روی ارزهایی با کمترین ریزش سرمایه‌گذاری کند.

در زمان نگارش این خبر، سولانا با قیمت ۲۰۷.۳۷ دلار معامله می‌شود که در ۲۴ ساعت گذشته، بیش از ۸ درصد افزایش داشته است. حجم معاملات سولانا با ۱۳ درصد کاهش به ۱۰.۷۷ میلیارد دلار رسیده است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته تحلیلگر معروف از آمادگی سگ کلاهدار برای ثبت رکوردی جدید خبر می‌دهد! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.