تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۰
کد خبر : 609147

تحلیلگر بازار: در رالی صعودی آتی، حواستان به توکن‌های بخش DePIN باشد!

تحلیلگر بازار: در رالی صعودی آتی، حواستان به توکن‌های بخش DePIN باشد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه مایلز دویچر (Miles Deutscher)، تحلیلگر حوزه ارزهای دیجیتال، با اطمینان پیش‌بینی می‌کند که توکن‌ پروژه‌های هوش مصنوعی، در بازار صعودی آتی، رشد قابل توجهی را تجربه خواهند کرد. در همین راستا، وی معتقد است که توکن‌های حوزه دپین (DePIN)، رشد بیشتری نسبت به سایرین خواهند داشت.واژه DePIN، مخفف عبارت Decentralized Physical

زمان مطالعه: 2 دقیقه

مایلز دویچر (Miles Deutscher)، تحلیلگر حوزه ارزهای دیجیتال، با اطمینان پیش‌بینی می‌کند که توکن‌ پروژه‌های هوش مصنوعی، در بازار صعودی آتی، رشد قابل توجهی را تجربه خواهند کرد. در همین راستا، وی معتقد است که توکن‌های حوزه دپین (DePIN)، رشد بیشتری نسبت به سایرین خواهند داشت.
واژه DePIN، مخفف عبارت Decentralized Physical Infrastructure به معنی زیرساخت فیزیکی غیرمتمرکز است. دویچر عنوان کرد:

همه‌ی توکن‌های هوش مصنوعی قابلیت رشد دارند، اما تمرکز من روی بخش دپین است.

این در حالی است که لارک دیویس (Lark Davis)، دیگر تحلیلگر حوزه ارزهای دیجیتال نیز ادعا کرده که دپین می‌تواند حدود ۱۰ تریلیون دلار به تولید ناخالص داخلی جهان اضافه کند. علاوه بر این، دویچر به پیش‌بینی پلتفرم مساری (Messari) مبنی بر اینکه دپین می‌تواند در دهه آینده، ۱۰۰ تریلیون دلار سرمایه‌ جذب کند، اشاره کرده است.

مساری پیش‌بینی می‌کند که ارزش بخش دپین در چهار سال آینده به ۳.۵ تریلیون دلار خواهد رسید. دویچر معتقد است که این پیش‌بینی بیش از حد محافظه‌کارانه است و ارزش این بخش می‌تواند بسیار بیشتر از این رقم باشد.
به گفته دویچر، زیرساخت‌های فیزیکی همیشه انحصار اقتصاد را در دست داشته است. با این حال، هزینه‌های نگهداری قابل توجهی دارد و برای نهاد‌های کوچک دور از دسترس است. در همین حال، او ادعا می‌کند که دپین این انحصار را خواهد شکست، هزینه‌ها را کاهش خواهد داد و امکان پاداش‌دهی به مشارکت‌کنندگان را فراهم خواهد کرد.
در این میان، صرافی بایننس هم گزارش داده که نتایج جستجو برای عبارت «هوش مصنوعی» اخیراً افزایش یافته است که می‌تواند با افزایش قیمت توکن‌های هوش مصنوعی مرتبط باشد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته تحلیلگر بازار: در رالی صعودی آتی، حواستان به توکن‌های بخش DePIN باشد! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.