تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰
کد خبر : 609153

تحلیلگران بازار کشف کردند: وجود شباهت‌های چشمگیر بین بیت کوین و شیبا اینو!

تحلیلگران بازار کشف کردند: وجود شباهت‌های چشمگیر بین بیت کوین و شیبا اینو!

زمان مطالعه: 2 دقیقه داده‌های جدید شباهت شگفت‌انگیزی را بین ترکیب دارندگان بیت کوین و شیبا اینو، از نظر زمان نگهداری دارایی، نشان می‌دهند.طبق گزارش‌ها، ترکیب دارندگان برای بیت کوین به این شرح است: ۶۹ درصد برای بیش از ۱ سال، ۲۵ درصد برای ۱ تا ۱۲ ماه و ۶ درصد برای کمتر از ۱

زمان مطالعه: 2 دقیقه

داده‌های جدید شباهت شگفت‌انگیزی را بین ترکیب دارندگان بیت کوین و شیبا اینو، از نظر زمان نگهداری دارایی، نشان می‌دهند.
طبق گزارش‌ها، ترکیب دارندگان برای بیت کوین به این شرح است: ۶۹ درصد برای بیش از ۱ سال، ۲۵ درصد برای ۱ تا ۱۲ ماه و ۶ درصد برای کمتر از ۱ ماه، این رمزارز را نگهداری کرده‌اند.
در همین حال، ترکیب دارندگان برای شیبا اینو هم به این صورت که: ۷۷ درصد برای بیش از ۱ سال، ۲۱ درصد برای ۱ تا ۱۲ ماه و ۲ درصد برای کمتر از ۱ ماه، این میم کوین را نگهداری کرده‌اند.
این شباهت چشمگیر نشان می‌دهد که اکثریت دارندگان بیت‌کوین و شیبا اینو برای مدت طولانی این دارایی‌‌ها را نگه داشته‌اند که می‌تواند به معنای اعتماد سرمایه‌گذاران به عملکرد بلند‌مدت آن‌ها باشد.

با تجزیه و تحلیل نمودار قیمت بیت کوین، در می‌یابیم که این ارز دیجیتال در حال ثبت کف و سقف‌های بالاتر و ادامه روند صعودی خود است. شکسته شدن مقاومت ۵۰ هزار دلار در روزهای اخیر، نشان‌دهنده فشار خرید قوی است و اگر بیت کوین بتواند بالاتر از این سطح باقی بماند، می‌تواند مقاومت بعدی در ۵۳۰۰۰ دلار را آزمایش کند.
از سوی دیگر، شیبا اینو هم بهبود مطلوبی را از کف اخیر خود تجربه کرده و به بالای میانگین‌های متحرک خود که اکنون به عنوان سطوح حمایتی عمل می‌کنند، صعود کرده است. نزدیک‌ترین مقاومت پیش روی شیبا، اکنون سطح ۰.۰۰۰۰۰۹۵۰ دلار است. غلبه قیمت بر این سطح می‌تواند منجر به آزمایش سطح ۰.۰۰۰۰۱۲۰۰ دلار شود. در صورت نزول قیمت نیز، حمایت ۰.۰۰۰۰۰۷۹۰ دلاری نقش مهمی خواهد داشت. حفظ این حمایت می‌تواند منجر به جذب خریداران بیشتر شود.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته تحلیلگران بازار کشف کردند: وجود شباهت‌های چشمگیر بین بیت کوین و شیبا اینو! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.